2014. augusztus 4., hétfő

Las Puertas de Infierno 61.

Ana

   Itt ül velem szemben a konyhában és nézi, ahogy vacsorát csinálok a gyerekeknek. Meglepődtem, mikor megláttam az ajtóban. Edzésről jöhetett, mert friss tusfürdő illata volt és a haja is még nedvesen csillogott. Percek óta néztük egymást szótlanul, mire végre megtörte a csendet.
 - Mi jót főzöl?
 - Gazpachot és csinálok egy kis topaszt is - válaszolok, de nem nézek rá.
 - Az finom lesz - nyel nagyokat majd néhány percig újra csend borul a konyhára.
 - Ana - szólal meg halkan - ne haragudj. Nem akartalak semmiféle módon bántani - hadarja el.
 - Hé - emelem fel a kezemet, hogy leállítsam - már nem haragszom. Akkor mikor rájöttem, hogy mit csináltál, nagyon-nagyon mérges voltam rád, de Iker elmagyarázta nekem, hogy miért tetted. Így utólag köszönöm, de azt tudd, hogy a különbözetet vissza fogom fizetni.
 - De...
 - Nincs de - szóltam rá erélyesen. - Nem szeretném, ha a piszkos anyagiak közénk állnának. Igaz, hogy előbb meg kell valósítanom egy ötletet, de ha összejön akkor nagyon hamar kifizetlek - mosolyogtam rá.
 - Ráér - sóhajtott fel. - Már ha tényleg vissza akarod...
 -Cris! - szóltam rá újfent.
 - Oké, oké - emelte fel a kezeit. - Megértettem, de azért elmondhatnád, hogy milyen ötletről beszéltél.
 - Neymáréról.
 - Te éttermet akarsz nyitni? - nézett rám nagy szemekkel. - Ez tök jó!
 - Csssh. Még ne kiabáld el. Egy csomó dolognak kell utána járnom, arról nem is beszélve, hogy most nagyon meg kell nyomnom a munkát, hogy összetudjam rakni a kezdő tőkét.
 - Segítek! - vágta rá rögtön mire csúnyán néztem rá. - Nem anyagira gondoltam, bár ha kell abban is, de most a papírok intézésére, helyet keresni meg ilyenek. Tudod, hogy a nevem elég jól cseng ilyen téren - vigyorgott rám. - Sok mindent hamarabb le tudnál zavarni, ha én is segítek.
  Elgondolkodtató volt az ajánlata. Végül is nem a pénzét ajánlotta fel, hanem a tényleges segítségét.
 - Köszönöm, majd szólok ha eljutok odáig - nevettem rá. Láttam ahogy megnyugodva kifújta a levegőt. Ennyire tartott volna a válaszomtól?
 - Vacsorázhatok nálatok? - nézett rám boci szemekkel.
 - Mikor mentél el tőlem éhesen? - vigyorogtam.
 - Hm...lássuk csak. Soha? - nevetett fel ő is.
  Úgy éreztem, hogy minden kezd olyan lenni, mint régen. Kiszedtem a vacsorát, míg Cris szólt a többieknek. Ismét egy nagyon jó hangulatú estét töltöttünk el együtt.

2 megjegyzés:

  1. eddig nem kommenteltem de most megteszem :) nagyon tetszik a blog, kb.5 napja találtam rá, mindegyik történetet elolvastam és imádom ♥ nagyon jól írsz, ebben a történetben én sergionak drukkolok :D remélem hamar hozod a kövi részt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Viki!
      Nagyon szépen köszönöm a kommentedet. Örülök, hogy tetszenek az írásaim. Igyekszem minden nap meglepni titeket egy történettel, és ez holnap is így lesz. Hogy melyikből lesz a következő? Igazság szerint még én sem tudom. :D További jó nyarat neked. Puszi: Dolores

      Törlés