2015. június 17., szerda

Házasság extrákkal 52.rész

Kendra

  Miután meggyőztem Crist, hogy nyugodtan magunkra hagyhat minket, elutazott a csapattal, de minden nap felhívott, hogy Juni állapotáról érdeklődjön. A napok csiga lassúsággal teltek. Junior egyre jobban volt, aminek nagyon örültem. Lekötötték a gépekről és a csöveket is eltüntették a közeléből. Dr. Castarelli minden nap saját szemével ellenőrizte a hogylétét. Ahogy erősödött, egyre nehezebben lehetett ágyban tartani.
 - De miért? - nézett rám hatalmas barna szemeivel, amiktől mindig elolvadtam, akárcsak az apja esetében.
 - Mert a doktorbácsi azt mondta, hogy még nem lehet - simítottam meg az arcát.
 - De én annyira unatkozom - nyafogott, amit meg is értettem, mert mióta én ismerem, azóta nem feküdt ennyit egyfolytában.
 - Tudom kicsim, de hidd el csak jót akarunk neked.
 - Haza akarok menni - csillantak meg az első könnycseppek a szemeiben. - Apát akarom - folytak végig az arcán.
 - Apa holnap már itt lesz - öleltem magamhoz, hogy megnyugtassam. - Azt ígérte, hogy siet hozzád és tudod, hogy amit ő megígér, azt be is tartja - csókoltam meg a feje búbját.
Fáradtan sóhajtottam fel, mert hiába volt nekem is egy ágy a szobában, én a kicsié mellett virrasztottam végig az éjszakákat. Néha az ő ágyára borulva pihentem pár órát. Be kellett vallanom magamnak, hogy rettenetesen hiányzott a portugál. Junival megnéztük a válogatott meccsét, amit Cris mesterhármasával nyert meg a csapat. Baromi büszkék voltunk rá.
 - Most akarom - durcáskodott a kicsi és a könnyei még mindig csorogtak.
 - Értsd meg édesem, hogy apa még a repülőn ül és csak holnap ér haza - masszíroztam meg az orrom tövét, hátha elmúlik tőle a fejfájásom.
 - De én akkor is most akarom! - csücsörítette össze a száját és a kezeit durcásan összefonta a takaró fölött.
 - Juni... - sóhajtottam fel fáradtan, de nem tudtam befejezni.
 - Úgy hallom jobban vagy - szólalt meg az ajtóból a portugál megnyugtató hangja.
 - Apa! - ugrott ki a kisfiú az ágyból és a focista nyakába vetette magát.
 - Hiányoztam prücsök? - nyomott puszit a kicsi szájára Cris.
 - Nagyon - szorította meg a nyakát a kezecskéivel. - És én neked?
 - Te is nagyon - ölelte magához nevetve és szemeiből sütött a megkönnyebbülés.
Mosolyogva figyeltem a kettősüket. Melegség öntötte el a szívemet, ahogy figyeltem őket. Összebújva ölelték egymást, mintha a másik közelségéből merítenének erőt. Az újságok és a média szerint a portugál egy öntelt, beképzelt focista és aki nem ismeri, az könnyen el is hiszi a viselkedése miatt, de én tudom, hogy ez csak egy álarc. Egy maszk ami mögé elbújhat, hogy megvédje a szeretteit és a magánéletét.
 - Szia - nézett rám azokkal az elbűvölő, sötét barna szemeivel.
 - Szia.
 - Fáradtnak tűnsz - simított végig az arcomon, kezében még mindig a fiával. 
 - Annak is érzem magam - eresztettem meg felé egy halvány mosolyt.
 - Apa - vette az apja arcát a két pici keze közé Juni - mikor mehetek haza?
 - Hááát - vigyorgott rá Cris. - Idefele találkoztam Dr. Castarellivel és azt mondta, bejön, megnézi a legutolsó labor eredményeidet és ha jók, akár még ma is - borzolta össze a kicsi haját, aki nevetve tapsikolt örömében. 
Nagyon lassú fél óra volt, mire a doki végre megjelent az ajtóban és mosolyogva közölte a diagnózist.
 - Meggyógyultál nagylegény! Most már haza mehetsz, de vigyázz magadra - fogott vele férfiasan kezet. Amíg én felöltöztettem az örökmozgó fiúcskát, Cris elintézte a papírokat az orvossal. Összepakoltam  és még egyszer körülnéztem. Kemény másfél hét állt a hátunk mögött, amit ebben a szobában vészeltünk át. Megnyugodott szívvel és abban a tudatban indultam el a két Aveiro után, hogy most már minden rendben lesz. Ezt is túléltük. A parkolóban egy taxi várt minket, amin kicsit meglepődtem.
 - Korábbi géppel jöttem és még nem volt időm haza menni - mondta a focista, mintha a gondolataimban olvasott volna.
 - Értem - bólintottam, majd beültem hátra, ahova Juni után Cris is betette magát. Megadta a sofőrnek a címet, majd magához húzta a kicsit, aki alig bírt magával. Mozgásigénye a sok fekvés miatt a duplájára nőtt, így alig tudtuk visszatartani, hogy ne másszon előre a vezetőhöz, de a kérdéseit így sem tudta magában tartani. Végre haza értünk. Sofőrünk kedvesen mosolyogva búcsúzott el a cserfes gyermektől. Cris hatalmas borravalót adott neki, amiért elviselte Junior inkvizícióját.
Nevetve követtük a kicsit, aki azonnal felszaladt a szobájába és üdvözölte a rég nem látott játékait. Én kipakoltam a táskámból és levittem a mosókonyhába a szennyest.
 - Miért nem pihensz? - jött utánam a portugál. 
 - Nem vagyok fáradt - motyogtam halkan.
 - Kendra - állított meg a kezemnél fogva. - Beszéltem a nővérekkel és a dokival. Azt mondták egy percet sem aludtál az ágyadban, mert el sem mozdultál Junior mellől...
 - Nem igaz, aludtam csak... - sütöttem le a szemeimet zavartan. Hogyan mondhatnám el neki, hogy csak akkor éreztem jól magam, ha foghattam a kicsi kezét és érezhettem, hogy minden rendben van vele.
 - Köszönöm - hallottam meg a férjemet, mire felnéztem rá. - Soha nem fogom tudni meghálálni neked, amit értünk tettél - hajolt egyre közelebb hozzám. - Szeretlek - súgta a számba mielőtt megcsókolt volna. A szívem hevesebben kezdett dobogni a szótól, de a józan eszem azonnal leállította. Ne legyél már ennyire naiv! Csak azért mondta mert hálás, hogy végig ott voltál a fia mellett, amíg ő nem tudott. Nem igaz, mert ha nem érezne így, akkor most nem csókolna ilyen hevesen - ellenkeztem azonnal magamban. Ugyan már! Túl rég volt nővel és most itt a lehetősége rá - figyelmeztetett az eszem, én pedig nem tudtam melyikükre hallgassak.
 Levegőért kapkodva váltam el a portugáltól majd teljesen összezavarodva az érzéseimtől, magára hagytam, felszaladtam a szobánkba és elfeküdtem az ágyon. Lehunytam a szemeimet és próbáltam lenyugtatni a bennem kavargó érzéseket, ami annyira jól sikerült, hogy néhány percen belül már mély álomba merülve szuszogtam. Még arra sem ébredtem fel, hogy valaki bejött a szobába és betakart.

12 megjegyzés:

  1. Jaj édes istenem, hogy én mennyire imádtam ezt a részt édes istenem.... :D
    Mikor kimondta Cris a bűvös szót még az én szívem is hatalmasat dobbant!: D Úristeeeeen :D
    Jaaaj imádtam és alig várom már hogy felkerüljön a következő rész! :D
    Eskü ebbe az érettségi időszakba csak ez tart életbe! :D


    Puszi: BV

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Névrokon! :D

      Aranyos vagy, köszönöm szépen. Örülök, hogy legalább ennyivel tudok neked segíteni, hogy könnyebb legyen az érettségi.

      Puszi <3 <3 <3

      Törlés
  2. Wow, de jó lett, tudod, hogy imádlak, mert ilyen jó fejezeteket hozol? Szegèny Kendra, össze van zavarodva. :( pedig egyszerű a válasz.
    puszi, csók egyebek

    VálaszTörlés
  3. Én hagytam volna, hogy kihasználjon. Vagy én használtam volna ki őt? :)))
    Visszatértem bébi! Vége a pokolnak :D
    Annyira "szeretett teljesek" az ilyen átvezető részek, hogy az elképesztő :P, mindegy alig várom a következőt, meg az új történeteket és a forzát és persze a madridbant, hogy az elmondhatatlan, úgyhogy remélem sok időd lesz mostanában :))) úgyis kánikula lesz, nincs mit csinálni... XD
    Szeretés van csajé! Hiányoztál! <3

    VálaszTörlés
  4. Szia :) Nagyon jó lett :) Kendra tessék lazábban kezelni a dolgokat, de lehet Chrisnek kell bevetni a csáberejét és meghódítani a lányt. Jöhet a következő. Puszi Kolett

    VálaszTörlés
  5. Szia, kerek-perec 2 napja találtam rá a blogra, és azóta alig lehetett elszakítani a telefonomtól :D Az itt lévő történetekből ezt kezdtem még csak, és egyáltalán nem bánom:) IMÁDOM. Talán azért is ezzel kezdtem, mert értem a címét. Nem is tudom.
    Mindegy, köviiiit *-*
    Vanessa xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Vanessa!
      Örülök, hogy ide találtál. :) Szép nyarat neked!
      Puszi <3

      Törlés
  6. Szia :)
    Mikor lesz kövi rész?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Valamikor a jövő héten. :) Még én sem tudom mikor.

      Törlés