2015. március 2., hétfő

10/10. 94.rész

Lola

   Elmélázva néztem ki az  edzőterem ablakán és figyeltem ahogy a Castilla játékosai edzenek.. Mi túl voltunk újabb két győzelmen. Először a Levantét vertük 3-0-ra, majd a Malagát is sikerült 1-0-ra magunk mögé utasítani. A két meccs sok sérültet hozott, így nehéz volt összeállítanom egy ütőképes csapatot a Schalke elleni találkozóra. 
 - Min gondolkozol ennyire? - vonta magára a figyelmemet a mellettem szobabicikliző francia.
 - Azon, hogy 4-3-3 ban vagy 4-3-2-1-ben álljunk fel ellenük. Nem tudom, hogy Matteo milyen taktikát alkalmaz.
 - Te sose kapcsolsz ki? - nézett rám elhűlve Zidane.
 - Dehogynem - vigyorodtam el az elképedt arcát látva.
 - Ja, ha alszol - morogta az orra alá.
 - Tévedés - ráztam meg nevetve a fejem. - Akkor sem, mert rengetegszer játszom álmomban, sőt taktikai tanácsokkal látom el saját magam.
 - Te tényleg beteg vagy. De ha ez igaz, akkor mikor nem foglalkozol a focival? - kérdezte, de ahogy meglátta a perverz mosolyt a képemen, már visszakozott is. - Ne, inkább ne mondj semmit! Én még kicsi vagyok és ártatlan, hogy megértsem a te életviteledet.
 - Kapd be! - löktem vállba miközben felröhögtem. - Nem tehetek róla, hogy vén csotrogány vagy és már a szex szó említésétől is elborzadsz. Pedig emlékszem - sóhajtottam fel színpadiasan -, mikor fiatal lányok százai a te félmeztelen fotóiddal ragasztgatták tele a falaikat.
 - Te is egy voltál közülük, valld csak be - hajolt közelebb hozzám, a szemöldökét felemelve.
 - El kell, hogy keserítselek - pislogtam rá nagy szemekkel. - Az én szobám Beckhammel és Tottival volt tele. Na meg persze Raúllal és Figoval - kacsintottam rá.
 - Oké, Beckset megértem, még Raúlt és Figot is, hiszen Galaktikusok, de Totti?
 - Hé-hé-hé! - böktem meg a mutató ujjammal a mellkasát - Francesco a mai napig egy nagyon jó pasi. 
 - De hiszen majdnem negyven éves - kerekedtek el a szemei a franciának.
 - És akkor mi van? Te meg negyvenhárom vagy - vontam meg a vállamat - mégis vannak olyan elvetemült nők, akik rajonganak érted - szúrtam oda piszkálódva.
 - Te most arra akarsz utalni, hogy öreg és csúnya vagyok? - ráncolta össze a homlokát.
 - Nem én mondtam - ugrottam fel a helyemről röhögve majd futásnak eredtem, de nem volt szerencsém, mert Zizu utolért és beszorított a terem sarkába.
 Hiába forgattam a fejemet jobbra-balra, nem találtam menekülési útvonalat. 
 - Ezt nem úszod meg - közeledett felém gonosz mosollyal az arcán. A többiek érdeklődve néztek minket és várták a fejleményeket.
 - Nem úgy gondoltam - haraptam be a számat vigyorogva, mikor már nem volt hova menekülnöm, így megadóan vártam a büntetésemet.
 - Esélytelen vagy - állt elém, ujjait az oldalamba mélyesztette és csiklandozni kezdett.
 - Ne! Neeee! Ne, kérlek! - sikítoztam míg a csapat röhögve nézte a vergődésemet. - A..ki nevet..ni mer, annak....dupla...ed..zés - nyögtem ki nagy nehezen, mire a többség visszafordult a munkájához de így is hallottam a fojtott kuncogásukat.
 - Szeretlek, te bolond lány - ölelt át hirtelen Zizu.
 - Én is, te dinka vénember - bújtam a karjai közé. Hihetetlen, hogy a kezdeti ellenségeskedéstől idáig jutottunk. 
Az edzés után hagytam időt egy kis regenerálódásra és elküldtem a fiúkat a wellness részlegre, ahova később én is követtem őket. Egy alapos masszázs és egy hatalmas alvás után reggel kipihenten ébredtem. Mire beértem az étterembe, már néhányan a reggelijüket fogyasztották.
 - Jó reggelt! - köszöntem hangosan. - Nahát, hogy milyen frissek vagytok? - vigyorodtam el. 
 - Jót tett a tegnapi pihenés - válaszolt Xabi egy kedves mosollyal az arcán. 
 - Remélem is, mert ma nyernünk kell! - váltottam komolyra. 
 Mikor végre mindenki megreggelizett és összepakolt, elindultunk az öltözőkhöz, majd a pályára ahol levezényeltem egy délelőtti edzést. Csekkoltuk a gyep minőségét és megbeszéltük a taktikát. Egy kellemes zuhanyzás után, Casillassal és Xabival az oldalamon fogadtam az újságírók kérdéseit. Aztán jöttek a kötelező formalitások, mint az autogramosztás és fényképezkedés. Matteoval az ellenfél vezetőedzőjével kedélyesen elbeszélgettünk. Kezdés előtt még bementem az öltözőbe és elmagyaráztam a fiúknak, hogy mi múlhat ezen a meccsen. Úgy láttam rajtuk, hogy megértették. Felemelt fejjel lépdeltem a kispadhoz.
 - Minden oké? - fürkészte az arcomat Zizu.
 - Persze, csak nagy a nyomás - sóhajtottam.
 - Eléggé - bólintott megértően. - Ha sikerül, bent vagyunk a legjobb nyolc között.
 - Nem ha, hanem amikor - javítottam ki, de azért az én adrenalinom is az egekben volt.
 - Nyugi már - simította a kezét a hátamra a segítőm. - A múltkori 6-1-et nehéz lesz ledolgozniuk - mosolygott rám biztatóan, ami valamelyest megnyugtatott.
A meccs számunkra rettenetesen kezdődött, ugyanis a második percben egy támadásnál, Kolasinac csak szabálytalanul tudta szerelni Jeset, aki fájdalmas arccal elterült a földön. Azonnal jeleztem Balenek, hogy kezdjen melegíteni és aggódva vártam az orvosi stáb ítéletét, de mikor megláttam, hogy a fiú megpróbál felállni és összecsuklik, már tudtam, hogy nagy a baj. Pirri a hordágyért intett és bele emelték a könnyező spanyolt.
 - Hogy az a jó kurva élet! - hagyta el egy cifra káromkodás a számat, főleg mikor láttam, hogy a másik focista megúszta a tettét lap nélkül.  - Mi a picsáért nem állítja ki azonnal? - idegeskedtem, miközben a szívem összeszorult Jese fájdalomtól eltorzult arcát nézve.
A hazai közönség zúgolódni kezdett és ahányszor a bosnyák labdarúgóhoz került a labda kifütyülték. A Bernabeau zúgott az elégedetlenségtől. 
 - Azonnal tudni akarom, hogy mi van vele - adtam ki az utasítást az egyik stáb tagnak, aki bólintott és már el is tűnt a hordágyat követve.
Nehéz volt a játékra figyelnünk, de mindent megtettem, hogy a fiúk összeszedjék magukat. Cris aztán a  huszonegyedik percben beköszönt az ellenfél kapujába. Ez már a tizenkettedik találata volt a BL-ben. Sajnos Morata és Xabi még mindig a történtek hatása alatt volt, így kicsit szétszórtan játszottak, amit az ellenfél ki is használt és a harmincegyedik percben kiegyenlített. A félidőt jelentő sípszó után azonnal berohantam az öltözőbe és felhívtam Pirrit, hátha tud már valamit.
 - Mi van vele? - támadtam le azonnal a kérdésemmel. 
 - Nincs túl jó hírem - sóhajtott fel az öreg. - Nagyon úgy néz ki, hogy térdszalag szakadás. Az körülbelül hat-hét hónap kihagyás.
 - A büdös picsába - lábadtak könnybe a szemeim, amit az időközben megérkező focisták értetlenül figyeltek.
 - Azt kérdezi, hogy mennyi az állás? - hallottam meg a férfi hangját.
 - Egy-egy - nevettem fel keserűen -, de mond meg neki, hogy miatta megnyerjük - sóhajtottam fel. - Most leteszem, mert fel kell a fiúkat ráznom. Mond meg neki, hogy ne foglalkozzon semmivel, csak gyógyuljon meg minél hamarabb, és nem ártana, ha valaki felhívná Perezt, mert úgy tudom, Németországban van a legjobb klinika és neki csak egy szavába kerül, hogy fogadják.
 - Rendben - mondta a Doki, majd bontottuk a vonalat.
 - Na, mi van vele? - kérdezték nagyra tágult szemekkel Pepéék.
 - Térdszalag szakadás - közöltem velük.
 - Bassza meg - szisszentek fel többen is. 
 - Jól elintézte az a rohadék - hördült fel Morata. - De csak menjek fel...
 - Állj! - emeltem fel a hangom. - Mi nem így játszunk! Elhiszem, hogy idegesek vagytok, mert egy csapattársatok megsérült, de nem fogunk revansot venni érte. Az nem illik a Blancokhoz. Higgadtnak kell maradnunk, tiszta fejjel kell játszanunk. Aki erre nem képes az most szóljon és lecserélem. Remélem megértettétek? - néztem végig a focistákon, akik csak beleegyezően bólintottak. - Oké, akkor most menjünk ki, nyerjük meg a meccset, mert megígértem Jesének, hogy miatta elverjük őket - mosolyodtam el.
 - Lola! - nézett rám Xabi. - Azt hiszem nekem most nem fog menni - emelte rám a tekintetét. - A szívemhez nőtt a srác és nem hiszem, hogy most higgadtan tudnék gondolkodni.
 - Megértelek - bólintottam. - Akkor Casemiro, kezdhetsz melegíteni - mutattam a brazil fiúra, aki azonnal engedelmeskedett. Megveregettem a baszk vállát, majd elhagytam az öltözőt. A kispadnál elmondtam a változtatásokat és vártam a második félidőt.
Az idegbeteg jelző, enyhe kifejezés volt rám, miután a játék második részében folyamatos atrocitás érte a csapatot. Moratát a tizenhatoson belül buktatták, de a bíró nem fújta be a büntetőt, Illaramendit a mezénél fogva húzták vissza előnyös helyzetből. Sergiot úgy felrúgta Szalay, hogy le kellett cserélnem. 
 - Az ilyenek miért nem mennek Norvégiába fát vágni? - morogtam immár a segéd bíró fülébe, aki csak elnézően mosolygott. 
Aztán a hetvennegyedik percben megtört a jég és Cris megint betalált. Láttam a fiúkon, hogy ők is arra gondolnak amire én. Jeséért teszik. Alig volt meg a középkezdés mikor Roni óriási kapufát lőtt, de a kipattanó labdát Bale, Morata elé továbbította és a fiú csont nélkül belőtte. 3-1-es végeredménnyel zártuk a meccset. Matteo odajött hozzám és elnézést kért a játékosai nevében is a sérülésekért és jobbulást kívánt Jesének. Nem akartam címlapra kerülni, így inkább visszafogtam magam és nem küldtem el a jó fenébe. Ahogy letudtuk a sajtótájékoztatót, ahol a legfőbb téma persze a 20-as sérülése volt, azonnal autóba ültem és meg sem álltam a kórházig. A recepciónál készségesen elnavigáltak a fiú szobájáig, ami előtt már ott volt a családja és persze a bácsikám.
 - Hogy van? - kérdeztem letörten.
 - Jobban, valamennyire megnyugodott - válaszolt Jese anyukája. - Seňor Perez elintézte, hogy holnap reggel megműtsék azon a német klinikán - törölgette a könnyeket a szeméből.
 - Ott jó kezekben lesz - simítottam végig a nő karján, majd a keresztapámhoz fordultam. - Be lehet menni hozzá?
 - Nyugtatót és fájdalom csillapítókat kapott, nem tudom, lehet, hogy alszik - vonta meg a vállát tanácstalanul.
 - Azért megnézem - nyomtam le a kilincset és beléptem. 
A fiú barna bőre most sápadtan világított a fehér ágyneműből. Szemeit lehunyva tartotta, azt hittem alszik és el akartam jönni, de megszólalt.
 - Nyertünk?
 - Igen - fordultam vissza egy halvány mosollyal az arcomon. - Cris és Alvaro is rúgott neked egyet.
 - Az jó - hunyta le fáradtan a szemeit. Úgy látszik most kezdtek hatni a gyógyszerek. - Akkor bent vagyunk a legjobb nyolcban.
 - Bizony. Most már csak abban reménykedjünk, hogy könnyű ellenfeleket kapunk - mondtam, de mivel nem jött válasz, azt hittem elaludt, így elindultam kifelé a szobából.
 - Lola! 
 - Igen? 
 - Ígérd meg, hogy megnyeritek - nyitotta ki a szemeit, amikből kigördült egy-egy könnycsepp. - Még ha nélkülem is, de szerezzétek meg a tizediket.
 - Úgy lesz Jese - bólintottam elkomorodva. - Megígérem!

4 megjegyzés:

  1. Szegény Jese :(
    Várom a folytatást
    U.i. lehet hogy ezen a héten eltünök mert anyám elvette a telefonomat és most is titokban írok :\

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Orsi!
      Ejnye, ezek az anyák. :D Azért köszi, hogy így is írtál. :D
      Puszi: Dolores <3

      Törlés
  2. ceretem cejetem, szejetem.
    Panaszkodhatnék, mentegetőzhetnék, de még ahhoz sincs energiám, jövőhéten majd visszatérek, de nem akartam nyom nélkül felszívódni.
    Természetesen ez nem jelenti azt, hogy nem követlek nyomon, szóval csak így tovább a múltheti csütörtök és péntek nadjon jók voltak :*. És még mindig rohadtul utálom Joet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Drága!
      Nem kell mentegetőznöd. :D Tudom, hogy a tanulás rendesen le tudja szívni az ember energiáit. Na meg a tánc, amit imádsz. :D
      Örülök neki, hogy olvasni legalább tudsz. Nekem már az is elég. :D
      Majd írsz, ha lesz rá időd. :)
      Puszi: Dolores <3 <3 <3

      Törlés