2015. április 15., szerda

Las Puertas de Infierno 95.

Cris

   - Mit csinálunk itt? - nézett körbe kíváncsian mikor végre leállítottam az autót a célnál.
 - Nemsokára megtudod - húztam kaján vigyorra a számat miközben kisegítettem a kocsiból. Karomat a derekára csúsztattam és így vezettem be az előttünk álló kivilágított épületbe.
 - Cris, mégis hol vagyunk? - ámult el mikor átléptük a küszöböt. 
 - Bízol bennem? - fordítottam magam felé és tekintetemet az övébe fúrtam. 
 - Igen, de...
 - Tudom, hogy nem szereted, ha beleszólnak az életedbe és azt is tudom, hogy egyedül akartad intézni az étteremmel kapcsolatos teendőket...
 - Nagyon jól látod - ráncolta össze a homlokát, amikor sejteni kezdte, hogy miért is jöttünk ide.
 - Kérlek - vettem kezeim közé az arcát - hagy mondjam végig. - Bólintott egy aprót, így megkönnyebbülve folytattam. - A múlt héten találkoztam egy régi ismerősömmel, aki elmondta, hogy nősülni készül és így vissza költözik Portugáliába. Mivel tudtam, hogy van egy étterme, így rákérdeztem, hogy mi a terve vele. Azt felelte, hogy eladja, mert kell a pénz az esküvőre és az új életre...
 - És te azonnal rám gondoltál - pislogott körbe megint, de most alaposabban vette szemügyre a berendezést. A tekintetén láttam, hogy minden részletet feljegyez a fejében.
 - Mit szólsz hozzá? Tetszik? - öleltem át és húztam a mellkasomhoz.
Szemei újra és újra végig pásztázták a pultot, az asztalokat, a székeket és az egész helységet. Némaságától a gyomrom görcsbe rándult. Arcáról nem tudtam semmit sem leolvasni. Megváltásnak éreztem, mikor vége meghallottam a hangját.
 - Tökéletes - fordult meg a karjaimban. Szemei, mint két gyémánt úgy tündököltek az étterem fényeinek kereszttüzében. - De a legfontosabb kérdés, hogy megtudom-e ezt engedni magamnak? - komolyodott el hirtelen.
 - Erről Jorget kell megkérdezned - vontam meg a vállamat.
 - Hogy-hogy?
 - Nem akartam, hogy leharapd a fejemet, így ezt a részt inkább rád hagytam - vallottam be vigyorogva. - Már annak is örülök, hogy eddig nem zavartál el.
 - Annyira azért nem vagyok szörnyű - rázta meg a fejét, majd lábujjhegyre állt és egy édes csókot nyomott a számra. - Köszönöm - suttogta. Karjaim azonnal körbe zárták törékeny testét és nem engedtem elhúzódni. Szám éhes keselyűként csapott le rá és vette birtokba ajkait. Nem volt még nő, aki ilyen erős érzelmeket tudott volna kiváltani belőlem. Egymásba feledkezésünket az időközben megjelenő tulajdonos diszkrét torokköszörülése szakította meg.
 - Örülök, hogy eljöttetek - nézett mosolyogva rám, majd kezet csókolt a mellettem zavartan álldogáló nőnek. 
 - Jorge Minero - mutatkozott be.
 - Anabell Montgomery, de csak Ana és én is örülök, hogy itt lehetek - válaszolt kedvesen.
 - Cris már sokat mesélt rólad - vigyorodott el a barátom, miközben cinkosan rám kacsintott.
 - Ne is hallgass rá - forgattam meg a szemeimet látványosan. - Jorge szereti kicsit eltúlozni a dolgokat.
 - Én? - játszotta a sértődöttet. - Nem te áradoztál órákig a barátnőd szépségéről, a kedvességéről és az isteni főztjéről?
Bell vidáman csillogó szemekkel figyelte a zavaromat.
 - Talán nem volt igazam? - vágtam ki magam a végén.
 - De igen, bár még nem volt szerencsém a főztjéhez, de mivel a többi dologban sem lódítottál, azt is elhiszem neked - nevetett ki látványosan honfitársam.
 - Oké, akkor ezt most fejezzétek be - nézett ránk Ana rosszallóan. 
Mindketten elhallgattunk majd én az előkészített asztalhoz kísértem a barátnőmet. Kihúztam a székét és megvártam, míg leül. Miután én is helyet foglaltam, Jorge a kezünkbe nyomta az étlapot, majd visszavonult, hogy választhassunk.
 - Ezt most nem értem? - pislogott rám Bell. - Nem az üzlet miatt jöttünk?
 - De igen - bólintottam. - Ma megnézted, hogy egyáltalán tetszik-e. 
 - Naná, hogy tetszik - vágott a szavamba. -  Ez egyszerűen... Pont olyan, mint amilyet elképzeltem. A bútorok, a hatalmas ablakok és a környék is tökéletes - áradozott lelkesen. 
 - Én is erre gondoltam, mikor megláttam - fogtam meg az asztalon fekvő kezét. - Viszont annyira hiányoztál, hogy képtelen lennék most végig ülni amíg ti egyezkedtek - vallottam be. - Most csak megakartam mutatni, hogy legyen időd átgondolni, aztán majd megbeszéltek egy időpontot és akkor leülünk és átbeszéljük az egészet. Így jó lesz?
 - Igen. Imádom, hogy mindenre gondoltál - mosolyodott el kedvesen. 
Az est további részében megvacsoráztunk, beszélgettünk és sokat nevettünk. A szívem összeszorult, mikor  Jorge kihozta a desszertet, majd cinkos kacsintással hagyott minket magunkra.
 - Cris, én már nem tudok többet enni - pislogott meglepetten az elé tett tányérra Bell.
 Félve néztem az arcát ahogy leemelte a tányérját takaró búrát és a meglepettségtől akadozva kezdte venni a levegőt.
 - Cris...ez... - pillantott rám és gyönyörű szemeiből kiolvastam az értetlenséget. 
Erre a pillanatra vártam egész este. Egy mozdulattal elé térdeltem, kezét a kezembe húztam, tekintettemmel fogva tartottam őt és feltettem életem legfontosabb kérdését.
 - Anabell Montgomery, tudom, hogy nem olyan régóta vagyunk együtt, de én már az első pillanattól fogva érzem, hogy csak melletted lehetek boldog, ezért most megkérdezem, leszel a feleségem?
Arcán ekkor csordultak le az első sós cseppek. Ajka elnyílt, majd pillantása visszatévedt a gyűrűre, amit rettentő alapossággal választottam ki a számára. Aztán meghallottam azt a választ, ami az egész életemet egy pillanat alatt megváltoztatta.
 - Igen Cris, igen! - sírta el magát én pedig a boldogságtól remegő kezekkel húztam fel ujjára a gyűrűt. Végig csókoltam a könnyáztatta arcát, majd megállapodtam mézédes ajkainál. Szívem eszeveszetten dübörgött a mellkasomban. A nő akit a karjaimban tartottam, igent mondott. A lány, akibe beleszerettem mostantól az enyém. Zihálva szakadtunk el egymástól és ahogy belenéztem abba a ragyogó, kék szempárba nem tudtam kiolvasni onnan mást, csak színtiszta szerelmet.



Sziasztok!
Véget ért az első évad. Most egy kis pihenőre küldöm Anát és Crist. Ígérem nemsokára újra találkozhattok majd velük. Puszi: Dolores <3

19 megjegyzés:

  1. DING DING DING DIND.
    ..............................................
    ................................................
    ....................................................
    ..................................................................................................................................................................................................................................................................................
    Kiakadtam. szünetet kérek. adj 5 percet.

    VálaszTörlés
  2. MI A KÚRVA JÓ ÉG VOLT EZ?
    ITT ABBAHAGYNI?
    ELMENT AZ ESZED?
    MEGFOJTALAK BASZD MEG. HALLOD? MEGFOJTALAK.
    Mi ez?
    Mi a bánat volt ez?
    .
    .
    ...
    .
    .
    Tudod, hogy nevezik ez kis ****-izém?
    KO kiütásnek.


    OMÁJGÁD
    Eszméletlen. Kúrva jó volt.
    Nem hiszem el, hogy meg merted tenni. Abba merted hagyni itt pedig tudtad, hogy meg foglak ölni. Hát cseszd meg.
    IMÁDLAK. Felfogtad?
    Még most se tudom mi volt ez.
    ÍR EGY ILYET EGY ILYEN VÉGGEL ÉS KÖZLI, HOGY SZÜNET.
    Ki csatlakozik a megfojtom klubbhoz? Én leszek az elnöke, gyűlést tartunk minden héten. Sok szeretettel várok mindenkit.
    ************

    Na de normalizálódjunk.
    Nem hiszem el, hogy vége.95 fejezeten túl, jutottunk ide, de nekem esküszöm olyan érzésem van, mintha csak a huszonötödiknél járnánk.
    Nagyon tetszett az elején a történet, a körmömet rágva izgultam. Aztán sajnos Annával nem találkoztunk össze, de a Finn felbukkanásakor megint fellángolt bennem a tűz, annak ellenére, hogy Cris párti vagyok.
    Így viszont a végére teljesen lesokkolódtam és milliónyi kérdésem támadt. Mi lesz Sesével? Ez volt rögtön az első. Azután egy na basszus Kimi ki fog akadni, volt a másik gondolatom.
    És még most se tudom melyik földrészen vagyok.
    Tudom, hogy jönni fogsz valami mással. Tudom, hogy el kellet búcsúzni, de azért remélem megérted, hogy én sajnálom. Ilyen vagyok ez van.
    Akartam írni valami szép záró beszédet, egy hosszú kritikát ide neked. Ami úgy egybe szóljon az egészhez. És nézd meg nem tudok. Én a nagy lepcses szájú, mindenbe beleszólok, nem tudom átadni neked amit szeretnék. Mert, nem igazán tudom felfogni, elfogadni, hogy vége. Bár tudtam, nem gondoltam, hogy ilyen hamar el fog jönni. Nem hittem, hogy tényleg be fog következni.

    Szerettem ezt a történetet. Ez indított el a Dolores fan úton. És ez fog nagy valószínűséggel a legjobban is hiányozni.
    Várom, hogy mivel fogsz előrukkolni ezek után. Őszintén nekem teljesen mindegy kiféle miféle, hogyféle vagy ameddig ilyet raksz elém.
    Nem kezdek itt most csöpögni mennyi szeretlek, az pedig gondolom lejött mennyire imádtam ezt a fejezetet, vagyis legalábbis mennyire ott volt a helyén és pofon vágott :))).
    Puszi:
    Az a dilis rajongód <3 aki ezek után is itt lesz és alig várja, hogy majd az új szerzeményed bírálgathassa. Muhahaha.

    Ui: viszlát Las Puertas. Te quiero mucho!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szeretlek te őrült nőszemély!
      Először jót nevettem, aztán meg majdnem elsírtam magam, ahogy olvastam a kommentedet.
      Nekem is hiányozni fognak, de nem örökre búcsúztunk el tőlük. Most kell egy kis idő, hogy pihenjenek, de közben sem maradtok történet nélkül. Nem ígérem, hogy jövő hétre, de hozni fogom az újat.
      Addig viszont szeretném befejezni a másik két sztorit is. (itt a 10/10-re és a Házasság extrákkalra gondoltam) Aztán majd meglátjuk. Egy biztos, nem fogtok történet nélkül maradni csak legfeljebb nem minden nap fogtok tőlem olvasni. :D A többit majd megírom neked privátba.
      Ja és ne hidd azt, hogy nem tudtad átadni, amit akartál, mert ez nem igaz. Minden szóból ki tudtam venni azt amit közölni szerettél volna velem. (igen, még a burkolt kritikát is. :D )
      Puszi <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

      Törlés
  3. Ez...áááááááaá...De most komolyan. Nem szoktam kommentelni, de most kell. :-) Nagyon jó lett. De kövezzetek meg, nekem hiányzik Sese. Vele mi lesz? Várom a következő részt. Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Kata/Katus/Kati! :D
      Örülök, hogy tetszett. :D
      Sergio majd a folytatásban kap szerepet. :D
      Puszi: Dolores <3

      Törlés
  4. Ez egy aranyos rész lett, csak rövid :( Sokkal részletesebben szerettem volna olvasni a lánykérésről... Talán majd a folytatásban egy Ana szemszögből megkaphatom, mert szerintem ez megérdemel egy jó nagy kifejtést. :)

    Pussz
    Noémi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Noémi!
      Köszönöm, hogy a rengeteg tanulni valód mellett megint szántál rám néhány percet. :D Igen, a későbbiekben olvashattok valami ilyesmit, de az még odébb lesz. :D
      Puszi <3

      Törlés
  5. Nagyon jó lett vártam már hogy mikor lesz ez a fejezet. Nagyon jó lett. Mist Kimi b@szh@atod.... na mindegy a lényeg, hogy nagyon tetszik és fantaszikus lett.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen Timi!
      Imádom, amilyen vehemensen tudod utálni egyes szereplőimet. :D
      Puszi <3 <3 <3

      Törlés
    2. Hát igen a lèt elemem a gyűlőlet. Na persze vannak szerelmeim is... vagy utálok valakit vagy szeretek. vagy hagyom ott ahol van ès ebből kifolyólag utálom.
      Pusszancs

      Törlés
  6. Szia Dolores!
    Tudom hogy most egy paran utalni fognak, de remelem a kesobbiekben Kimi meg fog szerepet kapni es nem hagyia hogy Cris ilyen konnyen megszerezze Anat....
    Varjuk a folytatast! Csak igy tovabb!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Anna!
      Köszönöm szépen, hogy írtál és elmondtad a véleményedet.
      Mindenkinek szíve-joga, hogy kinek szurkol. :D Hidd el, rajtad kívül is vannak még itt Kimi fanok. :DDD Hogy megnyugtassalak, a finn a következő évadban is szerephez jut, ugyanúgy, ahogy Sergio is. :DDD
      Puszi: Dolores <3

      Törlés
  7. Szia.
    Oh.. Meglepő. Nincsenek együtt túl sok ideje, ráadásul élt bennem a remény hogy Ana épp ésszel gondolkodik és érez valamit Kimi iránt!
    Apropó Kimi.. Tuti nem hagyja hogy Ana hozzámenjen Chrishez! Legalábbis remélem. :)
    Kimit pártolom ebbe a történetben, ahogy a 10/10ven Sergiot és a Házasság Extrákkal Chrisé :)
    Siess valamelyik történet új részével :)
    Puszi.

    VálaszTörlés
  8. Szia Mercii!
    Először is köszönöm, hogy írtál. :D
    Másodszor lehet, hogy nincsenek túl régóta együtt, de ez a kapcsolat már elég régóta érett köztük. :D
    Harmadszor: Látod Anna? Mondtam én, hogy vannak itt még rajtad kívül is Kimi fanok. :)))
    Puszi: Dolores <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hééé. Én is imádom Kimit. Csak én magamnak akarom, nem Anának :)))
      Én csak úgy gondoltam összetörte már egyszer Anát. és aztán is a gyerekek miatt éledt fel ez a nagy szeretete, szóval nem tudom megérdemli e őt. Magánvélemény.
      Team Sese / Cris <3, nem jelenti azt, hogy nem szeretjük Kimit, sőt remélem megtalálja magának (engem), a boldogságot, csak nem Ana mellet.

      Törlés
  9. Szia. Most értem a végére es annyira imádtam!!!! 💓 Örülök hogy igent mondott Ana mert szerintem rá fér már a boldogság. Most pedig mar kezdem is a második évadot!!! Puszi neked 😉 Andrea

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Andi!
      Nagyon örülök, hogy tetszett. :D
      <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

      Törlés