2014. február 4., kedd

Las Puertas de Infierno 15. rész

Ana

   Fél tizenkettőkor kísértem ki őket az ajtóhoz, mert lassan edzésre kellett indulniuk.
 - Még egyszer köszi a reggelit - kacsintott rám Marcelo. Olyan kétértelműen mondta, hogy nem tudtam, hogy a kajára vagy a fogadtatásra gondol. Inkább nem kérdeztem rá.
 - Én köszönöm a meghívást. Akkor szombaton. Mikorra menjek és hova? - néztem rájuk.
 - Nyolcra legyél kész és én jövök érted - ölelt meg Iker.
 - De már megint te furikázol...
 - Csitt - szólt rám. - Nyolcra itt vagyok és kész.
 - Fiúk! - szóltam utánuk, mikor valami szöget ütött a fejemben. - Nem lenne gond, ha hoznék magammal valakit?
 - Ha nem pasi, jöhet - röhögött a Bongyi.
 - Nem, a legjobb barátnőm, Lexy. Rengeteget melózik és ritkán tud elmenni bulizni és úgy gondoltam, ha nem gond...
 - Nem, persze, hogy nem - vágott a szavamba a kapus. - Nyugodtan hozd magaddal. Majd legfeljebb összeboronáljuk valakivel a csapatból - nevetett az ötletén.
 - Háát... Az az igazság, hogy van valaki, akiért oda van, de majd meglátjuk - szórtam el egy kis infómorzsát és élvezettel néztem, ahogy felcsipegették.
 - Ki az? - kíváncsiskodtak.
 - Nem mondom meg - somolyogtam.
 - Naa, légyszi, nem teheted ezt velünk - könyörgött Marcelo kiskutya szemekkel.
 - Kicsit segítek - mondtam -, barna hajú és barna szemű...
 - Kössz! Szinte mindenki barna hajú és szemű nálunk, kivétel Fabio - kotyogott közbe Iker.
 - Nem hagytad, hogy végig mondjam - fontam össze a karom a mellkasomon -, és a német válogatottban játszik - fejeztem be a mondatom.
 - Mesut?
 - Özil? - kérdezték egyszerre.
 - Bizony - bólogattam mosolyogva. Ugyanis Lexy már hónapok óta áradozott nekem a középpályás szemeiről, ami teljesen levette őt a lábáról.
 - Az nehéz lesz - vakarta meg a tarkóját a kapus.
 - Miért? - kíváncsiskodtam.
 - Ő, hogy is mondjam, nagyon visszahúzódó és nem egy DonJuan.
 - Igen, azt én is észre vettem - mondtam. - De Lexynek pont az ilyen pasik jönnek be.
 - Akkor szombaton megpróbáljuk a barátnődet boldoggá tenni - közölte Iker, aztán megölelgettek és beszálltak az autójába. Integettem nekik, majd gyorsan becsuktam az ajtót magam után. Felsiettem a szobámba, ahol utoljára láttam a telefonom és már hívtam is a barátnőm.
 - Szia Lex - köszöntem vidáman.
 - Ana, már azt hittem el is felejtetted, hogy létezem. Mióta tele lett pasival az életed, már nem is jut rám időd - mondta, de tudtam, hogy nem neheztel rám. - Minek köszönhetem a hívásodat?
 - Mit csinálsz szombat este? - tértem azonnal a lényegre.
 - Nem tudom. Miért, mit csinálok? Van valami terved?
 - Tervem nincs, de konkrét elképzelésem van. Kapaszkodj meg, szombat este velem jössz egy jó kis buliba, ahol személyesen is találkozhatsz a szívszerelmeddel.
  Hallottam, hogy levegőt is elfelejtett venni, majd mikor feldolgozta a szoftverje, hogy mit mondtam, belesikított a telefonba.
 - Te komolyan elviszel egy buliba, ahol ott lesz Mesut Özil?
  Miért nem lepett meg, hogy egyből tudta kire gondoltam.
 - Igen, de nem csak ő, hanem a Real Madrid focistái és barátnői is - tettem hozzá, hogy fokozzam az izgalmát.
 - Ó - csak ennyit tudott kinyögni. - Ez komoly? - még mindig nem hitt nekem.
 - Igen Lexy, ez komoly - bizonygattam neki.
 - Oda ki kell tennünk magunkért.
  Tudtam, hogy ez mit jelent nála. Vásárlást, órákon át. Utáltam.
 - Annyira nem...
 - Csend legyen, de igen! Nincs az a pénz, hogy ne tökéletes valómba jelenjek meg álmaim férfija előtt - puffogott.
 - Oké, oké - adtam meg magam. - Akkor valamelyik nap beiktatunk egy csajos napot - húztam el a számat, majd elmosolyodtam. - Ó, jaj, sajnos a héten már nem érek rá, mert csomó dolgom lesz, annak köszönhetően, hogy egy szőke ciklon arra ösztönzött, hogy nyissak az emberek felé. - Sajnos levette az iróniát a hangomból, de érdeklődve hallgatta a heti programomat.
 - Te aztán belecsaptál a sűrűjébe - kacagott fel.
 - Ne nevess ki. Egyikőjüket sem akartam megbántani, így mind a két meghívást elfogadtam. Te mondtad, hogy ne savanyodjak be, hát most örülhetsz. Megfogadtam a tanácsodat.
 - És milyen jól tetted. Egyből két szuper pasi csapja neked a szelet, ráadásul olyanok, akikről nők milliói álmodoznak - mutatott rá az általa kigondolt tényekre.
 - Hülye vagy. Crisnek barátnője van, Sergio pedig baráti vacsorára hívott.
 - Persze, én meg a fogtündér vagyok - kuncogott. - A barátnőt lehet dobni, és a baráti vacsora meg...hát olyan átlátszó.
 - Azt mondod, hogy akarnak tőlem valamit? - ijedtem meg.
 - Igen, nem, talán? Nem tudom, mert nem ismerem őket, de szombaton majd lecsekkolom. Amúgy neked melyik tetszik? - puhatolózott.
  Elmeséltem neki, Cris idétlen beszólásait, majd azt, hogy az illata mennyire felkavaró. Sergióval kapcsolatos érzéseimet is megosztottam vele. Aztán vártam, hogy mondjon valamit.
 - Tehát összegzem, mind két férfi bejön neked, legalábbis megmozdít benned valamit.
 - Igen - fogadtam el a véleményét, mert így belegondolva és az ő szájából hallva, igaznak véltem.
 - A fiúknak bejössz, ez egyértelmű, de hogy melyik gondolja komolyan és melyik nem, azt szombaton megmondom.
 - Lexy! - szóltam rá. - Hagyd őket. Nem kell nekik esni, hogy mégis "mitéreztekAnairánt" ? - háborogtam, mert jól ismertem őt.
 - Kicsi Ana, nem kell kifaggatnom őket. Elég egy mozdulat, egy pillantás és máris tisztába leszek a dolgokkal.
 - Úgyse hagysz békén - morogtam.
 - Nem fog fájni - nevetett fel. - De jó lenne, ha tudnád hányadán állsz velük.
  Befejezettnek tekintettem a témát, így átváltottam másra.
 - Pénteken várunk, mert a két kicsi már be van zsongva, hogy állatkertbe megyünk.
 - Jaj, már én is várom. Régen láttam őket és hiányoznak.
  Még pár percet beszélgettünk, majd elbúcsúztunk egymástól úgy, hogy pénteken délelőtt találkozunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése