2015. március 6., péntek

Házasság extrákkal 46.rész

Cris

  Reggel arra ébredtem, hogy Kendra felpattant mellőlem és szájára szorítva a kezét a fürdőbe sietett. Értetlenkedve néztem utána, de aztán mikor végre felfogtam, hogy rosszul van, utána siettem.
 - Mi a baj kicsim? - simítottam a kezemet a hátára.
 - Menj innen - nyögte fájdalmasan két öklendezés közben.
 - Nem - fogtam össze a haját. - Mit ettél, amivel elronthattad a gyomrodat?
 - Fogalmam sincs - húzta le a wc-t. Odalépett a mosdóhoz, megmosta az arcát és a fogát. - Csak arra keltem, hogy felfordult a gyomrom - sóhajtotta, majd visszavánszorgott az ágyhoz és lerogyott rá. 
 - Feküdj le és maradj egész nap ágyban - utasítottam miközben betakartam.
 - Azt hiszem pihenek még egy kicsit - hunyta le a szemeit és a következő pillanatban már aludt is.
Óvatosan csuktam be magam mögött az ajtót. Elgondolkodva lépdeltem le a lépcsőn, mikor egy hurrikán neki szaladt a lábamnak.
 - Ho-ho-hó, állj csak meg kisfiam - fogtam meg a karját. - Hova sietsz ennyire?
 - Kendrához - válaszolta és már szaladt is volna tovább.
 - Juni - guggoltam le elé. - Hagyd most őt.
 - Miért? - pislogott rám 
 - Mert még alszik.
 - Akkor felkeltem. Nem szokott érte haragudni.
 - Kendra beteg - vallottam be neki, majd a vállára téve a kezemet, lesétáltam vele a konyhába.
 - Jó reggelt! - mosolygott rám anyám, de a fiam elkámpicsorodott arcát látva elkomolyodott. - Valami baj van?
 - Kendra beteg - lógatta az orrát Juni szomorúan.
 - Beteg? - kapta a fejét rám anya. - Mi a baj?
 - Nem tudom, egyszerűen csak rosszul lett és hányt. Lehet, hogy este valami olyat evett az estélyen ami megfeküdte a gyomrát - ültem le a konyhában.
 - Hányt? - nézett rám hirtelen. 
 - Igen - arra ébredtem, hogy kirohant mellőlem és hát... - tártam szét a karjaimat. - Ja tényleg, mit csináljak neki reggelire? Gőzöm sincs, hogy betegen mit ehet és mit nem. Gondolom kímélni kell a gyomrát - emeltem a tekintetemet anyára, aki egy fura mosollyal az arcán nézett rám. - Most mi van?
 - Semmi, semmi - vigyorodott el. - Majd én készítek neki egy kis pirítóst meg teát - fordult a pult felé és tüsténkedni kezdett.
Én addig leültettem Juniort és megcsináltam az ő reggelijét. Sokat nevetgéltünk közben és jó volt látni, hogy mennyire kiegyensúlyozott kisgyerek lett. Úgy látszik a házasságom Kendrával jó hatással volt rá. Ahogy ezt végig vezettem magamban, a gondolataimban felbukkanó lány megjelent a konyhában.
 - Jó reggelt! - köszönt mosolyogva és nem is látszódott rajta a reggeli rosszullét. - Szia Juni - simított végig a kicsi fején kedvesen.
 - Szia - vigyorodott el a fiam, aztán pedig mérgesen pislogott rám. - Azt mondtad, hogy beteg, de semmi baja sincs - durcázott be, kezeit összefonva maga előtt.
 - Tényleg nem voltam jól reggel - kelt a védelmemre a lány. - De úgy látszik egy kis plusz alvással meg is gyógyultam - nyomott puszit Junior arcára. 
Helyet foglalt a mellettem lévő széken és hálásan elmosolyodott, mikor anya letette elé a pirítóst. 
 - Köszönöm. Látom a házi riasztó működésbe lépett - vágott felém egy fintort. 
 - Bocs, hogy aggódok érted - csóváltam meg a fejem, de nem haragudtam, inkább örültem, hogy jobban van.
 - Édes vagy - hajolt hozzám és egy aprócska puszit nyomott az arcomra. - Hmm, ez nagyon finom - harapott bele aztán a kenyerébe. - Úgy érzem, egy lovat is meg tudnék enni - mondta. Ijedten néztem ahogy felpattant mellőlem és a hűtőhöz sietett. - Úgy emlékszem, még van egy kicsi - morogta az orra alatt és tüzetesen végig pásztázta az összes polcot- - Meg is van! - kiáltotta el magát diadalittasan.
 - Mi az? - néztem kíváncsian a kezében tartott üvegre.
 - Narancslekvár - ejtette ki áhítattal a nevét. Vigyorogva figyeltem ahogy leszenvedi a tetejét és egy kiskanállal belenyúl. - Mennyei - hunyta le a szemeit miközben lenyalogatta a kanálról a lekvárt.
Eközben észrevettem, hogy anyám arcán egyre szélesebb mosoly terült el. Szemeimet rá meresztve próbáltam megtudni az okát, de ő csak megcsóválta a fejét és vigyorogva elfordult. Éreztem, hogy tud valamit amit én nem és ez nagyon idegesítő volt. 


 

10 megjegyzés:

  1. én erre csak azt mondanám erre egyszerű a magyarázat Cris: pasi vagy, nem látsz távolabb az orrodnál, kivéve ha egy jó segget, vagy nagy dudákat kell kiszúrni.
    Enyje benje Dolores, ugye tudod, hogy ez nagyon rövid lett? Jövő SZERDÁN vagy hétfőn várom a nagy kárpótlást :D :p
    <3 <3 <3
    :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is tudom, hogy rövid lett, de mentségemre legyen mondva, hogy készülnöm kellett/kell a holnapra amikor is Lexy és barátai ellepik a házunkat. Kb. 11-12-en leszünk és itt is alszanak. Lexyvel sütünk, főzünk és persze takarítunk.
      Megígérem, hogy bepótolom a lemaradásomat jövő héten. :D
      Addig is puszi neked és jó hétvégét. :D
      <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

      Törlés
    2. miiii? nélkülem buliztok? hát szégyelljétek magatokat. Ezért nem foglak titeket meghívni az esküvőmre Ronaldóval. (ezzel van egy nagyon jó történetem ami a minap volt a fater és köztem beszélgetés, egyszer majd elmesélem).
      Jó szórakozást csibéim :*

      Törlés
    3. :D :D :D :D :D :D Komolyan mondom, te nem vagy normális. :))))) Úgy nevettem, hogy majdnem leköptem a gépemet vízzel. :)
      Csak azután lehet neked esküvőd Crissel, miután elvált tőlem, de azt nem biztos, hogy megengedem neki. :)
      Kíváncsian várom a történetet. :)))))))
      Már tetőfokára hágott a jókedv! :DDDDDD
      Puszi. <3 <3 <3 <3 <3

      Törlés
  2. Szia!:)

    Mostanság találtam meg a blogodat és egyszerűen hihetetlenül tetszik! Nagyon jo ahogy fogalmazol...egyszerűen imádom! Várom a következő részt és jó bulit holnapra!☺

    Puszil,
    K

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves K!
      Nagyon szépen köszönöm. Örülök, hogy te is az olvasóm lettél. Igyekszem meghálálni, hogy ennyien szeretitek a történeteimet. :D
      A buliról csak annyit, hogy ennyi "bolonddal" csak jó lehet. :DDDDD
      Puszi: Dolores <3 <3 <3

      Törlés
  3. Imádtam ! Hogyne gyomorrontás istenem tipikus pasi :) Alig várom következőt :) Kíváncsi vagyok mikor esik le a tantusz hogy bébi bumm van :D
    Puszi Kolett

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Kolett, hogy így megnevettettél reggel. :D
      Puszi <3 <3 <3

      Törlés
  4. Szia nem règ találtam rád ès nagyon tetszik a történeted. A fő kèrdès mikor lesz új? Amúgy Chris nem lát a szemètől?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Sajnos a pasik néha vakok. :D
      A folytatás pedig péntekenként érkezik. :D
      Puszi: Dolores <3

      Törlés