2015. április 3., péntek

Házasság extrákkal 48.rész

Kendra

   - Hé - simított végig a karomon Iker. - Minden rendben lesz - próbált nyugtatni, miközben az autójával a magánklinikára tartottunk, ahova Sara is jár. Amint meg tudtak nyugtatni, közösen rábeszéltek, hogy elvisznek egy orvoshoz, hogy biztosak legyünk a teszt helyességében. 
Remegő gyomorral vártam, hogy a kapus leparkoljon a modern kinézetű épület előtt. 
 - Na gyerünk - vette át a főnökséget Sara és megindult a bejárat felé. Félve pislogtam körbe, de legnagyobb megkönnyebbülésemre egy paparazzit sem láttam a közelünkben kódorogni. 
 - Nyugi - ölelte át a vállamat Iker, miközben a barátnője már a nővérpultnál intézkedett. - Nem mernek ide jönni, mert az intézet igazgatója kitiltotta őket a környékről és hatalmas bírságot kéne fizetniük, ha mégis megtennék - olvasott a gondolataimban. Megnyugodva fújtam ki a levegőt a tüdőmből. Végre oda értünk Sara mellé, aki diadalittasan nézett ránk. 
 - Mindjárt fogad a doki - szorította meg bátorítólag a kezemet, amit egy hálás mosollyal fogadtam. Amíg vártunk, leültünk a váróban található kényelmes fotelekbe. Eszembe jutott az a nap, mikor Crissel ültünk itt arra várva, hogy megkaphassam az injekciómat. Az injekció - kaptam rémülten a hasamhoz. - Mi van, ha nem használt és tényleg terhes vagyok? Attól még egészséges lesz a baba? 
 - Kendra - bökött meg Sara kedvesen mikor látta, hogy nem reagálok az orvos hívására. - Te jössz - mutatott az ajtóra.
 - Óh, köszönöm - álltam fel sután és elindultam a nyitott ajtó felé. Ahogy közeledtem, a lábaim annál nehezebben mozogtak, mintha valaki útközben mázsás súlyokkal terhelte volna meg. Remegő kezekkel csuktam be magam mögött az ajtót.
 - Jó napot Seňora Aveiro - lépett hozzám az orvos.
 - Dr. Mendez - biccentettem félve a férfinek.
 - Miben segíthetek? - kérdezte kedvesen, miközben hellyel kínált.
 - Ö, nos... - hebegtem összevissza - szóval csináltam ma egy tesztet és azt mutatta, hogy terhes vagyok - nyögtem ki és figyeltem az orvos arcát, ami hirtelen gondterheltnek tűnt.
 - Volt valami előzménye annak, hogy igénybe vette a tesztet? - fonta össze az ujjait.
 - Reggel hirtelen rosszullét tört rám és mikor utána néztem, rájöttem, hogy már két hete késik a vérzésem - sütöttem le a szemeimet.
 - Értem - nézett rám komolyan a doki. - Az igazság az, hogy nagyon kis esélyét látom annak, hogy valóban terhes lehet, de mindjárt megnézzük. Kérem menjen be és feküdjön fel - mutatott a másik helységre. 
Lassú léptekkel mentem be a vizsgálóba. Felfeküdtem és úgy vártam a férfit, mintha a kivégzésem lenne. Ahogy belépett a helységbe, összerezzentem. Szótlanul ült le mellém és a pólómat felgyűrve, a hasamat bekente hideg zselével. Szemei a monitort pásztázták miközben a homlokán a ráncok egyre mélyebbek lettek ahogy a ultrahang gép fejét fel-le csúsztatta rajtam. Percekig hagyott gyötrődni a milliónyi kérdéssel az agyamban, mire végre megszólalt.
 - Nos, nem tudom, hogy ez jó vagy rossz hír magának, de sajnos kizárnám a terhesség lehetőségét. Semmi jelét nem látom neki - nézett rám sajnálkozva. 
A szívem egy ütemet kihagyott. 
 - Nem vagyok terhes? - kérdeztem hitetlenkedve.
 - Sajnálom Seňora Aveiro, nem.
 - De akkor a hányás, a vérzés elmaradása... - dadogtam értetlenül.
 - Azt mondanám, hogy egy egyszerű gyomorrontás volt - fordult felém Dr. Mendez. - A kimaradás pedig az injekció mellékhatása lehet. Van akinek a védettség alatt egyszer sem jön meg a mensese és van aki végig vérzik - vonta meg a vállát. - Alkattól függ.
 - És a teszt? - kérdeztem elvékonyodott hangon.
 - A tesztek tévedhetnek - eresztett meg egy halvány mosolyt a férfi.
 - Ó - leheltem miközben magam elé bámultam.
 - Kérdezhetek valamit? - nézett rám az orvos kíváncsian.
 - Persze - ültem fel és igazítottam meg a ruhámat, miután kidobtam a papírtörlőt, amivel a zselét távolítottam el a bőrömről.
 - Miért adatta be az injekciót, ha ennyire bánja, hogy nem terhes?
 - Ezt...miből...?
 - Csak magára kell nézni - mosolyodott el kedvesen. - Már azt sem értettem, hogy Senor Aveiro miért keresett meg engem - motyogta maga elé.
 - Cris? Volt itt?
 - Azt hittem tudja? - jött zavarba az orvos.
 - Mikor? És miért? - pislogtam értetlenül.
 - Még az első vizsgálat előtt. Szerette volna tudni, hogy mennyire veszélyes ez a módszer magára nézve és hogy mennyi lesz így az esélye annak, hogy később kisbabát vállalhassanak.
 - Babát akar? - kerekedtek el a szemeim.
 - Hát, ha jól vettem ki a szavaiból, nem zárkózik el előle, sőt - vigyorgott rám a férfi. - De sajnos, ahogy már az előző alkalommal is elmondtam, az injekció három hónapos védettséget biztosít, így nagyon csekély az esély arra, hogy így teherbe essen. Viszont szerintem beszéljék meg ezt a baba témát, mert akkor a következő adag helyett már a családtervezéssel foglalkozhatnának - nyújtotta át a papírjaimat majd elköszönt.
A rám zúduló információktól kótyagosan léptem ki a vizsgálóból. Sara és Iker azonnal felugrottak és hozzám siettek.
 - Na mi volt? Tényleg keresztszülők leszünk? - támadott le Sara izgatottan.
 - Én... - nyeltem nagyot, hogy a könnyeimet visszatartsam.
 - Sara - intette le a barátnőjét Iker majd a karomat fogva egy fotelhez vezetett és segített leülni, mert a kocsonyává vált lábaim már nem sokáig tudtak volna megtartani. - Jól vagy? - kérdezte kedvesen.
 - Igen - bólintottam. - Nem vagyok terhes - ejtettem ki halkan a szavakat, amik így is keményen koppantak a várószoba falai közt.
 - Istenem - sóhajtott fel Sara. - Ne haragudj, annyira sajnálom - ölelt magához erősen.
 - Nincs semmi baj - motyogtam, de a szemeimből kigördülő sós cseppek nem erről árulkodtak.
 - Kendra - nézett rám kérdőn a kapus - Crisnek elmondtad, hogy hova mész?
 - Nem - ráztam meg a fejemet és megtöröltem a szemeimet. - Miért?
 - Így már érthető, hogy miért hívogat öt percenként - mutatta felém a telefonját. - Szeretnél beszélni vele te? - Ijedten néztem Ikerre. - Oké, akkor most kitalálok valamit - sóhajtott fel majd magunkra hagyott minket Sarával.
 - Tényleg sajnálom - suttogta rekedten a nő.
 - Nincs mit - tettem a kezemet a karjára. - Inkább hálás vagyok nektek, hogy elráncigáltatok ide és most nem kell azon kattognom, hogy vajon tényleg terhes vagyok-e. Jobb ez így. Mármint jobb tudni az igazságot - mosolyodtam el halványan. 
 - Na megnyugtattam a kedves férjedet - lépett be közben Iker az ajtón -, hogy senki nem rabolt el, csak Sarával elmentetek vásárolni és nálunk felejtetted a telefonodat.
 - Köszönöm - néztem hálásan a kapusra. - Nem is tudom, mihez kezdenék nélkületek - öleltem meg a férfit is.
 - Viszont most így van egy kis gond - vakarta meg a tarkóját Iker, miközben egyik kezével a derekamat ölelte át.
 - Mi? - pislogtunk rá értetlenül.
 - Cris nem hülye, nem fogja elhinni, hogy vásárolni voltatok, ha nem viszel haza néhány szatyornyi ruhát - vigyorodott el cinkosan. 
 - Akkor mit javasolsz? - harapta be Sara az ajkát, mire a kapus szemei felcsillantak és engem elengedve a barátnője után kapott.
 - Szobára fiatalok  - fordultam el nevetve, mikor láttam, hogy egy igen heves csókban forrtak össze.
 - Ne irigykedj - lökte meg a nő a hátamat, amin csak megint jót nevettem. - Ha majd haza mész, téged is valami ilyesmi fog várni - kacsintott rám. - De most dolgunk van - fogta meg a kezemet és Ikerrel egyetemben kihúzott minket a kocsihoz.
 - Hova is megyünk? - kíváncsiskodtam.
 - Vásárolni! - kiáltott fel vidáman Sara, mire a kapussal összenéztünk és egy sóhaj után beültünk a már vidáman nevetgélő nő mellé. - Irány a Plaza! - adta ki az utasítást olyan arccal, hogy attól még nekünk is jó kedvünk lett. A bennem dúló érzéseket és kérdéseket egy időre elzártam magamban. Majd előveszem őket, ha itt lesz az ideje, addig pedig megpróbálom jól érezni magam, ha már a barátaim ennyire szeretnék.

11 megjegyzés:

  1. Szia!

    És itt az új rész. :) Azt kell mondanom, megérte várni. :) Ez egy remekül sikerült rész lett. Végre kiderült, hogy Cris nem egy balfék és a szuri is igazi volt. :)
    Sara és Iker nagyon rendesek benne, mint mindig, csipem őket. :) Várom a nagy bevásárlást, gondolom Kendra kikészül majd vmennyire... :D
    Ügyes vagy. :) Csak így tovább. :)

    Pussz
    Noémi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen!
      Sajnálom, hogy le kellett "butítanom" az oldalt és így nem tudsz a chat falon írni, de mint tudod, nem tehettem mást. :(
      Nagyon örülök neki, hogy tetszett a rész. És igen, az volt a tervem, hogy mindenki rosszra gondoljon mind Crissel, mind Kendrával kapcsolatban. :D Bejött. :DDDDD
      Jól estek a dicséreteid és szeretném mégegyszer megköszönni a kritikádat, ami nagyon sokban segített nekem, hogy végre megint jó felé haladjak. :)
      Mivel már csak jövő héten "találkozunk" ezért innen kívánok neked és a családodnak Kellemes Húsvéti Ünnepeket sok-sok pihenéssel megspékelve. :D Puszi: Dolores <3

      Törlés
    2. Szia!

      Megértem, sajnos láttam, hogy mik mentek ott... Azért sajnálom, mert én jobban szerettem oda írni, közvetlenebbnek tartom (ha lehet ilyen szót használni egy internetes blogra), ide csak összefoglalva gondoltam, hogy írok (ezután is így tettem volna), de akkor ez megváltozik és marad, hogy itt jelentkezem. :)
      A Las Puertas történettel is haladok, sajnos csak lassan tudok, de haladok :) Amint eljutok a "jelenig", arról is írok majd összefoglalót.
      Örülök, hogy segíthettem a véleményeimmel.
      Puszillak és Kellemes Ünnepeket Kívánok. :)

      Noémi

      Törlés
    3. Kedves Noémi!
      Örülök, hogy nem riasztott el a vélemény nyilvánítástól ez a kis "buktató".
      Kíváncsian várom a következő kritikádat.
      Puszi: Dolores

      Törlés
    4. Engem nehéz elriasztani. :) Csak akkor nem írtam volna, ha téged zavart volna a véleményem.
      Hamarosan érkezem vele, de tényleg elég időhiányos vagyok mostanában, még csak a 30. részig olvastam el, de most van egy kis időm, ma el akarom olvasni a 40es végéig. :D
      Előljáróban annyit, hogy eddig egyértelműen ez a történet a kedvencem. :) Meglátjuk, hogy így marad-e. :)


      Pussz
      Noémi

      Törlés
  2. Szia!
    Szép blog, és remek történet!
    Büszke lehetsz rá!:)
    Csak bekukkantottam, hogy Kellemes Húsvéti ünnepeket kívánjak!:)
    puszi, Luna

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Luna!
      Megtiszteltetés, hogy bekukkantottál hozzám. <3
      Neked is Kellemes Ünnepeket és sok-sok locsolót kívánok.
      Puszi: Dolores <3

      Törlés
  3. Drága Dolores! :)

    Bár heti rendszerességgel fel szoktam jönni a te blogodra is, a múlt héten nem voltam itthon, szóval most két részt is elolvashattam egymás után, és valljuk be, megmenekültem egy idegösszeroppanástól, amit az előző rész okozott volna, ha nem lett volna folytatás. :D
    Egyszerűen imádom, ahogy írsz, kreatív, sok ötleted van, és képek nélkül is tökéletesen tudok minden részletet összeillesztgetni. :) Nagyon szeretem a stílusodat, engem megfog, hogy inkább a több eseményt, mint a leírást, jellemzést választod. Én is személy szerint azt preferálom jobban :D ;)
    És most visszakanyarodva a részhez; kinéztem volna Crisből, hogy megfűzi az orvost, hogy ne adja be Kendrának a fogamzásgátlót, de még azt is el tudtam volna képzelni, hogy kicseréli a szurit valami másra... :'DD
    Tudom, rudom... velejéig romlott nőszemély vagyok. :D :D
    És ennyi volt mára belőlem, jövő héten érkezem ;) :*

    Puszillak♥♡,
    Fannie

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Fannie!
      Nagyon szépen köszönöm a kedves szavaidat, nagyon jól estek.
      Nem, nem vagy velejéig romlott, mert direkt alakítottam úgy, hogy az olvasók azt higgyék, Cris manipulálta a szurit. :D Ahogy olvastam a kommenteket, bejött a számításom és meglepődtetek, hogy nem így volt. :)
      Mégegyszer köszi, hogy írtál. <3
      Puszi: Dolores <3

      Törlés
  4. Szia!
    Nekem is nagyon tetszett :) Örülök hogy nyugi van most az oldalon :)
    Bedőltem neked azt hittem Chris ledumálta a dokival a dolgot és nem is örültem úgy neki, de még jó hogy nem így történt :) Várom a folytatásokat :)
    Puszi Kolett

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Kolett!
      Én pedig annak örülök, hogy még mindig velem vagy és olvasol. Köszönöm! :D Puszi: Dolores <3

      Törlés