2014. július 25., péntek

Házasság extrákkal 22.rész

Kendra

   A szívem kihagyott egy ütemet ahogy meghallottam Junior mondatát. Félve néztem a csatárra akit szintén sokkoltak a fia szavai. Arca elgondolkodóvá vált, szemeit rám emelte. Tekintetünk összevillant és szerintem mindketten ugyanarra gondoltunk: ezt meg kell majd beszélnünk.
  Szótlanul csuktam be magam után az ajtót és lesiettem a konyhába. Bekevertem a tésztát és elkezdtem kisütni a palacsintát. Közben odaraktam a kávét és megcsináltam a kakaót is. A hatalmas üvöltéstől, ami megtörte a ház békés csendjét, összerezzentem. A kezemben lévő pohár hangos koppanással landolt a mosogatóban.
 - Mi a...? - siettem fel az emeletre, ahol már a folyosón ott állt Cris, kezében a megszeppent Junival, Dolores, Marcelo és Clarisse, na meg Iker és Sara.
 - Mi volt ez? - néztem rájuk kérdőn, de ők sem tudtak többet. A rejtély azonnal megoldódott mikor az egyik ajtó kivágódott és Sergio rohant ki rajta, derekán egy takaróval.
 - Miért aludtam Karimmal egy ágyban? - kérdezte feldúltan. Haja kócosan meredt az égnek, miközben úgy kapaszkodott a takarójába, mintha az mindentől megvédené.
 - Drágám, gyere vissza, még nem fejeztük be! - kiabált ki neki jókedvűen a féleszű francia.
 - Védjetek meg! - kérte szinte nyüszítve a védő és Iker háta mögé bújt.
  Crissel együtt benyitottam a vendégszobába, ahol Benzema röhögve bámulta a plafont.
 - Mit csináltál? - néztünk rá érdeklődve.
 - Semmit, csak szórakoztam egy kicsit - vigyorgott ránk.
 - Ja, persze - nyomakodott be Sergio az ajtón. - Arra keltem, hogy simogatja az arcomat és beleszuszog a fülembe - nyafogta idegesen.
  Elkerekedett szemekkel néztünk a csatárra, akiről eddig úgy tudtuk, hogy hetero és aki nevetve figyelte Sese hisztijét.
 - Basszus, akkora poén volt nézni az arcodat, mikor ráébredtél, hogy nem az egyik nőd vagyok - röhögött fel Karim.
 - Te szemét - kapta fel az egyik párnát Sergio és hozzávágta a franciához. - Hagytad. hogy azt higgyem, hogy rám akarsz mászni? - vette fel a másik párnát is és ütlegelni kezdte vele, a nevetéstől már fetrengő Benzemát. Mikor elfáradt, felénk fordult, akik szintén nevetve néztük a kettősüket. - Melyik idiótának jutott eszébe, hogy összerakjon minket? - kérdezte mérgesen.
  Crisre néztem, aki behúzta a nyakát és úgy vigyorgott a védőre.
 - Szóval te voltál? - esett le Sesének.
 - Muszáj volt, mert már torreádorra ittad magad, míg Karim bikára.
 - Én mindig bika vagyok. Megmutassam? - nézett ránk perverzül Benzema és lassan elkezdte lefelé húzni a takaróját.
 - NE!!! - kiáltottunk fel mindannyian és a röhögésétől kísérve sietősen távoztunk a szobából.
 - Ez elmebeteg - nevetett fel Marcelo majd Clarisset magával húzva, eltűntek a szobájukban. Iker és Sara is hasonlóképp cselekedett.
 - Kész a reggeli! Ha felöltöztetek, gyertek enni! - kiáltottam el magam és reménykedtem, hogy mindenki hallotta.
 - Kisfiam, mikor indultok? - kérdezte Dolores a csatárt és én megtorpantam, hogy halljam, miről is van szó.
 - Az esti géppel megyünk - mosolyodott el a kérdezett.
 _ Hova? - értetlenkedtem.
 - A nászutunkra - jött a felelet a vigyorgó férjemtől.
 - És én erről miért nem tudok? - vágtam csípőre a kezeimet és durcásan néztem az előttem állókra.
 - Apa, mi az a nászút? - kérdezte Juni, aki eddig csendben figyelte az eseményeket az apja karjaiból.
 - Tudod kicsim - kezdett bele Dolores - amikor a férj és a feleség összeházasodnak, akkor másnap, hogy kipihenjék az esküvő fáradalmait, elmennek nyaralni. Ezt hívják nászútnak - egyszerűsítette le a magyarázatot.
 - Akkor apa és anya pihenni mennek?
 - Anya? - kérdezte frissensült anyósom és somolyogva fordult felém.
 - Ne kérdezd - pirultam el - reggel óta így hív.
 - Miért hívod anyának Kendrát? - kérdezte kedvesen Cris a fiát.
 - Háát, mert te vagy az apukám és ő férjül vett téged - magyarázta gyermeki naivitással. - Olyan jó, hogy most már nekem is van anyukám - tapsikolt boldogan. - Ivano és Enzo folyton azon veszekedtek, hogy kinek az anyukája szebb, de most már megmondom nekik, hogy az enyém.
 - Istenem - suttogtam meghatódva, majd Crishez léptem, hogy elvegyem tőle Junit. - Én pedig mindenkinek elmondom, hogy nekem van a legokosabb és legaranyosabb kisfiam - öleltem magamhoz könnyben úszó szemekkel. Cristianora néztem, akinek arcán érzelmek milliói kavarogtak. Szemei a megszokottnál sötétebben csillogtak.
 - Hol az a reggeli? - lépett ki a szobájukból Sergio, összecsapva a kezeit és megtörve a pillanatot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése