2014. december 23., kedd

Díj 1

Nagyon szépen köszönöm Vivkonak, hogy érdemesnek tartott erre a díjra! :)



Szabályok:

- köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad
- írj 10 dolgot magadról
- válaszolj 10 kérdésre
- tegyél fel 10 kérdést
- küldd tovább 10 embernek



10 dolog magamról:


1. Imádok olvasni! :)
2. Azt mondják rólam, hogy örök gyerek vagyok!
3. Kreatív embernek tartom magam!
4. Focimániás vagyok! :D
5. Kedvenc ünnepem a szülinapok után a karácsony! *-*
6. Kedvenc évszakom a tavasz.
7. Van egy Amerikai Bulldogom és két cicám!
8. Nagy családom van! ;) :D
9. Az álmom, hogy Spanyolországban éljek.
10. Szeretem a férjemet, aki viszont utálja a focit! :D




Vivko kérdései:



1. Melyik az a könyv, amit most olvasol, amit legutóbb olvastál?


Dénes Tamás: Real Madrid... :D

2. Van olyan film, amit minden karácsonykor megnézel? Ha igen, melyik az?


Nem szoktam tévézni. :3

3. Szerinted van értelme az újévi fogadalmaknak? Te szoktál tenni?

Nincs és nem! :D

4. Mi a véleményed a tetoválásokról? Van, vagy tervezel csináltatni?

Van, de szerintem nem lesz több. Viszont másokon tetszik. *-* Ramos!!! <3

5. Mi szerettél volna lenni, mikor kicsi voltál? Mennyire tér el a mostani terveidtől?

Korboncnok. Rettenetesen megváltoztak a terveim. :D

6. Megfordult valaha a fejedben kisebb korodban, hogy megszökj otthonról?

Meg is tettem! XD

7. Milyen blogokat keresel fel általában? Ahol történetek vannak, vagy épp személyes blogokat?

Mindenevő vagyok, lassan már nincs olyan blog, amit ne olvastam volna! :D

8. Mire vagy eddigi életedben a legbüszkébb?

A családomra! :)

9. Túlélned egy napig telefon és internet nélkül?

NEM! XD

10. Mennyire tartod hasznos dolognak ezeket a díjakat?

Kedves gesztus, amitől az ember motiváltabb lesz! :3



Az én kérdéseim:


1. Mennyi időt szánsz a blogod írására?
2. Gondoltál-e már arra, hogy könyvet jelentess meg?
3. Mi lenne a három kívánságod az aranyhaltól?
4. Mióta érzel késztetést az írásra?
5. Kedvenc blogod?
6. Cica vagy kutya?
7. Fiú vagy lány gyereket szeretnél?
8. Hol élnél legszívesebben a világon?
9. Mi leszel ha nagy leszel?
10. Mit szeretsz a kedvenc évszakodban?



Továbbküldöm:


- Arielle
- Lexie
- Ena
- Audrey
- Anne
- Lexy
- Pepii
- Nessa
- Kira

    2 megjegyzés: