2014. augusztus 27., szerda

10/10. 69. rész

Lola

  Szinte az egész napot ágyban töltöttük. Összebújva beszélgettünk, nevetgéltünk. Hülye történeteket meséltünk a gyerekkorunkról.
 - Irigylem Marcelot - simított végig a gerincemen, miközben a mellkasán feküdtem és ujjaimmal a kockáit számolgattam.
 - De miért? - emeltem fel a fejemet, hogy láthassam az arcát.
 - Mert már régóta ismerhet téged és veled nőhetett fel - mosolygott rám kedvesen.
 - Na, azért ne irigyeld - kuncogtam fel. - Mindig rajta vagy Marcon csapódott le apa haragja, ha valami bajom lett. Márpedig az sűrűn előfordult - vontam meg a vállam.
 - Ki az a Marco? - kérdezte kíváncsian, mire leesett, hogy talán jobban megnyíltam, mint akartam.
 - Egy senki - nyögtem ki nagy nehezen.
 - Lolita - simított végig az arcomon. - Ki ő? - kérdezte újra, de nem erőszakosan inkább csak úgy, hogy döntsem el én, hogy akarok-e róla beszélni vagy sem. Talán ez miatt volt, hogy egy nagy sóhaj után belekezdtem.
 - Marco volt nekem minden téren az első, első szerelem, első csók, első szex. Tizenhat éves voltam, mikor járni kezdtünk és ez három évig így is maradt. Aztán ő kitalálta, hogy nem tud nélkülem élni és megkérte a kezemet - a torkomban lévő gombóc szorítani kezdett, ahogy visszaemlékeztem ezekre a pillanatokra.
 - Mi történt?
 - Persze, hogy igent mondtam. Apám és Marco szülei megszervezték az esküvőt. Ott álltam a szobában a tükör előtt a hófehér ruhámban és azon gondolkodtam, hogy milyen boldog és szerencsés vagyok, mert pillanatokon belül annak a felesége leszek, akit mindennél jobban szeretek. - Nyeltem egyet, majd folytattam  - De ekkor belépett az apám, az arcán hatalmas fájdalommal és a kezembe nyomott egy papír fecnit, amin az állt: " Sajnálom, nekem még élnem kell."
 - A rohadék - szaladt ki a szitok Thiago száján majd átölelt. - A világ legnagyobb idiótája volt, hogy elhagyott téged. Ne sírj! - emelte fel az államat.
 - Nem sírok - töröltem le az árulkodó könnyeimet. - Csak még mindig fáj - mutattam a szívemre -, főleg a megaláztatás.
 - Szereted még? - tette fel a kérdését komoly arccal.
 - Nem - ráztam meg a fejemet. - Gyűlölöm - csattantam fel, mert még soha senkinek nem mondtam el az érzéseimet, amik most egyszerre kitörtek belőlem. - Gyűlölöm, mert évekig nem tudtam túllépni rajta és megfosztott a szerelembe vetett hitemtől. Gyűlölöm, mert minden férfit hozzá hasonlítottam és senkiben nem tudtam bízni.
 - Ugye tudod, hogy én nem ő vagyok? - vette az arcomat a kezei közé és szemeit az enyémekbe mélyesztette. - Én soha nem bántanálak meg.
 - Tudom - bólintottam aprót.
 - Ezért nem tudtad kimondani, hogy szeretsz?
 - Igen - suttogtam majd szégyenkezve el akartam fordítani a fejemet, de nem hagyta.
 - Kicsim - adott egy puszit a számra. - Szeretlek - suttogta az ajkaimra, majd rájuk tapadt. Mint fuldokló a mentőmellény után, úgy kaptam utána. Csókunk hevesből lassú, érzelmesre váltott, mintha így akarnánk kimutatni, hogy mit jelent számunkra a másik. Ami ezután történt sokkal inkább volt szeretkezés, mint az összes eddigi együtt létünk. Puha, érzéki érintések és lassú, megfontolt mozdulatok jellemezték, egészen a mindent elsöprő gyönyörig. Pihegve omlottam a mellkasára, ahol elöntött a nyugalom és a béke érzete. Pillangó puszikat adtam kidolgozott felsőtestére, majd mosolyogva néztem az arcára.
 - Szeretlek - ejtettem ki évek óta először tiszta szívvel.
 - Én is - nevetett rám és magához ölelt. - Nem is tudod, mennyire - csókolt meg újra.
  Nem tudtunk belemelegedni az érzésbe, mert csengettek.
 - Ki a fene az? - forgatta meg a szemeit Thiago.
 - Nekem van egy tippem - nevettem el magam, mikor meghallottam az ismerős hangokat és a dörömbölést.
 - Silva! Engedj be! Tudjuk, hogy itthon vagytok!
 - Szerinted ha nem mozdulunk és csendben maradunk, elmennek? - nézett rám reménykedve a fiú.
 - Esélytelen - vigyorodtam el. - Képesek órákig itt szobrozni és idecsődíteni a médiát.
 - Basszus - kelt ki az ágyból a brazil és én kaján vigyorral az arcomon legeltettem a szemeimet izmos testén.
 - Bruxa, ne nézz így rám, mert mindjárt visszamászok melléd és szarok annak a sok idiótának a fejére - sóhajtott fel fájdalmasan, majd öltözködni kezdett.
 - SILVA! SZÁLLJ LE LOLÁRÓL ÉS ENGEDJ BE MINKET! - ordítottak még mindig Zlatanék röhögve.
 - Menj, mert betörik az ajtót - nevettem fel, majd én is felkeltem.
 - Így nem tudok - ölelte meztelen testemet magához. - Istenem, te nem is tudod mit váltasz ki belőlem - nyögött a fülembe.
 - Azért sejtésem van róla - kuncogtam fel és óvatosan végig húztam a tenyeremet a dudorodó boxerén.
 - Lolita - harapott a fülcimpámba -, kikészítesz.
 - Az a célom - fordultam ki hirtelen a karjaiból és nevetve csuktam be magam után a fürdőt.
 - Ezt még visszakapod! - kiabált be, majd ahogy hallottam, elindult beengedni a hordát, akik még mindig nem adták fel és különböző ritmusra nyomogatták a csöngőt és dörömböltek.
  Beálltam  a zuhany alá és megnyitottam a csapot. A forró vízcseppek végig száguldoztak a testemen, ami jó érzéssel töltött el. Órákig tudtam volna élvezni ezt, de tudtam, ha nem igyekszem, hamarosan vendégeket kapok a zuhanyrózsa alá, így inkább gyorsan megmosakodtam és a hajamat is megmostam. Felvettem egy Realos mezt, amiben jól éreztem magam, majd egy utolsó pillantás után a tükörbe, elindultam megkeresni a focistákat.
 - Běběchaton! - kiáltott fel a svéd, mikor meglátott. - Már azt hittem nem is jössz ki közénk, mert mozdulni sem tudsz - vigyorgott rám perverzül.
 - Már miért ne tudna? - nézett rá Marco értetlenül. Neki még nem esett le, hogy Zlatan mindenképpen szeretne zavarba hozni, de nem fogom engedni, így figyelmen kívül hagytam a beszólását.
 - Szia nektek is - pusziltam végig a csapatot, Edet, Marcot, Ibrát és Pastoret. - Salvit hol hagytátok? - néztem körül a kapust keresve.
 - Neked köszönhetően randizni ment a szőke mixercsajjal - vigyorgott rám Ed.
 - Chloé - mondtam ki a lány nevét -, így hívják.
 - Tőlem - vonta meg a vállát.
 - Fordulj csak meg - húzta fel a szemöldökét Ibra és én értetlenül, de teljesítettem a kérését. - Hú, már megijedtem, hogy egy hetest látok rajtad - törölt le nem létező izzadtságcseppeket a homlokáról. - De azért ezt is fel kell még dolgoznom - röhögte el magát és a többiek utánozták.
 - Nem is értem mi bajotok van vele? - emeltem az arcom látványosan az ég felé. - Talán nem tetszik? - kérdeztem eltúlozva minden szót, gesztust. - A fiúktól kaptam az első hónap után - mutattam a hátamra, ahol a "The Boss No.1" felirat volt olvasható.
 - Még mindig nehéz elhinni, hogy egy ilyen törékeny lány, képes irányítani egy tesztoszterontól túlfűtött csapatot - csóválta a fejét Edinson.
 - Gondolj már bele - vigyorgott rá Ibra. - Mi az, amit nem tennél meg, ha ő kérne rá - bökött felém a fejével.
 - Idióta - csaptam nyakon a svédet, aki a többiekkel együtt hangos röhögésbe kezdett.
 - Tényleg - pislogott rám Marco a hatalmas szemeivel -, még senki sem próbálkozott be nálad?
  Ránéztem a focistákra, akik mind engem néztek és várták a válaszomat. Főleg a barátom.
 - Szerintetek? Férfiból vannak. Persze, hogy megkaptam, hogy szívesen meghúznának, de ennyi - vontam meg a vállam, miközben Marcora néztem, mert neki könnyebb volt hazudni. - Tudják, hogy mit lehet és mit nem.
 - Na, ha már így kitárgyaltuk Běběchaton szerelmi életét - csapott a térdére Ibra, így törve meg a feszültséget, ami néhány pillanatra felütötte a fejét köztünk -, akkor ehetnénk is - fejezte be vigyorogva.
  Szemeimet forgatva néztem a bagázsra, akik egyetértően bólogattak.
 - Most mi van? - kérdeztem tőlük, mikor mindannyian felém fordultak.
 - Mivel te vagy köztünk az egyetlen nőnemű... - kezdett bele Ed a magyarázatba.
 - Na nem - háborodtam fel azonnal. - Én a focihoz értek, nem a főzéshez!
 - Bassza meg - hülyéskedett tovább Zlatan. - Pedig már azt hittem megtaláltam a tökéletes nőt. Szép, fiatal, szereti a focit, de hogy nem tud főzni? Na az öreg hiba!
 - Menjél te tudod hova - néztem rá mérgesen. - Mindenhez én se érthetek. De tudod mit? Van, amit profin csinálok - nyaltam meg a szám szélét, mire az összes srác rám kapta a tekintetét, így somolyogva folytattam -, szuperül tudok pizzát rendelni.
  Thiago nevette el magát először, majd átölelt és egy puszit nyomott a számra.
 - Tudtam én, hogy jól választok - súgta a fülembe.
 - Ha az emlékezetem nem csal, én választottalak téged - emlékeztettem mosolyogva az első együttlétünkre. Nem vitatkozott, csak felém hajolt és egy hosszabb csókot adott.
 - Azóta sem bántam meg, hogy könyörögtem - nézett mélyen a szemembe, miután elváltak egymástól az ajkaink. Boldogan bújtam hozzá, a többiek huhogását hallgatva.
  A pizza rendelés után elszabadult az este. Előkerült egy csomag kártya és onnantól nem volt megállás. Hatalmas póker party vette kezdetét, aminek a tétje stílusosan egy-egy cikis történet elmesélése volt. Rengeteget nevettünk és ugrattuk egymást. Kezdtem úgy érezni, hogy találtam még egy családot magamnak a Madridin kívül.

6 megjegyzés:

  1. Szia! Hű, ez nagyon tetszett. A mostaniak közül talán ez a kedvencem. A házasság extrákkal is elég szerethető még így az elején is, de a Las Puertas de Infierno kezd (számomra!!!!) unalmassá válni, de ettől függetlenül még mindig nagyon jól írsz. Mondjuk én mindegyik történetedben Sergio "drukker" vagyok nagyon örülök, hogy jól kijön Thiagóval. és nagyon remélem, hogy nem csalja meg, mert ez a pasi a leírás alapján ahw..:D Még mindig elképesztő hogy napi szinten hozod a részeket!

    Nagyon várom a friss fejezetet:)

    Szoffe

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Szoffe!
      Köszönöm a kommentet. Örülök neki, hogy tetszenek a történeteim. Mivel nem szeretném ha egyetlen írásom is ellaposodna, kicsit utána nézek mit is jegyeztem le annak idején, mert a Las Puertas egy előre megírt sztori. Köszönöm, hogy őszintén leírtad a véleményedet, mert így tudok rá reagálni.
      Amúgy én is nagyon megszerettem Thiago figuráját. Számomra ő egy nagyon szerethető és jó pasi. Miatta és Veratti miatt nézem a PSG meccseket. Nem árulok el nagy titkot, hogy ennek ellenére nekem mégis Sergio Ramos testesíti meg a nagy betűs férfit. :D
      A napi szintű feltöltésekről csak annyit, hogy körülbelül két évre való történet lapul még a füzeteimben kidolgozásra várva. :D
      Mégegyszer nagyon köszönöm a hozzászólást.
      Puszi: Dolores

      Törlés
    2. https://www.youtube.com/watch?v=Wzb0b4snLz0 :D egyébként nagyon szívesen, azt írtam amit gondolok.:)

      Szoffe

      Törlés
    3. Szoffe!
      Nagyon szépen köszönöm, feldobtad vele a napomat! :D

      Törlés
  2. Szia nagyon nagyon jó rész lett már várom a kövit :)

    VálaszTörlés