2017. június 1., csütörtök

Kérdezz - Felelek

Halihó!

Szöllős-Filus Andrea küldött nekem pár kérdést, amire szívesen válaszolok. Köszönöm neked, hogy rám gondoltál! ;) <3



1. Mióta írsz?

Megboldogult lánykorom óta írogattam, de ténylegesen csak 2012 óta rontom itt a levegőt a bloggerek közt. :)

2. Ki a kedvenc karaktered és miért ő?

Talán a név választásomból is kitűnik, hogy Dolores vagyis Lola a kedvencem. Miért? Hm. Talán a szabad felfogása, az erős személyisége miatt amivel egy tucat pasit kordában tud tartani. :D

3. Ha valós személy akkor találkoztál már vele?

Sajnos nem valós, de ha az lenne nagyon szívesen tanulnék tőle egysmást. ;)

4. Mi a legnagyobb álmod? 

Kezembe fogni a saját könyvemet. <3

5. Krumpli vagy rizs?

Rizs.

6. Hány blogot viszel jelenleg?

Egyenlőre két történetem fut még, de nemsokára befejezem az egyiket. Talán lesz még időm még egyre. 

7. Mi az ami nélkül nem lépsz ki a lakásból?

Ruha? :D :D :D Na jó, rágó és a Kindlem.

8. Kedvenc parfüm?

Szeretem a pasis illatokat ezért a családom meglepett egy Real Madrid parfümmel. Imádom!

9. Mi az a tanács amit a kezdő bloggereknek adnál?

Soha ne adjátok fel! Ja és ne a közönségnek, hanem magatok miatt írjatok!

10. Blog írás vagy egy könyv olvasás?

Na jó! Ez így nem ér!!!! Mindkettő. Nem tudok meglenni egyik nélkül sem.


Az én kérdéseim:

1. Mi a leghálásabb téma amit eddig írtál?
2. Mennyire tolerálja a környezeted, hogy írsz?
3. Ha választhatnál melyik karaktered bőrébe bújnál szívesen?
4. Füzet vagy word?
5. Előre kitalálod a történet összes pontját vagy menet közben alakítod?
6. Szoktál "nyomot" hagyni magad után egy-egy blogon?
7. Mi volt az első mondat amit leírtál a blogodon? :D
8. Kutya vagy cica?
9. Ki a kedvenc bloggered? Kinek történeteit olvasod legszívesebben?
10. Kivel írnál szívesen közös blogot?


Az én kihívottaim: Lexie Stevenson és Noemi Soler. :D 

Remélem válaszoltok rá lányok.
Ja és persze Andi a te válaszaidra is kíváncsi vagyok. ;)
Csóközön mindenkinek: Dolores <3 <3 <3

7 megjegyzés:

  1. Szia, elnézést, hogy ide írok, de nem találtam chatet. Benne lennél egy cserében? Ha igen akkor kérlek nálunk válaszolj!
    ( http://felejthetetlenevekrealmadrid.blogspot.ro/ )
    Előre is köszönjük! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Természetesen mehet a csere!
      Már teszem is ki. :D

      Törlés
  2. Szia. Mikor lesz resz?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Nagyon igyekszem, de egyenlőre el vagyok havazva. Ígérgetni meg nem akarok. Sietek, ahogy csak tudok. :D
      Millió puszi: Dolores <3

      Törlés
  3. Sziasztok!
    Évek óta olvasom ezt az oldalt. Imádom.
    Most egy blog megnyitásába kezdtem. Látogassatok el hozzám, ha van kedvetek:
    http://alljunkmegegyszora.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy ilyen rég óta itt vagy.
      Már megyek is és bekukkantok. :D

      Törlés
  4. Szia. Egy kérdésem lenne, lehet kérni tőled novellát? Mert ha igen, akkor nagyon szívesen olvasnék egyet Adrien Rabiotról.��

    VálaszTörlés