2015. március 13., péntek

Házasság extrákkal 47.rész

Kendra

   Miután Cris és Juni felmentek az emeletre, hogy felöltözzenek, ketteseben maradtam Doloressel. 
 - Jobban vagy? - ült le mellém miközben a szemeivel az arcomat pásztázta.
 - Ühüm - bólogattam teli szájjal. - Most, hogy már reggeliztem, sokkal.
 - Kérdezhetek valami személyeset? - tette a tenyerét a karomra.
 - Persze.
 - Te és a fiam...szóval...éltek házaséletet? - nyögte ki zavartan.
 - Ö...néha - vallottam be elpirulva. - Miért?
 - Nem gondoltál arra, hogy ez a rosszullét esetleg valaminek a jele?
 - Nem értelek - pislogtam rá értetlenül.
 - Pfhu - fújtatott kínjában. - Mikor volt utoljára vérzésed?
 Rámeresztettem a szemeimet. Ha jól értettem, Dolores arra próbált kilyukadni, hogy lehet, hogy állapotos vagyok.
 - Nem lehetek terhes - szaladt ki a számon önkéntelenül.
 - Mitől vagy benne olyan biztos? - mosolygott rám halványan.
 - Mert... - dadogtam idegesen -, mert voltam orvosnál és kaptam fogamzásgátló injekciót - gyűrögettem az asztalterítő sarkát nyugtalanul, de nem mertem rá nézni.
 - Ó - lepődött meg a válaszomtól és mikor végre felnéztem rá, az arca szomorúnak tűnt. - Akkor lehet, hogy csak én értettem félre a jeleket.
 - Szerintem csak elrontottam a gyomrom a tegnapi vacsorán - győzködtem magunkat, de a kisördög már a vállamon ült és hülyeségeket suttogott a fülembe. Feszülten álltam fel az asztaltól és a szobánkba siettem. Cris még mindig Juniorral volt, így gyorsan elkészültem és a táskámat magamhoz véve szóltam Doloresnek, hogy van egy kis dolgom, elmegyek, de sietek haza. Idegesen kapkodtam a lábaimat és alig vártam, hogy eljussak a célomig. Mikor végre megláttam a barna kaput, remegő kézzel nyomtam meg a csengőt.
 - Igen? - hallottam meg a jól ismert hangot a kaputelefonon keresztül.
 - Szia Sara! Kendra vagyok. Nem zavarlak? Beszélnem kéne valakivel - hadartam idegesen.
Szinte még végig sem mondtam, már hallottam is az ajtó zümmögését, így belöktem azt és a házhoz siettem. A nő már az udvaron várt. 
 - Mi történt? Annyira zaklatottnak tűnsz? Összevesztetek? - támadott le a kérdéseivel.
 - Nem - ráztam meg a fejemet.  - Csak muszáj valakivel beszélnem.
 - Gyere - fogta meg a kezemet és bevezetett a nappaliba majd leültetett a kanapéra és ő is helyet foglalt mellettem. - Hallgatlak - nézett rám az átható zöld szemeivel.
 - Nem is tudom, hol kezdjem - túrtam a hajamba.
 - Talán az elején - tette a hátamra a kezét biztatásul.
Egy nagy sóhaj után összeszedtem az összes bátorságomat és belekezdtem. Elmondtam neki mindent az elejétől a végéig, a házassági szerződéstől az extrákig. Valamilyen szinten megkönnyebbülve dőltem hátra.
 - Na várj csak - tette fel a kezét, miután a kezdeti sokktól végre megtudott szólalni. - Azt akarod mondani, hogy az egész esküvő, a nászút és minden más Sergio idióta ötlete miatt volt?
 - Valahogy úgy - bólintottam.
 - Ti komolyan nem vagytok épek - csóválta meg a fejét. - Mi lesz, ha valamelyiktek érezni kezd valamit a másik iránt? 
 - Majd elfojtja - suttogtam megtörten.
 - Na ne - kerekedtek el a szemei. - Ugye nem szerettél bele?
 - Csak egy kicsit - konyult le a szám széle és a könnyeim potyogni kezdtek.
 - Basszus, te lány - ölelt magához kedvesen. - Te aztán jól benne vagy a slamasztikában.
 - Tudom - szipogtam - és a legrosszabb még hátra van.
 - Mi lehet ennél rosszabb? - nézett rám kíváncsian Sara, de vagy gondolatolvasó volt, vagy ennyire kifejező volt az arcom, mert elsápadt és döbbenten meredt az arcomra. - Ne szórakozz velem - nyögte ki. - Mond, hogy nem vagy terhes.
 - Nem tudom - válaszoltam őszintén. - Megkaptam az injekciót, de ma történt valami amitől elbizonytalanodtam.
 - Mi?
Most már úgyis minden mindegy alapon elmeséltem neki a reggeli rosszullétemet és Dolores észrevételeit.
 - Egyszerűen nem tudom, hogy most mi van - temettem az arcomat elgyötörten a kezeim közé.
 - Pofon egyszerű a megoldás - ugrott fel mellőlem, majd a kezét nyújtotta, amit el is fogadtam.
 - Hova megyünk? - követtem őt fel a lépcsőn.
 - Tudod, mióta Ikerrel "próbálkozunk" - karmolt a levegőbe - azóta mindig van itthon tesztem - terelgetett be a fürdőszobájukba, ahol odalépett az egyik polchoz és levett egy kisebb dobozt. - Tessék! Csináld meg és öt perc múlva kiderül, hogy mi az igazság - mosolygott rám biztatóan, majd magamra hagyott.
Idegesen forgattam a kezeim közt a dobozt de nem vitt rá a lélek, hogy kinyissam. Ha megteszem, minden megváltozhat. Képes vagyok én erre? Felkészültem rá? - özönlötték el a kérdések a gondolataimat.
 - Kész vagy? - kopogott be Sara, mire összerezzentem.
 - Még nem - hallottam meg egy nyekergő hangot, ami legnagyobb megdöbbenésemre belőlem jött.
 - Kendra - sóhajtott fel a nő az ajtó túloldalán - hidd el, jobb tudni az igazságot, mint elfutni előle.
 - Tudom, de félek - motyogtam, de mégis meghallotta. 
 - Nyugi, mi melletted leszünk - nyitott be az ajtón és szemeivel bátorítólag rám hunyorgott. - Csináld meg és aztán az eredménytől függően megbeszéljük, hogy mi legyen. Oké?
 - Rendben - nyeltem idegesen és figyeltem, ahogy visszazárta maga után az ajtót. 
Erőt véve magamon, feltéptem a csomagolást és az utasításokat követve elvégeztem a tesztet. Amíg vártam leültem a kád szélére és gondolkodtam. Mi van, ha mégis terhes vagyok? Mit fog szólni Cris? Mi lesz velünk a szerződés lejárta után? Azt tudtam, hogy nem fogja engedni, hogy elvigyem a babát, de én sem engedtem volna neki, hogy elszakítsa tőlem. Ez a helyzet rettenetesen hasonlított egy elcseszett sakkjátszmához, ami sajnos mattra végződött.
 - Megnézted már? - rántott vissza a valóságba Sara hangja.
 - Nem merem - szorítottam össze a szemeimet.
 - Pedig muszáj lesz - nyomta a kezembe a kis műanyag lapocskát.
Lehunyt szemhéjamat résnyire emeltem és megpróbáltam érzelem mentesen leolvasni az eredményt, de mikor megláttam a két csíkot, döbbenten nyitottam őket el.
 - Az nem lehet - csúszott ki a kezemből a bizonyíték. - Ez csak valami rossz álom - sírtam fel hisztérikusan.
 - Csssh - ölelte át a vállamat Sara és a hasához húzva ringatni kezdett. - Nyugodj meg Kendra - mondta, de ettől csak még jobban zokogni kezdtem. - Figyelj rám - hallottam tompán a hangját. - Meg kell nyugodnod, mert árthatsz a babának.
Bólintottam, de a könnyeim önálló életet éltek és csak folytak tovább. Egyikünk sem hallotta a kapus érkezését, így ijedten kaptuk a fejünket az ajtóra, mikor meghallottuk a hangját.
 - Mi történt itt? - állt előttünk értetlenül, majd szemei a padlón heverő műanyagra kúsztak és éles eszével azonnal megértett mindent. - Te terhes vagy? - kérdezte enyhe csodálattal a hangjában, majd felrántott magához és az ölelésébe vont. Abban a pillanatban úgy éreztem, hogy minden rendben lesz, mert a barátaim mellettem állnak.

17 megjegyzés:

  1. Szegény Kendra hogy fogja beadagolni ezt Crisnek

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Orsi!
      Majd meglátod. :DDDDDDDD
      <3 <3 <3

      Törlés
    2. De titokzatos valaki :)))

      Törlés
    3. Valahogy fent kell tartani az olvasók érdeklődését. :)

      Törlés
  2. Bocsi a megnyilvánulásomert de csak ezt tudom mondani higy: Azt a picsa!
    Hogy hogyan fogja ezt elmondani az vicces lesz bár nem annyira mivel asszem örülni fog!?
    Puszika

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :D
      Imádom az ilyen megnyilvánulásokat. :DDDDD
      Köszönöm, hogy megint írtál, jól esik, hogy egyre többen mondjátok el a véleményeteket.
      Puszi: Dolores <3 <3 <3

      Törlés
  3. ajajajajajajaj. *őrült vigyor
    Szerintem ezzel mindent el is mondtam :))))
    <3 <3 <3 <3 <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen Drága!
      De miért is vagy te fent éjjel fél háromkor? XD
      <3 <3 <3 Szeretés van ezerrel.
      Puszi

      Törlés
    2. Ilyet nem illik kèrdezni. Nem csak ő piheni ki magát a te olvasásoddal.

      Törlés
  4. hát miért?
    ez egy nagyon érdekes történet. Voltam egy születés napon. A jó banda, szokásos drámák, semmi baj. Aztán hirtelen szülinapos, akivel csókolóztam pár hete, na neki a bátyja (aki a volt pasim) kettesben bezárkózik velem a raktárba és megpróbál rám mászni. Mondom ne, mert nem akarom megbántani az öccsét. Erre jön azzal, hogy ő tanította az öccsét, aki csak a csókszűzességét akarta elveszíteni, legyek inkább büszke, de ne aggódjak nem jövök be neki. Kicsit kiakadtam, mert magyarán a testvérpár a saját házi lotyójuknak nézett, ez pedig érthető okok miatt nem jött túlságosan be. Mondjuk nem tudom mennyire volt részeg a bátyó, avagy mennyi igaz vagy sokkolódott le és lett féltékeny, nem is érdekel. Csak hát azt hittem barátok vagyunk lényegtelen.
    Erre életem 7 szerelme közül az egyikkel( Cristiano, Sese, Kimi, Klaus Mikhaelson, Bereczki Zoli, egy táncos srác, és ő) végig dumáltam az éjszakát neten, komolyan hajnali négyig (nálad 3) a telón lógtam, mindenki ki volt akadva, de nem értették, hogy tök szarul vagyok és csak ő segíthet (mindenki nagyon aranyos volt, bírom a barátaim, de nekem csak ő, D. kellet). Na hát Déről meg azt kell tudni, hogy egy Daemon Black seggfej kettő de komolyan. Egy igazi faszfej, így már tudom is miért vagyok belezúgva na mindegy. Amúgy lebuktam miközben vele beszéltem és a haverja elkezdte miért nem jövök össze vele, ha ennyire odavagyok érte, meg én is bejövök neki másképp nem dumálna velem, ismeri. Azt hittem megölöm, ugyanis nem rajtam múlik. Hanem az édes seggfejem (kapcsolatunk olyan mint Jimmy és Vic A Faintnessből leszámítva a szexet) nem akar semmit, merthogy végzős és aztán távkapcsolat a francnak sem kell. Pedig mindenki azt mondja összeillünk, ő kéne a nagy Ő legyen nekem és, hogy úgy fogok miatta szenvedni mint eddig még soha, mert nekem ő az a bizonyos MÁS mint a többi.
    Lényeg hazaérve vele beszéltem és így kerültem a géphez, de már nagyon álmos voltam és hogy ne aludjak el miközben beszélek, mert nem akartam elköszönni tőle, ezért elkezdtem olvasni tőled :*.
    Szóval én nem kipihentem magam az írsoddal hanem életben, ébren tartottam életem 7 szerelmei közül az egyik miatt. ( Ma is vele fogok dumálni, merthogy megyek táncestre és ő csaj éjjel elérhető, inszomniás a drága nappal meg túl elfoglalt. És ott lesz a táncos srác is, szóval érdekes estém lesz megint.
    UI: minek valakinek, könyv ha ilyen szappanopera az élete?????

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Édesem!
      Cseppet lesokkolódtam, mikor elolvastam a soraidat. A bátyust e helyedben elküldeném melegebb éghajlatra, ha tetszik neki, ha nem. Az öcsikét meg levegőnek nézném, hagy fájjon neki, ha rájön mit vesztett. Na igen, a pasik már csak ilyenek. :( Én nem tudom, mi van velük, de egyik sem normális. Lexy ugyanígy szenved most, mert van egy srác akivel bejönnek egymásnak, de a fiú "még nem tudja, hogy mi legyen". Fél, hogy mit fognak szólni az osztálytársak a suliban. Kérdem én, ki nem szarja le?Lehet, hogy én vagyok hülye, de ez nagyon nem jó így. Egy pasiban az a jó, ha tudja mit akar, ha megmutatja egy nőnek, hogy igenis ő hordja a nadrágot. Vagy csak én vagyok ezzel így? Remélem, hogy nem.
      Ne aggódj Reni, az ember lánya mindig a faszfejekbe zúg bele és szenved miattuk de aztán rájön, hogy nem éri meg. Amúgy is még nagyon fiatal vagy, ráérsz elásni magad egy idióta miatt. Hidd el lesznek még többen is. :) Sajnos ez olyan, mint a horgászás. Valakinek sikerül kifogni az aranyhalat, valakinek nem.
      Remélem azért jól fog telni az estéd. A barátnőid melletted vannak és csak ez számít.
      Szeretés van ezerrel. Vigyázz magadra és ne hagyd egy faszfejnek se, hogy összetörje a szíved. Inkább te taposs az övékén. <3 <3 <3

      Törlés
    2. Jajj.. Először is Lola! Ő már kijelentette, hogy nem akar nemet mondani! X3 Másodszor RenatEa ugyan azt tudom tanácsolni, mint Lola.. Az ilyenekkel nem éri meg foglalkozni. Puszi :-* <3 Lexy

      Törlés
  5. Szia!
    Hát kíváncsian várom Chris mit szól hozzá és hogy mikor fog kiborulni a bili:)
    Kíváncsian várom a következőt :)
    Puszi Kolett

    VálaszTörlés
  6. Ide is leírom a véleményem, ahogy a 10/10-nél tettem, hogy „megmaradjon az utókornak”. Sokkal jobban szeretem ezt a sztorit, bár a chatben fogalmaztam meg pár napja, hogy vannak benne idegesítő dolgok… Ahogy Kendra belement az extrákba, már az is furcsa volt (érzések ide, vagy oda), na de az, hogy Cris ki tudja, hogy milyen injekciót adatott be a lánynak, egyenesen gusztustalan (persze, lehet, hogy a rendeset, csak nem várták ki a megfelelő időt (mert terhes nem lehetett már korábban, hiszen akkor be se adták volna neki az injekciót, kockáztatva ezzel, hogy fogyatékos magzat szülessen) – tehát vagy rossz szurit kapott, vagy nem vártak eleget) – bár ahogy be van állítva, hogy mást kapott, egyáltalán nem értek egyet.. Cris öntörvényűnek van beállítva benne, aki a lány érzéseivel nem törődve, eldönti, hogy gyerekkel összeláncolja magukat - hát döntsenek már együtt, bakker - Kendra is szeretett volna tőle gyereket, szeretik egymást, mégsem vallják be - Valahol írtad (nem tudom, hogy chatben, vagy hozzászólásnál olvastam, hogy - "ha bevallanák, véget is érhetne a történet" - Én nem így gondolom, sőt... ott van még Irina, aki okozhatna rengeteg gondot, Raúl, stb. Lehetne ezt csűrni-csavarni, főleg a te észjárásoddal, szerintem könnyen menne az, csak valahogy kicsit az a megérzésem, hogy szereted a megszokott dolgokat, azokból nehezen billensz ki - ezért nem fejlődik (vagyis csak nagyon lassan) a másik történetnél Lola személyisége sem - hiszen 96 rész után (ami több év, hónap a mi időnkben) tartunk ott, hogy valamennyi érzése már van - valamint Kendra-Cris kapcsolat is ezért tart 47 rész után is szinte még mindig ugyanott...
    Juniort, Dolorest - imádom. A törpe egyenesen imádnivaló, kár, hogy egyre kevesebb szerepet kap.

    Amit még nagyon imádok – ebben a történetben is és a 10/10ben is, ahogy a szexualitást leírod – még az egyszerű szexet is iszonyat imádhatóan írod le.

    Remélem, hogy senkit nem bántottam meg, semmivel…

    Várom a folytatást

    Pussssssz

    Noémi

    VálaszTörlés