2015. június 29., hétfő

Házasság extrákkal 53.rész

Cris

   Éreztem, hogy elcsesztem. Napok teltek el mióta bevallottam az érzéseimet Kendrának, és ő azóta szemmel láthatóan került. Akárhányszor próbáltam vele beszélni róla, lesütötte a szemeit és valami kifogást  motyogva elsietett. Értetlenül álltam előtte. Miért zárkózik el előlem? Talán van valakije? Talált egy férfit, aki mindig mellette tud lenni és nem vonja bele a hülyeségeibe? Nem, nem hiszem, hogy lenne más. Elmondaná. Vagy mégsem?- őrlődtem a kusza gondolataim közt.
 - Cris! - kiáltott rám Iker mire még időben felnéztem, hogy belefejelhessek a felém repülő labdába. - Mi van veled? - nézett rám áthatóan miután a játékszer a kezében kötött ki.
 - Semmi.
 - Na ez az amit nem hiszek el - csóválta meg a fejét. - Napok óta figyellek és valami nem stimmel nálad. Kendrával van gond?
 - Nem...vagyis igen. Áhh, nem tudom - sóhajtottam fel kétségbeesetten. - Nem megy ez nekem.
 - Micsoda?
 - Ez az egész színjátszás - vágtam rá idegesen.
 - Színjátszás? Én azt hittem szereted őt? - emelte meg a szemöldökét.
 - Igen, szeretem, de ez az egész nem ér semmit, ha ő nem így érez. Nem akarok megint abba a hibába esni, hogy valaki olyanra pazarlom az időmet, aki nem érdemli meg.
 - Szerinted Kendra nem érdemli meg? - állított meg a kapus és úgy nézett rám, mint egy őrültre.
 - Miért szerinted mit kéne csinálnom? Megmondtam neki, hogy szeretem, erre ő úgy kerül, mintha pestises lennék. Mi értelme akkor az egésznek? - meredtem magam elé.
 - Te bevallottad neki az érzéseidet? - ámult el Iker.
 - Igen, de sajnos nem volt tőle úgy elragadtatva, mint te - húztam el a számat.
 - Cris, ez hatalmas lépés tőled - tette a vállamra a kezét.
 - Én is azt hittem, aztán látod? - tártam szét a karjaimat.
 Csüggedten ültem le a padok egyikére és kezeimet az arcomra csúsztattam. Az edzésnek vége volt, mindenki elsietett az öltözőbe, hogy minél gyorsabban indulhasson haza a családjához. Én meg csak ültem ott, mint egy rakás szerencsétlenség és néztem a pályát. A lelkemben hatalmas vihar dúlt. Nehéz volt elfogadnom, hogy az "aveiros" sármom nem működik a feleségemen. Annyi nő dőlt már be neki, de pont az az egy, aki nekem kéne, immunis rá.
 - Hé - lökte meg a vállamat Iker, aki szintén helyet foglalt mellettem. - Mégis miből gondolod, hogy ő nem szeret téged? - fürkészte az arcomat.
Hatalmas sóhaj után elmeséltem neki az egész történetet, hogy ő is képben legyen.
 - Szerintem csak szarul tálaltad, rossz időpontban és megijedt - mondta halkan.
 - Ugyan mitől? - horkantam fel bosszúsan, mire elvigyorodott.
 - A saját érzéseitől. Hidd el Cris, neki is többet jelentesz egy hülye szerződésnél.
 - Mondott neked valamit? - csillant fel előttem a remény.
 - Nem, de elég csak rátok nézni - csóválta meg most már nevetve a fejét. - Két lüke, akik szerelmesek egymásba, de nem merik bevallani a másiknak az érzéseiket.
 - Gondolod, hogy ő is...? - néztem rá kíváncsian, mire bólintott, engem pedig valami megfoghatatlanul meleg bizsergés öntött el. Lehetséges lenne, amit a kapus mond? Kendra tényleg érez valamit irántam? - De mégis hogyan vegyem rá, hogy bevallja? - pislogtam kérdőn a mellettem ülőre.
 - Tudod, most ki kéne, hogy röhögjelek - vigyorgott egyre szélesebben. - A naaagy CR7, a nők bálványa úgy viselkedik, mint egy kisfiú, aki még soha nem járt senkivel. Amúgy meg összekeversz Sesével, Ő a nagy csajozógép. Miért nem tőle kérsz tanácsot?
 - Maradj már - intettem le. - Neki csak arra kellenek a nők, hogy felmelegítsék az ágyát, de te meg Sara...Ti vagytok a megtestesült álompár, és én is ezt a harmonikus kapcsolatot szeretném elérni Kendrával - vallottam be.
Percekig csak ültünk és néztünk magunk elé. Gondolom Iker még mindig az előző mondataimon agyalt, mert szája sarkában egy halvány mosoly ült, olyan ami csak és kizárólag a szerelmesek arcán látható. Irigyeltem őket, mert én is ezt akartam érezni. Tudni, hogy a nő akit szeretek viszonozza az érzéseimet, és pont ezért nem szégyelltem egy olyan emberhez fordulni tanácsért, akinek ez megadatott.
 - Szóval? Szerinted mit csináljak, hogy a feleségem színt valljon nekem?
 - Először is hódítsd meg, udvarolj - nézett rám. - Emlékszel még hogy kell? - somolygott.
 - Persze - morogtam. - De mi van, a nem jön be neki?
 - Cris! - dörrent rám a barátom. - Ezek csak kifogások. Félsz, hogy beégsz?
 - Igen! Képzeld félek - húztam el a számat. - Sokkal könnyebb volt Irinával - sóhajtottam fel.
 - Te nagyon hülye vagy - csóválta meg a fejét Iker. - Persze, hogy könnyebb volt, mert őt csak a hírneved, a kapcsolataid és a pénzed érdekelte, az érzéseidre magasról tett.
 - De legalább tudtam, hogy egy nyaklánccal vagy egy karkötővel elérem amit akarok - morogtam tovább, mint a bolhás kutya.
 - Jaa, ha te ilyen nőre vágysz, akkor tessék csak! Tele van velük a világ! Nem kell mást csinálnod, csak meglengetni a bankkártyádat és máris tucatjával borulnak a lábad elé vagy másznak az ágyadba - kelt ki magából a kapus miközben felállt mellőlem. - Életedben először akadsz össze egy olyan nővel, aki téged lát, ismétlem TÉGED és nem a pénzedet, de te képes lennél elcseszni, feladni. Tudod az olyan kapcsolatokért amilyen Saráé és az enyém, keményen meg kell dolgozni. Nem fog az öledbe hullani, bármennyire is szeretnéd! Arról nem beszélve, hogy Junior is szereti Kendrát és nem fogja egykönnyen elfelejteni neked, ha elszúrod. Ő nem csak a feleséged, hanem a fiad anyja is lett. Gondolkodj el ezen egy kicsit. Mikor elvetted feleségül azt mondtad, hogy mindent megteszel, hogy boldog legyen és nem akarod elengedni. Akkor most mi változott?
 - Nem tudom - hajtottam le a fejemet, mert nem bírtam a barátom szemébe nézni. Minden egyes szava fájt, mert igaz volt. Olyan dolgokat vágott hozzám, amit az anyámon kívül nem sokan mertek volna.
 - Cris, az életben nem sok minden van, amiért érdemes ennyire küzdeni, de a szerelem az az - paskolta meg a vállamat, majd elsétált, magamra hagyva a kavargó gondolataimmal.
 

14 megjegyzés:

  1. Jajj, de nagyon szerettem ezt a részt. :) Crist valakinek már nagyon helyre kellett ráznia én meg külön örülök, hogy Iker volt az :) Ráadásul még igaza is van, udvarlással sok mindent el lehet érni
    Várom a következőt, ezt meg köszi :)
    Puszi, Doresz

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Doresz!
      Köszönöm szépen. Örülök, hogy tetszett. :)

      Törlés
  2. Hát ez a fejezet. Erre mit mondjak? Nagyon jó lett. Cris olyan nagyon elveszetted a tökeidet, hogy nekem több van mint neked. :) nagyon várom a kövit, hogy ebből mi lesz.

    VálaszTörlés
  3. Szia :)
    Örülök hogy Iker megint jókor volt jó helyen, hát kíváncsian várom Chris mikor lát hozzá meg hódítani Kendrát :) De ha Christ valaki helyre rázta akkor Kendrára is rá fog férni egy kis lelkifröccs :) Várom a kövit.
    Puszi Kolett

    VálaszTörlés
  4. Hogy mennyit köszönhetünk Ikernek *.* Imádom rész volt ez is! :D Alig bírom már kivárni a következőt! :D Remélem hamarosan rendbe jön a kapcsolat! :D


    Puszi: BV

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm és igen, Iker nagyon sokszor segít, mert ő a KAPITÁNY! :D
      Puszi és további jó nyarat! <3

      Törlés
  5. Sziaaa :) Asszuny siess a kövi résszel mert ha nem én agyfaszt kapok vagy már meg van :D nagyon jo lett ez a rész is <3 de tudd hogy szeretlek téged meg a történeteidet <3 puszika smucilimúú :D

    VálaszTörlés
  6. Kedves Bogi!
    Először is köszi, hogy írtál!
    Másodszor küldj légyszi egy email címet és akkor tudunk beszélgetni.
    További szép napot neked. Dolores

    VálaszTörlés
  7. Nemrég kezdtem el olvasni ezt a történetedet, de nagyon tetszik. Ez a rész nagyon jó lett :) . Várom a kövi rész :) <3
    Puszi ~Kata~

    VálaszTörlés