2014. szeptember 29., hétfő

10/10. 75.rész

Lola

  - Ez az! - vigyorogtam fölényesen, miután leelőztem egy versenyezni akaró narancssárga Ferrari tulajdonosát. Elégedetten néztem a visszapillantó tükörbe, ahogy egyre távolabb kerülnek tőlem a fényszórói. Jókedvűen tekertem be a kormányt a megadott cím parkolójába. Kipattantam az autómból és megigazítottam a ruhát magamon. Az ablaküveg visszatükröződéséből megállapítottam, hogy sikerült elég dögösre vennem a figurát. A farmer rövidnadrág kellőképpen feszült a fenekemen míg a fehér ingből amit megcsomóztam a hasam előtt, kikandikált a köldököm. A hajamat laza oldalcopfba fontam és a sminket teljes mértékig hanyagoltam hiszen úgyis csak lemosnák a fotózáskor. Elégedetten húztam ki magam, hiszen sikerült teljesen elrejtenem a tegnapi nap következményeit magamon. Egy kiadós alvás és egy reggeli hideg zuhany, na meg a fogadalmam, hogy újra a régi leszek nagyon sokat segítettek benne. Mosollyal az ajkaimon léptem az információs pulthoz, ahol egy kedves velem egykorú lány eligazított, hogy hova is kell mennem. Néhány perc után megtaláltam a keresett ajtót és bekopogtam.
 - Gyere! - kiáltott ki nekem egy hang, mire beléptem. - Ó, gondolom te vagy az új modell - nézett végig rajtam egy jóképű férfi. - Sajnálom, de nem ma lesz a fotózásod, mert most a Reálos bandát fogom lekapni. Tudom cica, hogy örülnél, ha itt lehetnél - folytatta rám se nézve - hiszen a "nagy" - mutatott macskakörmöket - CR7 és Ramos lesz a mai alanyom, meg az edzőjük, de most nem kértek szerződéses modellt.
  Vigyorogva néztem a pasit, aki fel-le rohangált a teremben és különféle dolgokat pakolt ide-oda miközben nekem magyarázott. Azt már elsőre levettem, hogy gőze sincs a futballról. Megint kopogtak, majd nyílt az ajtó és az előbb említett két focista lépett be rajta. Egy pillanatra mindketten megtorpantak, mikor megláttak. Gondolom nem hitték volna, hogy a tegnapi nap után lesz erőm fotózkodni. Halkan felkuncogtam, mikor Cris ajkait megnyalva pásztázta végig a testemet.
 - Hola - nyögték ki végre, mire az eddig szöcskeként ugráló fényképész eléjük lépett.
 - Hello! A nevem Eduárdo Rodriguez - nyújtotta feléjük a kezét. - Én leszek a fotósotok. Amennyiben az edzőtök végre méltóztatik megérkezni, már kezdhetjük is - nézett idegesen az órájára.
  A két focista már nyitotta száját, mikor rájuk néztem és mutatóujjamat a szám elé tettem, hogy hallgassanak.
 - Nem tudjátok mikor érkezik a luvnya?
  Visszafojtottam a röhögésemet, ami Crissék arca láttán akart kitörni belőlem.
 - Az igazság az... - kezdett bele Ramos.
 - Hogy már itt van - fejeztem be somolyogva a védő mondatát. Eduárdo megállt a pakolászásban majd értetlenkedve rám nézett. - Dolores Faria - nyújtottam neki kezet. - A luvnya - nevettem el magam.
 - Eduardo Rodriguez - lehelt egy csókot a kézfejemre. - Ne haragudj, hogy modellnek néztelek - tartotta továbbra is markába a kezemet. - A fene se gondolta volna, hogy egy ilyen szépség fociedző.
 - Visszakaphatom? - mozdítottam meg a még mindig szorongatott végtagomat.
 - Ja, persze csak... - nézett a szemeimbe és először láttam rajta komoly érdeklődést mióta beléptem a terembe. - Hihetetlen, hogy edző vagy - rázta meg a fejét. - Fiúk, biztos ez a hölgy a főnök a csapatnál? - intézte kérdését Crisséknek, de a szemét nem vette le rólam, amitől kezdtem zavarba jönni.
 - Igen - morogta Ramos kedvtelenül.
 - Kezdhetnénk? - pislogtam a fényképészre, mert akármennyire is próbáltam leplezni magam, még mindig a hideg rázott a fotózás gondolatától is.
 - Persze - bólogatott hevesen. - Megmutatom a szobátokat, ahol a fodrász és a sminkes kezelésbe vesz titeket. Juanita! Carola! - kiáltotta el magát, mire két idősebb hölgy jelent meg az egyik ajtó mögül. - Ők a mai munkáitok. A fiúkat csak a szokásosan, míg a hölgyet - mutatott rám - valami extra szexivé kell varázsolnotok. Na nem mintha most nem lennél az - bókolt újra, de nekem már kezdett felfordulni a gyomrom tőle.
 - Ha lehet nem szeretnék utcalány kinézetet - néztem komolyan a férfira.
 - Egyértelmű - tapsolt egyet, de közben már látszott rajta, hogy különböző koncepciók repkednek a fejében.
 - És semmiféle idióta kreációt nem vagyok hajlandó felvenni - soroltam a feltételeimet.
 - Megértettem - bólogatott most már ő is komoly képpel. Bólintottam, majd követtem a fiúkat az ajtó mögé, ahol ők már javában készültek a két kedves hölgy keze alatt. Egyikük Ramos haját igazította tökéletesre, míg a másik Cris arcának fényét tompította alapozóval és púderral. Leültem egy fotelba és onnan néztem a készülődést. Az egyik sarokban állt feltornyozva a sportcég által küldött új kollekció, amit a fiúk minden szégyenérzet nélkül húztak magukra előttünk.
 - Édes Istenem! - nevettem fel. - Most komolyan? Rózsaszín? - kerekedtek el a szemeim. - Tiszta férfias szín.
 - Ennél még a narancssárga is jobb volt - húzta el a száját Sergio.
 - Azért meg kell hagyni jól áll rajtatok - haraptam be az ajkamat, mikor Ramos mellkasán megfeszült a póló. Annyira elmerültem a bámulásában, hogy nem vettem észre a portugált, aki mellém ült.
 - Minden oké? - nézett rám aggódó arccal.
 - Persze - válaszoltam flegmán, de a torkomban a gombóc megnőtt egy kicsit. Felemeltem a fejemet és kihúztam magam, hogy lássa nem törtem meg a tegnapi nap után. - Újra a régi vagyok - vigyorogtam rá magabiztosságot színlelve.
 - Ennek örülök - csillant meg a szeme, de aztán újra elkomolyodott. - Ha mégis szükséged lenne valamire, vagy valakire...
 - Kösz - vágtam a szavába. - Megoldom - néztem rá fellengzősen.
 - Oké.
 - Fiúk jöhettek! - kiabált nekik Eduardo. - Amíg Dolores elkészül, addig ellövünk pár képet.
 Cris és Sergio magamra hagytak Carolaval a sminkessel és Juanitával a fodrásszal. A két nő profin, összeszokva dolgozott így egy jó tíz perc múlva már én is beléphettem a műterembe.
 - Hűha! - esett le az álluk a bent lévőknek.
 - Lola, ezt muszáj meccseken is hordanod - meresztett rám nagy szemeket a portugál.
 - Miért? - néztem végig kérdőn az egyszerű trikóból és rövidnadrágból álló szettemen.
 - Mert, ha ez van rajtad az ellenfél tuti, hogy nem a meccsre figyel - röhögte el magát.
 - Kapd be! - löktem vállba nevetve.
 - Most komolyan - fordított meg - olyan segged van benne, hogy a Bernabeauban lévő összes férfi a farkával áll majd díszsorfalat neked a meccsek előtt és után.
 - Férfiak - forgattam meg a szemeimet mikor a három hímnemű röhögve összepacsizott. - Úgy látom tele vagytok energiával - húzódott gonosz mosolyra a szám.
 - Ne! - nyögtek fel Sergioék, mert már sejtették, hogy mi következik.
 - De! Holnap dupla munka - rebegtettem rájuk a szempillámat.
 - Uh, kemény kezű vagy csajszi - röhögött rajtuk Eduardo, de a gyilkos pillantásomtól amit rá vetettem azonnal elhallgatott. - Ö...kezdjünk hozzá.
  Nehezen hangolódtunk rá a munkára, de aztán egyre jobban feloldódtunk. Eduardo egyre merészebb pózokat talált ki nekünk, amitől már forrt hármunk közt a levegő. Mire észbe kaptam, már a fiúk fölött álltam, mint valami császár és Crissék a lábaim előtt hevertek.
 - Tökéletes - nevettem fel, majd ráléptem a két focista hátára, mintha kiterített medvebőrök lennének.
 - Elhitted? - gurult ki alólam Sergio, amitől megbillentem és rázuhantam a védőre. Arca csak centikre volt az enyémtől. Forró lélegzete szinte égette a bőrömet.
 - Tökéletes - hallottuk meg a fényképezőgép kattogását. Zavartan tápászkodtam fel a focistáról, majd besiettem az öltözőbe, hogy Carolaék segítsenek felvenni a másik kollekciót, amit mikor megláttam magamon, nem tudtam, hogy sírjak-e vagy nevessek.
 - Ezt nem gondoltad komolyan - csattantam fel és kisiettem a fotóshoz.
 - Óh - nézett rám elképedve. - Mi bajod van vele?
 - Semmi, azonkívül, hogy ez nem én vagyok! Nézz rám! Ez nem egy komoly edző ruhája, hanem egy olyan rajongóé, aki arra vár, hogy valamelyik focista megdugja! - hisztiztem jogosan.
 - Hű, baba! - csípett a fenekembe a portugál.
 - Ne! - emeltem fel az ujjamat, hogy belé fojtsam a szót. - Ne szólalj meg!
 - Most miért? Csak annyit akartam mondani, hogy szívesen lennék az a focista.
 - Kuss! - üvöltöttem rá. - Ebben nem fogsz lefotózni!
 - Ne velem kiabálj! - nézett rám megszeppenve a fotós. - Én csak a képeket csinálom. A ruhákat a cég küldte.
 - Oké, bocs - vettem mély levegőt, hogy lehiggadjak.- Akkor én most megyek és telefonálok egyet - léptem az öltözőbe, majd kotorászni kezdtem a táskámban. Ahogy megtaláltam a telefonomat, már hívtam is az illetékest.
 - Hola Lolita! Mi újság?
 - Szia Flo bácsi! Ne haragudj, hogy zavarlak, de ez a dolog nem tűr halasztást.
 - Baj van?
 - Igen. Itt vagyok a fotózáson, de megmondtam, hogy nem vagyok hajlandó idétlen maskarákban parádézni - emelkedett meg újra a hangom az idegességtől.
 - Nyugi - csitított le. - Vegyél egy nagy levegőt és utána meséld el, hogy mi a gond.
 - Oké - fújtam ki a levegőmet. - Eljöttem a fotózásra, de van egy ruha, amit biztos, hogy nem fogok felvenni. Mire számítsak, ha megtagadom?
 - Nem tudom Lolita - gondolkodott el a telefonba - a szerződésedben benne van, hogy...
 - Mi? Az hogy ribancnak öltöztetnek? - akadtam ki újra.  - Nem hiszem, hogy olvastam benne ilyet.
 - Nem, az nincs - sóhajtott fel. - Tényleg annyira gáz?
 - Tényleg. Nem hiszem, hogy olyan nagy hírű klubnak, mint a Madrid, jót tenne, ha én ebben parádéznék.
 - Rendben, megbízom benned. Ha te úgy gondolod, hogy ezzel árthatsz a klub hírnevének, akkor ne vállald el. Majd én letárgyalom ezt a szponzorokkal.
 - Köszönöm - sóhajtottam fel megkönnyebbülten.
 - Nincs mit. Én köszönöm, hogy elvállaltad a fotózást. Amúgy minden rendben? - kérdezte puhatolózva a tegnapi napra gondolva.
 - Persze. Visszatért a régi Lola. Majd mesélek - zártam rövidre a témát, mert még frissek voltak azok a sebek, amiket megpróbáltam figyelmen kívül hagyni.
 - Jó. Vigyázz magadra kicsim! - köszönt el tőlem. Kinyomtam a telefont majd egy hirtelen mozdulattal megfordultam, hogy kimenjek, de nem várt akadályba ütköztem.
 - Hát te? - néztem elkerekedett szemekkel a betolakodóra.
 - Akarlak! Most! - lökött neki a falnak a férfi és ajkai keselyűként csaptak le rám. Ahogy kezei birtoklón a csípőmbe martak, az ellenállásom egy pillanat alatt szertefoszlott és csak az élvezet maradt, amit érintései okoztak.


                                          A ruha amitől Lola kiakadt. :)

2 megjegyzés:

  1. Na ne... ez most komoly??????? Ugye Ramos volt? Vagy Cris? OMG imádtam Wáááááááááááá. Sikítófrász. Méééééég. Most mit csinálok egy hétig? Hát én téged megfojtalak.
    Király lett :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia RenatEa!
      Sajnos nem mondhatom meg, hogy ki volt, de nyugi, jövő héten kiderül. :D
      Szebb halált képzeltem magamnak, meg különben is, ha megfojtasz, ki írja tovább a történeteket? :D Halálom esetén biztos nem fogod megtudni, hogy ki is jött be az öltözőbe. :p
      Puszi: Dolores
      Ps. Ja és mit fogsz csinálni jövő hétig? Olvasod a többi történetet. :) <3

      Törlés