2016. január 5., kedd

Sziasztok!

Először is boldogságos új esztendőt mindenkinek! :D 

Amint látjátok nem az új résszel jöttem.
Sajnálom, hogy mostanában elhanyagoltam  a blogjaimat, de sok minden közbe jött (főleg az ünnepek.) Azt hittem, haragudni fogtok rám, pont ezért lepett meg ma az a szám amit az oldalmegjelenítésnél láttam.


500.000
 ÖTSZÁZEZER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ennyien voltatok eddig kíváncsiak a történeteimre.
 Le sem tudom írni, hogy mennyire jól esik ez nekem és mennyire szeretlek ezért titeket. Ahogy már a blog indulásánál mondtam, nem hagyom félbe egyik sztorimat sem, így nem kell félnetek, hogy nem lesznek befejezve. Csak egy kis időt kérek még, hogy utolérjem magam az itthoni dolgaimmal.

Millió puszi és hatalmas ölelés mindenkinek: Dolores

Ui: Ezt pedig rátok, mert még mindig mellettem vagytok, olvastok és kommenteltek! Imádlak titeket! 

6 megjegyzés:

  1. Nagyon boldog uj évet kivánok tudtam hogy előbb vagy utóbb hozni fogsz részt mert tudtam és kész mindenkinek lehet dolga és nem szolhatjuk meg ilyenkor foleg igy a szeretet ünnepén mindenki legyen a családjával lépjen ki a mindennapokkból és lazitson
    Sikerekben és olvasokban gazdag boldog új évet
    Puszil és ölel: fallen angel <3 <3 <3

    VálaszTörlés
  2. Boldog új éveeet!!
    Teljesen érthető,az ünnepek alatt úgyis minden felborul nekem se sikerül egy hete összekapnom magam ...:/
    Itt leszünk mindig és várjuk az új részeket!!(legalábbis én) ❤❤
    Lol,az első gif annyira jóóó :D
    Puszillak ❤❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Greenfire!
      Neked is köszönöm a kitartásodat és a megértésedet! <3
      Hatalmas ölelés: Dolores <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

      Törlés