2015. február 4., szerda

Las Puertas de Infierno 88.

Ana

   Éreztem, hogy a finn a barátaival rólam beszélt és idegesített, hogy nem tudtam mit. Bár a szemük csillogásából ítélve jobb is ha titok marad előttem. Az sem tetszett ahogy Kimi megpróbálta eljátszani a domináns hímet. Soha nem kellett elszámolnom senkinek az időmmel, persze Mollyn kívül, és nem most lesz a napja, hogy változtatok ezen.
Amilyen gyorsan csak tudtam, felöltöztettem a gyerekeket és elindultunk a Paula által megadott útvonalon. Sütött a nap és pont ezért döntöttem úgy, hogy kicsit körül nézünk a környéken. A két törpém kezét szorongatva sétáltam végig az ismeretlen utcákon. Gyönyörű volt a hely és ezt csak fokozta a távolban látható hegyek hófödte sapkája, ahogy a város fölé emelkedtek.
 - Anya - szólalt meg egyszer csak Lina - Kimi is jön majd?
 - Nem tudom életem - vontam meg a vállamat -, de miért kérded?
 - Csak úgy - sütötte le a szemeit zavartan.
 - Szeretnéd, ha itt lenne? - kérdeztem kíváncsian.
 - Baj, ha igen? - suttogta. - Ő olyan vicces.
 - Igen és mindig kitalál valami jót - csatlakozott a beszélgetésünkhöz Nico.
 - Figyeljetek ide - guggoltam eléjük, hogy a szemükbe nézhessek és láthassam az arcukat. - Ő az apukátok és nem baj, ha vele szeretnétek lenni. Szeret titeket és ezt ne felejtsétek el - öleltem magamhoz őket.
 - Khm - köszörülte meg a torkát valaki mögöttem és fel sem kellett néznem, hogy tudjam, a finn ért be minket.- Anyának igaza van - guggolt mellém - szeretlek titeket és én leszek a legboldogabb a világon, ha tényleg velem akartok lenni - nézett ellágyulva a két kis szőkeségre, majd tekintete megállapodott rajtam. Először Nico majd kisebb tétovázás után Lina is átölelte a pilótát, aki nagyot sóhajtva fúrta a fejét a két kicsi közé. - Köszönöm - súgta oda nekem.
Könnybe lábadt szemekkel rázta meg a fejemet, majd felálltam, hogy ne zavarjam meg ezt az idillt. Tudtam, hogy nem állhatok a gyerekeim és az apjuk közé. Ha nekem nem is, a telefonom hangos zenélésének sikerült felhívni magára a figyelmet. Kapkodva vettem a kezembe a készüléket, aminek a kijelzőjén egy rég nem látott név díszelgett.
 - Hola Iker! - nyomtam meg mosolyogva a gombot.
 - Szia Ana! - hallottam meg a kapus jellegzetes hangját. - Hiányzol!
 - Ti is nekem - nevettem el magam, de nem tudtam nem felfigyelni a finn apró szájrándulására. - Egy pillanat - fogtam le a kagylót. - Te tudod, hol a játszótér? - néztem Kimire, aki bólintott. - Akkor sétáljunk el oda - jelentettem ki, mire ő bólintott és kézen fogta a gyerekeket. - Itt vagyok - szóltam bele újra a készülékbe - csak éppen sétálunk.
 - Jól vagytok? Raikkönen rendesen viselkedik? A gyerekek? - árasztott el a kérdéseivel.
 - Állj! Állj! - nevettem fel megint. - Egyszerre csak egyet. Jól vagyunk köszönjük. A kicsik élvezik a programokat. Voltunk korcsolyázni, most megyünk a játszótérre - soroltam. - Gyönyörű ez a hely, de nem Madrid - húztam el a számat keserűen, mert már hiányzott az otthonom.
 - Pedig már azt hittem haza sem akarsz majd jönni - viccelődött a barátom, de éreztem a hangján, hogy megnyugodott a válaszomtól.
 - Hiányzik a főztöm, mi?
 -  Lebuktunk - nevetett fel Iker.
 - Buktunk?
 - Igen, mert az egész csapat itt van és ki vagy hangosítva.
 - Szia Ana! - hangzott fel hirtelen több torokból egyszerre.
 - Sziasztok! - csuklott el a hangom az érzelmektől amik egy pillanat alatt elöntöttek.
 - Mikor jössz már haza? - hallottam meg a bongyor hajú brazil hangját.
 - Már csak pár nap Marci, bírd ki - mondtam kedvesen. A finn vissza nézett rám, de szemeiből semmit nem tudtam kiolvasni és az arca is érzelem mentes volt.
 - Ajh, oké, de ha hazajössz akkor tartozol nekünk egy isteni vacsorával - durcizott be.
 - Megbeszéltük - nevettem el magam a háttérből felhangzó éljenzést hallva.
 - Idióták - morogta Iker és hallottam a háttérzajok halkulásából, hogy eltávolodott a többiektől.- Nem válaszoltál minden kérdésre - jegyezte meg.
 - Mire vagy kíváncsi? - nyeltem nagyot, mert tudtam, hogy mire gondol.
 - Tudod te azt? Bepróbálkozott?
 - Nézd Iker... - sóhajtottam nagyot.
 - Szóval igen - komorult el a hangja. - De ugye nem bántott?
 - Dehogyis! - háborodtam fel. - Csak...megcsókolt - suttogtam a vonalba olyan halkan, hogy azt hittem nem is hallja.
 - A rohadék. Elmondod Crisnek? - kérdezte idegesen.
 - Persze - vágtam rá hezitálás nélkül.
 - Ana nem hiszem, hogy ez jó ötlet.
 - Nem fogok hazudni neki!
 - Ez nem is lenne hazugság, csak szerintem nem a megfelelően fog rá reagálni.
 - Nem érdekel - füllentettem, de tudtam, hogy belül igenis érdekelni fog. - Nem akarom, hogy ilyen hülye kis titkokkal induljon a kapcsolatunk.
 - Oké, te tudod - sóhajtott a kapus lemondóan. - Most mennem kell Húgi, mert kezdődik az edzés és nem szeretnék túlórázni.
 - Menj csak - mosolyodtam el. - Puszilom Sarát.
 - Átadom. Nagyon vigyázz magadra és ha bármi van, hívjál. És Húgi...
 - Igen? - tartottam közel a fülemhez a készüléket, hogy halljam a suttogását.
 - Szeretlek.
 - Én is szeretlek bátyus - lepték el a könnyek a szemeimet. - Sietek haza.
Ahogy kinyomtam a telefont, végiggördült egy sós csepp az arcomon.
 - Ennyire hiányoznak? - szólalt meg gúnyosan az előttem álló finn.
 - Elképzelni sem tudod, mennyire - emeltem fel dacosan az államat és letöröltem a gyengeségemről árulkodó bizonyítékot az arcomról. - Ők a családom.
 - Csak rajtad múlik és kapsz másikat - lépett felém és hüvelykujját gyengéden végigsimította a könnycsepp útján. Elrántottam a fejem és dühösen fújtatva válaszoltam.
 - Úgy látom még mindig nem érted. Attól, hogy Nico és Lina a tiéd, én nem leszek az.
 - Ne vegyél rá mérget - villantak rám dühösen a jéghideg szemei. - A tested tegnap is elárult kulta - suttogta a fülembe amitől a hideg végig futott a gerincemen.
 - Szemétláda - szűrtem ki a fogaim közt, mire felnevetett.
 - Tudod, hogy tartja a mondás, szerelemben és háborúban mindent szabad.
 - Háborúzni akarsz? - néztem rá gúnyosan.
 - Inkább szerelmeskedni - égette végig a testemet a pillantásával.
 - Álmodik a nyomor - kacagtam fel idegesen és faképnél hagyva elindultam a gyerekeimhez, akik azon versengtek, hogy ki tudja gyorsabban hajtani a mókuskereket. Ahogy haladtam, végig a hátamban éreztem a finn pillantását, de nem foglalkoztam vele.
 - Nézd anya, milyen gyors vagyok - futott teljes erejéből a fiam a hordó alakú játékon.
 - Ügyes vagy, csak vigyázz magadra, meg ne csússz, mert akkor nagyot eshetsz - intettem óvatosságra.
 - Nem vagyok már kisfiú anya - húzta el a száját és forgatta meg a szemeit, ami következtében a szavam is elállt a döbbenettől.
 - Nicola! - csattant fel mögöttem a finn hangja. - Meg ne halljam, hogy mégegyszer így beszélsz anyukáddal! Megértetted? - nézett mérgesen a kicsire, aki megszeppenve sütötte le a szemeit.
 - Igen apa - suttogta remegő hangon.
Kimi rám kapta a tekintetét, amiből boldogságot, büszkeséget és szeretetet olvastam ki.
 - Gyere ide Nico - lágyult el a hangja. Ő félve, de teljesítette a kérését. - Nem szabad csúnyán beszélni azzal akit szeretünk, mert megbántjuk vele - simogatta meg a fia szőke tincseit miközben jégkék tekintetét az enyémbe fúrta.
 - Jó - suttogta el a kicsi már elcsukló hanggal mire Kimi egy puszit nyomott a feje búbjára.
 - Egy Raikkönen nem sír - szorította magához.
 - Te se szoktál? - emelte fel hirtelen könnyes arcát Nico.
 - Nem - rázta meg komolyan a fejét a pilóta. - Mióta felnőttem, egyetlen egyszer sírtam.
 - Mikor? - kotyogott közbe Lina is, aki érdeklődve figyelte a két fiú beszélgetését.
 - Amikor elveszítettem az apámat.
 - Ó, az rossz lehetett - pislogott szomorúan rá a lányunk, majd néhány pillanat múlva ijedten kapta fel a tekintetét. - Ugye te nem akarsz meghalni?
 - Nem - nevetett fel Kimi. - Miért?
 - Mert én nem akarom elveszíteni az apukámat - nyelte vissza a könnyeit Lina.
 - Nem fogsz - ölelte őt is magához a pilóta.
 - Megígéred?
 - Igen - bólintott komolyan, majd megpuszilta mind a két kicsi arcát. - Megígérem, hogy annyi időt töltök veletek amennyit csak tudok és nem foglak elhagyni titeket - nézett a szemükbe komoly képpel, majd hogy oldja a feszültséget rá mutatott egy épületre az utcasarkon -, de most sipirc addig a cukrászdáig. A győztes választhat elsőnek süteményt.
Nem kellett kétszer mondani, Nico és Lina úgy futottak, mintha puskából lőtték volna ki őket.
 - Ne ígérj nekik olyat, amit nem tudsz betartani - morogtam magam elé.
 - Ana - fogta meg a karomat és magához rántott - tudom, hogy egy szavamat sem hiszed el, de mindent el fogok követni, hogy egy család legyünk - hajolt egyre közelebb hozzám. Lefagyva álltam a karjai közt és még pislogni is elfelejtettem.
 - Anya! Apa! Gyertek már! - kiáltott felénk türelmetlenül Lina, mire Kimi döbbenten fordította oda a fejét.
 - Kimondta - húzódott mosolyra a szája, amit még soha nem láttam. - Hallottad? - kérdezte izgatottan. - Lina azt mondta nekem, hogy apa - ejtette ki áhítattal a szót.
 - Mondtam, hogy csak idő kérdése és...
 - Szeretlek - fojtotta belém a szót az ajkaival a nyílt utcán.

14 megjegyzés:

  1. végre, végre végre.
    Jaj nekem. De hiányoztak a fiúk <3. Menjünk hozzájuk Madridba!!!! Na... lécci... lécci. Finnország olyan.... hideg. :D Nem Annának való (persze egy szép csajszit kitalálhatsz Kiminek, nincs ellenvetésem, :D).
    Jaj te Finn.. én szeretgéllek téged, meg minden. De ne akarj rosszat Crisnek mert megverlek! De meg ám :D és utána ugyebár khm... édes a békülés de ez nem ide tartozik.
    Naaadjon cuki fejezet volt. Szeretgélés van ezerrel :* <3
    DE HOGY A FRÁSZBA MERTE MEGCSÓKOLNI A NYÍLT UTCÁN? ÉN MEGÖLÖM. MEGNYÚZOM CRIS HELYET IS! RONALDO IRÁNY REPÜLŐ ÉS BUNYÓ. ELLOPJÁK A CSAJOD. TE EZT HAGYOD?
    HÁT EZT NEM HISZEM EL.
    Kimi szemét, És rohadék. Alapjában bírom az ilyen pasikat, mazohista vagyok, de nem most. Nem most nem. Szóval. Raikkönen, szedj fel valami kis ribit, hagyd békén azt a nőt! Nem kell a gyerekeket összezavarni te farok! Szegény szegény Cris. Real Madrid hahó meg kéne menteni Anát. Wake up!
    Te meg ne szerencsétlenkedj, ülj fel egy repülőre és húzz haza, ne hagyd, hogy játszon veled! Menekül Sergiohoz :D sálálá
    Amúgy egyértelműen nem diliztem be, kedves Dolores, hogy a szereplőoiddel ordibálok, meg veszekszek, ez teljesen normális. Főként felpörgött állapotban. De én vagy pörgök vagy depis vagyok, és akkor meg a semmilyen stádium. Az a legrosszabb.
    Szép az élet, jó a fejezet, csókot kérek a nem létező pasimtól, vagy Cristől, vagy Segiótol nem vagyok túl válogatós és Holnap várom a Forzát :D
    Millió pusszancs :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bolond vagy Csajszi!
      El sem tudod képzelni, hogy mennyire visítottam a röhögéstől, mikor elolvastam a soraidat. :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
      Én tudom, hogy nem diliztél be, mert én is mindig beszélgetek velük. :D (bár kis köcsögök, mert mindig azt mondják, amit épp hallani akarok) XD
      Azért baromi jó érzés, hogy ilyen reakciókat tudok kiváltani emberekből. :D
      Ne kezd te is a Forzázást, mert Lexy már tegnap óta énekli a fülembe és lassan le fogom ütni. :) Ja és ilyenkor szerda este még rosszabb, mert a többiek, Zsolti, Réka, Roni és Noncsi is rákezdik. Szóval az én kötél idegeim ezen a napon hajszál vékonnyá válnak. :D
      Főleg most, hogy dolgozom azon a bizonyos projekten, ami nem sokára felkerül az oldalra. :DDD
      Csóközön és szercsilávcsi. :DDDDD (ezt ne kérdezd, hogy jött, de kellett)
      <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 Lexy küldi :)

      Törlés
  2. Szia!
    Hát ez rettentően jó.! Jaj nagyon remélem,hogy a kicsi Finnel marad Ana.! Minel elobb folytiiiiit.:-)
    Puszi, Eszti

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Eszti!
      Először is köszönöm!
      Másodszor meglepődtem, hogy van olyan aki a finnek drukkol. :DDD
      De úgy látszik vannak még fanatikus rajongók. ;)
      Puszi: Dolores <3

      Törlés
    2. En is a "kicsi finnek" drukkolok ;). Ez lett a kedvenc reszem!

      Törlés
    3. Szia Anna!
      Te is TeamKimi? :DDD Tetszik, hogy egyre többen vagytok. :) Kedvenc rész? *-* Köszönöm. :D
      Puszi: Dolores <3

      Törlés
  3. Hűű ilyen függő véget szégyelld magad :D
    Hát kíváncsian várom a háborút...és hogy kit választ Anna, amúgy tudod már hogy kb hány rész lesz még hátra ? :)
    Puszi Kolett

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Kolett!
      Ne haragudj, muszáj volt függőben hagynom a dolgokat. :D
      Az az igazság, hogy ez már egy megírt történet és mégis mindig bővül valamivel, így nem tudom, hogy mikor érek a végére, de azért igyekszem nem elhúzni, nehogy unalmassá váljon. :)
      Köszi, hogy írtál.
      Puszi <3 <3 <3

      Törlés
  4. Hát szia Dolores <3
    én is kimi párti vagyok nagyon. tudom h ez egy focis blog fogjuk rá. de akkor is attól még lehet benne az is h kimivel marad *.* ^^ remelem ez igy marad annyira edesek. Puszi neked.
    Dóri <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Dóri!
      Üdv a TeamKimiben! :DDD
      Köszi, hogy írtál.
      Puszi: Dolores <3

      Törlés
  5. Hozhatom a láncfűrészt Kimi ellen mert gyűűűlölöm teljes szívem ből
    amúgy imádom <3
    Várom a folytatàst :)
    Puszi:Orsi

    VálaszTörlés
  6. Nem Kimit imádom hanem a történetet <3

    VálaszTörlés