2014. február 25., kedd

A kor nem számít Negyvenhatodik rész

Sergio

   Ma van a visszavágó napja. Cort már két napja nem lehet elérni, mert munka után folyton a másik csapattal lóg. Nem tudtam vele két szót sem váltani, mert mindig hívta valamelyik kék oroszlán. Így azt sem tudtuk megbeszélni eddig, hogy megjött a papír, ami kimondja, Angie hivatalosan is Ramos lett.
 - Indulás! - csap a vállamra Iker és már lépünk is ki az öltözőből. Még pont látom, ahogy Rina Angieval a kezében puszit ad Matának. Elönt a féltékenység, ahogy rájuk nézek. Cor egy pillanatra felém fordul, de én elkapom a tekintetemet. Iker mellé lépek és a szokásos puszival kívánok neki szerencsét a kapuban.
 - Észnél légy! - szól utánam, én csak vigyorgok rajta.
  Hajtós meccs. A másik csapat nagyon meg akarja mutatni, hogy ők a jobbak. Úgy látszik Morinhou rendesen felkészítette őket a taktikáinkra. Egyet azért elfelejtett a Mister, mégpedig, hogy Anchelotti sokat változtatott a csapat felállásán. Az első félidő az ellenfél felmérésével telik el. 0-0-val megyünk be a pihenőbe, ahol Cor már vár minket és akinek szükséges, egy-két finom mozdulattal segít, hogy a megterhelt izmai bírják a további játékot. Az én vádlim is görcsöl, de semmiképp nem szólnék neki. Iker észreveszi az arcom rándulását mikor magam felé húzom a lábam. Kérdőn rám néz, majd mikor megrázom a fejem, Rinához lép és mond neki valamit. Cor befejezi Marcelo lazítását és elém guggol.
 - Mutasd! - mondja ellentmondást nem tűrő hangon, én pedig kénytelen vagyok rábízni magam. Ahogy finom ujjai hozzáérnek a lábamhoz, a szemem tágra nyílik. Óvatosan masszírozni kezd és bennem kellemes melegség árad szét. Egy perc múlva már semmi bajom. Most értem meg, hogy miről áradoztak a többiek. Sajnos túl hamar vége van az egésznek. Rina feláll, majd a kapus vállát gyúrja át. Amint befejezi, már vége is a szünetnek. Újult erővel lépünk a pályára. Egy támadásnál David Luiz passza után Mata indul a kapunk felé, muszáj valahogy szerelnem , így egy kemény becsúszás után veszem el tőle a labdát. A mentés sikeres, de Juan a földön marad. Sárgát kapok, amit rezzenéstelen arccal fogadok. Ikerre nézek, aki bosszúsan csóválja a fejét. Matát kiviszik az oldalvonal mellé. A meccs  folytatódik és fél szemmel látom, hogy Rina Mata mellé lép és kezelésbe veszi a lábát. Megint elönt a féltékenység. Annyira rákoncentrálok, hogy Nando simán elhúz mellettem és figyelmetlenségemet kihasználva értékesíti is a helyzetét. 1-0 a Chelseanak.
 - Sergio, mi a fenét csinálsz? - hallom meg a kapus bosszús hangját.
 - Bocs - morgom az orrom alá és innentől próbálok csak a meccsre koncentrálni. Közben Mata is visszatér a pályára. A gól után próbálunk nyomást gyakorolni az ellenfélre, ami sikerül is, mert a 78. percben Roni találatával kiegyenlítünk. Kilencven perc és négy hosszabítás után megint döntetlen az állás. Miután a bíró lefújja a meccset, lepacsizunk az ellenféllel. Nando jön felém és már veszi is le a mezét. Vigyorogva veszem el tőle és nyújtom át az enyémet neki.
 - Idióta - vág nyakon.
 - Most mi van? - nézek rá értetlenül.
 - Azt hittem, hogy mire találkozunk, Bebě már veled lesz. Ehelyett távolabb már nem is lehetnétek egymástól.
 - Nézd, Kölyök! Én mindent megtettem, még a kezét is megkértem.
 - Igen, tudom - bólint. - De azt hiszem, hogy beszélnünk kell erről a témáról egy nyugodt helyen.
 - Oké - sóhajtok fel, mert tényleg szükségem van a tanácsára, mert nála jobban senki nem ismeri Rinát.
 - Reggel átmegyek hozzád, ha nem gond - lép az öltözőjük ajtajához.
 - Gyere csak, de ne túl korán, mert ma bulizunk - vigyorgok teli szájjal rá. - Megünnepeljük, hogy nem tudtatok megverni.
 - De ti se minket - nevet fel, majd belép az ajtón és eltűnik a szemem elől. Tovább megyek a mi öltözőnkhöz, ahol egy izgatott Marcelo ugrik a nyakamba.
 - Képzeld Sese, visszajött!
 - Kicsoda?
 - Hát a Tündér! - vigyorog rám és a kezébe meglátom a kedvenc csokinkat, amit azonnal kibont és már nyom is a szájába. - Hmm. Ez isteni, de hiányzott már - nyammog rajta csukott szemmel.
 - Mint egy kéjenc - röhögök fel az arckifejezését látva. A helyemre megyek, ahol engem is vár a meglepetés édesség és egy morcos kapus.
 - Mi a gond? - teszem a vállára a kezem.
 - Hogy mi a gond? - villantja rám a tekintetét. - Te vagy a gond!
  Döbbenten nézek rá, míg a többiek felénk fordulva hallgatják Ikert.
 - Képes voltál felhozni a magánéleted a pályára! - mondja szemrehányón. - Veszélyeztetted a csapatod és a meccset.
 - Ez nem igaz! - védekezek.
 - De igen! Képes voltál felrúgni Matát, mert Rinával láttad. Aztán arra figyeltél, hogy mit csinálnak a pálya szélén és eközben elengedted Nandot. Ha Cris nem egyenlít ki, akkor szívunk, mint a torkos borz.
  Ránézek a csapattársaimra és látom a szemükben az egyetértést. Elszégyenlem magam,. mert igazuk van.
 - Sajnálom - nézek rájuk megtörten. Leülök a padra és a kezeim közé hajtom a fejem. - Igazatok van, kicsit összecsaptak felettem a hullámok. Bocsánat mégegyszer - halkulok el.
 - Bocsánatkérés elfogadva - ül le mellém Marcelo. - De jó lenne, ha Rinával végre tisztáznád a dolgokat.
 - Mégis hogyan? - nézek rá meggyötört arccal.
 - Egyszerű, mond meg neki, hogy mit érzel - szól bele most már Cris is. - Nyögd már ki végre, hogy szereted!
  Megkövülten nézek a portugálra, majd mint derült égből a villámcsapás, úgy ér a felismerés. Szeretem Cort! Arcomra kiülhet a döbbenet, mert a fiúk hangosan nevetni kezdenek.
 - Te nagyon hülye vagy! - lép hozzám Iker és már nyoma sincs rajta az előbbi idegességnek. - Magadtól még nem jöttél rá?
  Megcsóválom a fejem. Annyira hülye vagyok. A saját érzéseimmel sem voltam tisztában. Most pedig, hogy rájöttem mi ez a fura érzés, félek, hogy már késő bevallanom neki. Lehet, hogy Rina nem is érez irántam semmit. Beugrik a kép, ahogy Matához rohant a pálya szélén és az én lelkesedésem alább hagy. Nem akarom újra elveszíteni őket, mert ha Juan nyer, akkor Rina és Angie visszamennek vele Angliába.

4 megjegyzés:

  1. Szia
    Nekem nagyon tetszett:)

    Egyetértek Ikerrel Sergio egy idióta hogy nem jött még rá hogy szereti Cort :) Rabolja el egy romantikus hétvégére :)
    Jöhet a következő :)
    Kolett

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    A jó hír az, hogy pár nap és itt a következő. :D A rossz, hogy már nagyon a végén tartunk. :( Pusszancs: Dolores

    VálaszTörlés
  3. Nem szeretném ha vége lenne :) Olyan kevés olyan történet van ahol már Sergionak van kisbabája :(

    VálaszTörlés
  4. Nekem is szar érzés, mert tudom, hogy az utolsó oldalakat gépelem be. Nagyon megszerettem őket, de mindig jönnek újabbnál újabb párosok és történetek. Remélem, ha ez véget ér, választasz magadnak egy új kedvencet. ;P

    VálaszTörlés