2014. augusztus 26., kedd

Las Puertas de Infierno 66.

Kimi

   Miután Ana otthagyott a táncparkett közepén úgy gondoltam, hogy elindulok megkeresni a barátaimat.
 - Na sikerült, táncoltál vele? - kérdezte izgatottan Seb.
 - Ja - válaszoltam szűkszavúan.
 - És...milyen volt? - húzogatta a szemöldökét a német.
 - Milyen lett volna? Csak egy tánc volt - morrantottam oda neki.
 - Na mi van, nem volt vevő a csajozós dumádra? - röhögött fel Fernando.
 - Szálljatok már le rólam - dörmögtem, majd hogy tereljem a témát, inkább az est további folytatása felől érdeklődtem. - Hogyan tovább?
 - Nem tudom - nézett rám Sebi tanácstalanul. - Talán le kéne pihenni - fontolgatta.
 - Ez az kisgyerek - veregettem vállba. - Menj csak, már úgyis fellőtték a pizsamát, de tudod a férfiaknak - mutattam magamra és Ferre - még csak most kezdődik az este.
 - Akkor mit javasolsz nagyeszű? - puffogott a Kölyök.
 - Van egy javaslatom - szólt bele a szócsatánkba a spanyol pilóta. - A fiúk - mutatott a focistákra, akik éppen ekkor hagyták el a termet a lánnyal - ajánlottak egy klubot. Las Puertas de Infierno a neve.
 - Ez mit jelent? - kotyogott közbe Seb.
 - A Pokol Kapuja - nevetett fel Fernando. - De oda kisgyerekeknek tilos a belépés.
  Hangosan röhögni kezdtem a Kölyök arcának látványától.
 - Milyen klub? Nekem való? - néztem kihívóan a spanyolra.
 - Száz százalékig - somolygott Alonso. - Pia, zene és sztriptíz.
 - Sztriptíz? - kérdezte felcsillanó szemekkel Sebastian. - Még soha nem voltam ilyen helyen. Menjünk el - kezdett könyörögni, mint egy gyerek.
 - Jézusom Seb - néztem rá. - Te tényleg egy nagyra nőtt óvodás vagy. De tudod mit? Kimi bácsi ma nagyon-nagyon rendes lesz veled és elvisz erre a helyre. - A szőke barátom arcára földöntúli mosoly költözött, így kénytelen voltam lelohasztani a jókedvét. - Viszont ha Hanna megtudja, én mosom kezeimet.
 - Akkor ez túl van tárgyalva - mondta Fer és feltápászkodtunk az asztaltól.
 Kiérve az utcára fogtunk egy taxit és a spanyol bemondta a klub címét, ami nem is volt olyan messze tőlünk. Elsőre látszott, hogy nagyon menő hely lehet, mert végeláthatatlan sor állt előtte. Alonso nem teketóriázott, hanem előre ment a biztonsági őrhöz és máris bemehettünk. Na igen, a hírnév.
  Ahogy beléptünk, még én is elcsodálkoztam pedig már láttam ezt azt az évek során. Odabent tomboltak a hormonok. Vettel csak pillázott jobbra-balra.
 - Seb csukd be a szád, mert belerepül valami - röhögtem rajta hangosan.
  Alonso körülnézett majd mikor kiszúrt egy öltönyös férfit, intett a fejével, hogy kövessük.
 - Leroy? - kérdezte a palitól.
 - Á, Fernando Alonso, Kimi Raikkönen és Sebastian Vettel. Örvendek Leroy Mckenzy . nyújtott kezet nekünk. - Minek köszönhetem a látogatásukat? - nézett ránk vigyorogva.
 - Egy kedves barátom, Sergio Ramos ajánlotta a klubját nekünk. Azt mondta, hogy itt minden van, ami egy fáradt pilótának kell.
 - Á, Sese. Nagyon jó barátom és jól mondta, itt minden van, ami egy kis laztáshoz szükséges. Maradnának szem előtt vagy inkább a Vip részleget vennék birtokba?
  Alonso rám nézett aztán Sebre majd vissza a házigazdára.
 - Maradjunk a Vip szobánál - mondta.
 - Rendben, akkor kövessenek.
  Elindultunk Leroy után aki átvezetett minket a tömegen. Nagyon tetszett a hely hova beinvitált minket. Kényelmes bőrkanapékon foglaltunk helyet és azonnal megjelent egy alulöltözött lány, felvenni a rendelésünket.
 - Milyen lehetőségeink vannak a lazulásra? - kérdeztem azonnal a tárgyra térve.
 - Rengeteg gyönyörű táncoslányunk, hosstesünk és persze sztripperünk van, amelyiket csak óhajtják. Különböző árak, különböző minőség - mondta és elsorolta a szabályokat.
  Ránéztem Sebre aki már így is a pincérnőnket stírölte.
 - Na jó kisfiú! Lásd milyen nagyvonalú vagyok, és mert először jársz ilyen helyen a legjobbat fogom kifizetni. Mit tudsz ajánlani? - kérdeztem Leroyt.
 - Ó, ha a legjobbat akarjátok akkor csak is egy valakit ajánlhatok. Drága az igaz, de higyjétek el megéri.
 - Nem érdekel, hogy mennyi, nekem csak az a lényeg, hogy a Kölyök végre megtanulja milyen a nagyfiúk bulija.
 - Oké. Akkor öt perc és küldöm a lányt. Ja, még valami! A fiúk - mutatott az ajtónál álló két tagbaszakadt gorillára - vigyáznak rá. Tehát ésszel. Ha plussz szolgáltatást szeretnétek azt majd a lánnyal kell megbeszélnetek - intett, majd magunkra hagyott minket.
 - Ezt nem hiszem el - csillogott már a piától a kis német szeme. - Ez olyan, mint a filmekben - vihorászott.
 - Na téged sem nehéz leitatni - röhögött Fer.
 - Hagyjad, legalább a piája nem kerül sokba - nevettem én is.
 - Sziasztok - hallottunk meg egy ismerősen csengő hangot az ajtó felől. Mind a hárman odakaptuk a fejünket.
 - Anabell? - nyögte ki Seb.
 - Igen, én - mosolygott kicsit erőltetetten.
 - Te mit...?
 - Mit keresek itt? Itt dolgozom - jelentette ki, mintha csak az időjárásról beszélne.
  Sebi akkorát nyelt, hogy szerintem a kapuban álló biztonsági is meghallotta.
 - Te fogsz nekünk vetkőzni? - nézett rá nagy szemekkel.
 - Vetkőni, táncolni és amit még hajlandóak vagytok megfizetni. Kivéve egyet - folytotta belém a szót - nem fekszem le senkivel!
 - Ó - pislogott rá csalódottan Fer.
 - És ha most megbocsájtotok, az ott az én helyem - mutatott egy pódium felé. Csak most néztem meg tüzetesebben a szobát.
 - Rohadjak meg, ha az az előbb ott volt - morogtam az orrom alá.
 Erre csak egy kacér nevetést kaptam amire felkaptam a fejem. Valahonnan ismerős volt a hang.
  Elindult a zene és lekapcsolódtak a fények. A pódium pont úgy lett megvilágítva, hogy sejtelmesen mutassa a lányt, aki kecses mozdulatokkal kezdte végezni a munkáját. Gyönyörűen mozgott. Erre mondják, hogy a vérében van. Szexisen tekergett a rúd körül majd egy hirtelen mozdulattal felkúszott a tetejére, hogy pár perccel később fejjel lefelé engedje le magát onnan. Olyan hajlékony volt, hogy akaratlanul is eszembe jutott, hogy mi mindent lehetne vele csinálni az ágyban. Kényelmetlenül fészkelődni kezdtem, mert kis Kimi már nagyon nem bírt magával, de ahogy elnéztem a másik két pilótának is altáji gondjai voltak. Már nem tudom hányadik vodkámat ittam mikor nem bírtam tovább és magamhoz intettem az egyik gorillát.
 - Parancsol? - hajolt hozzám diszkréten.
 - Öltáncot szeretnék - jelentettem ki, de a szememet egy percre sem vettem le a lányról. A srác a zsebébe nyúlt és egy papírt mutatott, amin egy szemérmetlenül magas összeg állt, de most ez sem érdekelt. Benyúltam a zakóm zsebébe és szónélkül kifizettem a kért összeget. A srác eltette a pénzt majd egy fejbólintás után visszalépett a helyére és jelzett a lánynak.
 Seb és Fer kikerekedett szemekkel néztek rám.
 - Most mi van? - kérdeztem alkoholmámorban úszva. - Muszáj közelebbről is látnom - indokoltam meg a tettemet.
  Ana lejött a színpadról egy szál fehérneműben és egy hosszú szárú csizmában felettébb szexisen. Elém lépett majd kígyózó mozdulatokkal kezdett el táncolni előttem. Ha eddig nem lettem volna kis Kimivel bajban, akkor most biztosan abba kerültem volna. Már nem tudtam, de nem is akartam eltakarni az erekciómat amit a lány teste váltott ki belőlem. A másik két pilóta is hasonló dudorokat produkált a nadrágja elején. A németnek még a nyála is csorgott ahogy Anát bámulta az ölemben. Én majd szét robbantam, de mivel nem érhettem hozzá egy ujjal sem így úgy éreztem magam, mint az inkvizícióban.
 - Vedd le a melltartód - suttogtam vágytól rekedt hangon.
 - Az külön díj - mondta kacéran.
 - Mennyit kérsz érte? - fúrtam a szemem az övébe, ahonnan riadalmat véltem kiolvasni. Azok a kék szemek megbabonáztak, mintha ismerném, de az lehetetlen. Alkoholtól eltompult agyam nem tudta őt beazonosítani.
 - Sokat, nagyon sokat - suttogta a fülembe.
 - Csak mond az árat - nyögtem fel mikor feneke hozzáért a farkamhoz. Közel hajolt és szemrebbenés nélkül kimondta az árat. Elővettem a pénzt és a bugyijába tűrtem. Zavartan felnevetett, majd mutatta, hogy kapcsoljam ki elöl a melltartóját. Remegő kezekkel nyúltam felé, teljesen úgy éreztem magam, mint egy szűz, aki még soha nem csinált ilyet. Ahogy végre skerült kikapcsolnom, ő egy mozdulattal kibontotta a haját és beterített vele minklet, így zárva el a belátást a többiek elől. Óvatosan lesegítettem róla a csipkecsodát miközben orromba kúszott a méz és a barack illata ami belőle áradt. Szemeim megakadtak a kerek halmokon és öntudatlanul is megnyaltam a számat a látványra.
 - Istenem, ezek gyönyörűek - nyögtem fel és már emeltem volna a kezem, hogy megérintsem, mikor megláttam a tetoválást a ball melle oldalán. Kigyó a kereszten. Arcom döbbent kifejezése elárult. Ijedten nézett az egyik gorillára aki azonnal ott termett és elhúzta a lányt onnan.
 - Ana - szóltam utána. Visszanézett és megláttam, hogy könnyek borítják a szemét. Kilépett a szobából és eltűnt előlem. A tetoválásnak köszönhetően minden beugrott.
 - Anabell - álltam fel és indultam volna utána, de a testőrei nem engedték.
 - Mi volt ez? - kérdezte Fernando.
 - Azt én is szeretném tudni - sóhajtottam. - Kísért a múlt - temettem az arcomat a kezeim közé.

4 megjegyzés:

  1. Szia.
    Jaj nagyon jó rész lett és ma van a szülinapom ugyhogy ezt szülinapi ajándéknak tekintem :D Már nagyon várom a kövi részt :)

    VálaszTörlés
  2. Kedves Perrie!
    Utólag is boldog szülinapot kívánok!
    Puszi: Dolores

    VálaszTörlés
  3. Tudtam, tudtam, tudtam! Ez eszméletlen jó volt. Imádtam. Még könyögöm a lehető leggyorsabban.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia RenatEa!
      Örülök neki, hogy ennyire tetszett. Folytatás hétfőn.
      Puszi: Dolores

      Törlés