2014. május 9., péntek

Las Puertas de Infierno 37.

Fernando Torres

   Fáradtak vagyunk, ahogy a lift felé vánszorgunk. A recepciós csaj furcsán néz ránk. Nem tudom, hogy a többiek hogy vannak vele, de én érzem a nyomást ami a holnapi nap miatt nehezedik ránk. Beérünk a szobába, Sergio pedig azonnal befoglalja a fürdőszobát. Alig ülünk le, kopognak, és Iker megy ajtót nyitni. Majd pár perc múlva Cristianoval és egy eszméletlen gyönyörű lánnyal tér vissza, az arcán letörölhetetlen vigyorral. Anyám - fut át első gondolatként az agyamon - tehát ő Anabell. Tényleg nem hazudtak. Ennek a lánynak még a kisujjából is süt az erotika. A szemem rátapad, míg ő zavartan int egyet és elbújik Iker mögé. Aha, megakarják lepni Sesét. Ez jó buli lesz - húzom mosolyra a számat.
 - Sese! Kész vagy már? - kiált be neki a kapus.
 - Jövök, jövök - mérgelődik, pedig ha tudná.
  Az első amit felfog, a portugál jelenléte, utána Iker ellép a lány elől és én premierplánban láthatom a barátom ellágyuló arcát. Tényleg szerelmes. Felkapja a lányt és megpörgeti, majd magához szorítja. Már attól félek, hogy összetöri azt a vékony testet. Lopva nézek Ronaldo felé, akinek az arcán a féltékenység jelei jól olvashatóak. Megpróbálja elrejteni, de előlem nem tudja. Szóval ő is? Erre majd rákérdezek. Nem tudok tovább gondolkodni, mert Serg odahúzza hozzám a lányt és bemutatja.
 - Ő Ana! - mutat büszkén a lányra, mintha a tulajdona lenne. - Ez a nagyra nőtt gyerek pedig Nando, az én legjobb barátom - mosolyog a Bellre és csak úgy ragyog.
 - Fernando Torres, de a barátaimnak csak Nando - nyújtom felé a kezem.
 - Anabell Montgomery - mutatkozik be ő is -, de a barátaimnak csak Ana - villant rám egy mosolyt, amitől a testem érdekes reakciókat mutat. Túl rég voltam nővel - fut át az agyamon. - Jó lesz már hazamenni Olihoz.
 - Engem nem is üdvözölsz? - duzzog Pique.
 - Dehogyis nem - megy oda a védőhöz és megöleli. - Szia Gerard!
 - Hogy kerültök ide? - teszi fel a kérdést Sergio, aki mióta meglátta a lányt le sem veszi róla a szemét.
 - Crisnek köszönhetem - nézz a csatárra.
 - Elő-szülinapi ajándék - mosolygott Roni a lányra.
 - Tényleg! - pislogott Iker Anára. - Holnap van a szülinapod Húgi - öleli át a vállat.
 - Nem bírtam már nézni, hogy mennyire izgul, hogy mi lesz veletek. Ott sírt nekem, hogy "jaj, de jó lenne ott lenni a döntőn" - utánoz egy nyafogó kislányt a portugál. Legnagyobb meglepetésünkre Bell nyakon vágja.
 - Bírj magaddal, mert a földön alszol - néz rá mérgesen.
 - Azt próbáld meg! - cukkolja tovább Cris, majd a fenekére vág. Ana piros arccal néz rá, de a szeme már huncutul csillog. Sergio csak döbbenten áll és figyeli őket.
 - Olyanok vagytok, mint egy elcseszett házaspár - röhög Pique és nem érti a beálló néma csendet.
 - Csúnya baleset lenne - jön meg Ana hangja és nevetve néz a csatárra. - Első nap belefojtanám a zseléjébe.
  Muszáj röhögnöm, mikor meglátom a portugál arcát.
 - Nem hagyja magát  - nevetek tovább. - Roni kösd fel a gatyád!
 - Ti is itt szálltatok meg? - kérdezi hirtelen Iker.
  Ana látványosan forgatni kezdi a szemeit.
 - Igen, két emelettel feljebb.
  A szavak gondolkodás nélkül csúsznak ki a számon.
 - Az nem a...
  Cris közbevág.
 - De igen, a nászutas lakosztály. Nem volt máshol hely - rántja meg a vállát és látszik rajta, hogy egy cseppet sem bánja a helyzetet. Sergio arcszíne viszont percről-percre változik. Nem lesz ez így jó! Ránézek Ikerre, aki szintén összehúzott szemekkel nézi Ronaldot.
 - Nem tudjátok, hogy a Brazil csapat hol szállt meg? - érkezik hirtelen a kérdés a lánytól.
 - Lepaktálsz az ellenséggel? - értetlenkedek.
 - Te nem is tudod - csap a homlokára Cris. - Ana legnagyobb gondja, hogy kinek szurkoljon holnap - vigyorog a csatár.
  Úgy látszik nem túl értelmes fejet vághatok, mert Iker magyarázni kezd.
 - Bell legjobb barátja Neymar Junior és Marcelo, aki szintén húgává fogadta őt.
  Ránézek a lányra, aki csak mosolyog. Tényleg úgy csavarja az ujjai köré a férfiakat, hogy még csak észre sem veszi.
 -  A Copacabanaban vannak - jut eszembe a hotel neve.
 - Ugye nem baj, ha őket is meglátogatom? - néz kérdőn ránk. A szemem előtt vált egy pillanat alatt újra kislánnyá.
 - Elkísérlek - jelenti ki Sese, mire felnevetünk.
 - Mi van?
 - Te nem mehetsz - mutatunk rá. - Hagy emlékeztesselek, hogy mi holnap döntőt játszunk velük. Gondolod, hogy beengednének? - röhög fel Pique.
 - Bassza meg! - mered maga elé. Ana menti meg a helyzetet, mert odalép a védőhöz és felnéz rá.
 - Nem maradok sokáig, csak köszönök nekik aztán jövök is vissza. Este beszélgetünk - simít végig a barátom karján, mire ő láthatóan megnyugszik.
 - Megígéred?
 - Becsszó - teszi le az esküt a lány, miközben rámosolyog Sergre.
 - Akkor viszont én megyek veled - közli a portugál. - Nem akarom, hogy egyedül mászkálj!
  Helyeslően bólogatunk mindannyian. Ana mindenkinek ad egy puszit, még én is kapok, pedig csak most ismertük meg egymást. Az illata bódító, teljesen kihegyezi az ember érzékeit és még többet akarna belőle. Aztán ahogy jött, úgy távozik is Crissel. Gerard bevonul a fürdőbe, míg mi Iker, Sese és én álmatagon ülünk az ágyunkon.
 - Tehát ő az a bizonyos lány, aki elrabolta a szívedet? - szegezem neki a kérdést a barátomnak.
 - Igen, Ő - sóhajt, majd a kezébe hajtja a fejét. - Szerintetek még van esélyem? - néz ránk meggyötört arccal.
 - Szerintem igen - bólogat Iker.
 - Szerintem is, de Roni is szerelmes belé - közlöm vele az észrevételemet. - De még nem történt köztük semmi.
 - Miből gondolod? - néz rám reménykedve.
 - Egyszerű testbeszéd - jelentem ki. - Végig figyeltem őket. Ana nem is sejti, hogy Roni mit érez iránta. Viszont Cristiano kemény dió. Ha ő is rájön, hogy amit érez az szerelem, akkor nem fogja hagyni, hogy a tiéd legyen - világosítom fel Sergiot.
 - Na, akkor irgalmazzon nekünk a jó isten - sóhajt fel Iker. - Már eddig is voltak súrlódások a csapatban miattuk, de ha Húgi választ, kitör a háború.
 - Nem, ha Bell Crist választja, akkor elfogadom. Nehéz lesz, de nekem sokat jelent ez a lány. Ha ő boldog az nekem jó, ha Roni mellett lesz boldog, akkor nincs mese - motyogja maga elé. Ikerrel egymásra nézünk és döbbenten fogjuk fel Sergio szavainak jelentését.

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Júúj Fernando szemszög! Mikor megláttam, mégjobban megjött a kedvem a rész elolvasásához. Igazából mindennap úgy ülök le a laptopom elé, hogy ma is szeretnék olvasni Dolores-től. És általában mindig szebbé teszed a napjaimat a történeteiddel.
    Fernando nagyon édes volt, Seséről nem is beszélve. Nagyon sajnálom a srácot de én teljes erőmből neki szurkolok. Valahogy Cris nem jön be, alapjáratban nincs vele semmi bajom de Sese Nando után a kedvencem így érthető hogy neki szurkolok hogy összejöjjön Ana-val.
    És úúúgy örülök hogy a harmadik kedvencem is megjelenik nemsokára(remélem) ő pedig Neymar <3 Jaaaaj úúgy szeretem ezt a történetet!!!
    Siess a következővel!:)
    Sok puszi! Lolo.

    VálaszTörlés
  2. Szia Loretta!
    Nagyon jólesnek a dicsérő szavaid. Igyekszem minden nap írni, de a hétvége az kell a pihenésre és a folytatások, újabb történetek kitalálására. :D
    A focista sorrend nálam: Sergio, Cris és Nando. Nagyon szeretem a portugált, pedig volt egy időszak mikor ki nem állhattam, de azóta változott az ízlésem. ;)
    Igen, annyit elárulok, hogy nemsokára megjelenik a brazil srác is a történetben, bár nem szánok neki nagy szerepet.
    Mégegyszer köszönöm, hogy írtál. Legközelebb hétfőn "találkozunk" , addig is jó hétvégét neked. Pusszancs: Dolores

    VálaszTörlés