2014. december 23., kedd

Díj 3

Nagyon szépen köszönöm a díjat Arielle!





Szabályok:

- köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad
- írj 10 dolgot magadról
- válaszolj 10 kérdésre
- tegyél fel 10 kérdést
- küldd tovább 10 embernek


10 dolog magamról:

1. Imádok olvasni! :)
2. Azt mondják rólam, hogy örök gyerek vagyok!
3. Kreatív embernek tartom magam!
4. Focimániás vagyok! :D
5. Kedvenc ünnepem a szülinapok után a karácsony! *-*
6. Kedvenc évszakom a tavasz.
7. Van egy Amerikai Bulldogom és két cicám!
8. Nagy családom van! ;) :D
9. Az álmom, hogy Spanyolországban éljek.
10. Szeretem a férjemet, aki viszont utálja a focit! :D

Arielle kérdései:


1. Mi az igazi keresztneved?

Bianka

2. Van háziállatod? (Ha igen az ágyadban alszik?)

Van kutyám is, macskám is, de nem alszanak velem.

3. Miért kezdtél bele az adott blogod írásába, mi volt az inspiráció hozzá?
Túl sok blogot olvastam és szerettem volna én alakítani a szereplők életét! :3

4. Milyen típusú blogokat olvasol szívesen?

Mindenevő vagyok! :D

5. Hová mennél el a legszívesebben egy hétre nyaralni és kit vinnél magaddal?

Madridba :D na és a családomat vinném! :D

6. Hogy képzeled el az életed 5 év múlva?
Spanyolországban a tengerparton lógatom a lábamat, az újabb bestsellerem írása közben. :DDDDDDDDDDDD

7. Továbbtanulás vagy munka?
Munka.

8. Család/Gyerek vagy karrier?
Család, gyerek :D

9. Milyennek képzeled el a Nagy Ő-t?
Sergio Ramos! XD (De a férjem is egy nagy Ő!)

10. Szabályok az életedben vagy spontenaitás?

Is-is! :3


Az én kérdéseim:


1. Mennyi időt szánsz a blogod írására?
2. Gondoltál-e már arra, hogy könyvet jelentess meg?
3. Mi lenne a három kívánságod az aranyhaltól?
4. Mióta érzel késztetést az írásra?
5. Kedvenc blogod?
6. Cica vagy kutya?
7. Ha visszamehetnél az időben, hol élnél szívesen?
8. Hol élnél legszívesebben a világon?
9. Mi leszel ha nagy leszel?
10. Mit szeretsz a kedvenc évszakodban?


Továbbküldöm:
- Pepii
- Lexy
- Anne

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése