2015. január 28., szerda

Las Puertas de Infierno 87.

Kimi

   Nem vártam meg míg Ana elkészül, inkább lesétáltam a konyhába, ahol anya és a gyerekek éppen reggeliztek.
 - Na mi van lókötők? Nem haltatok éhen? - simogattam meg a két szöszke haját.
 - Nem - rázta meg a fejét Nico. - A mama csinált nekünk palacsintát - húzta ki magát büszkén és tovább nyammogott a juharsziruptól tocsogó reggelijén.
Anyám elhomályosult szemekkel nézett a kicsikre, én pedig azon gondolkodtam, hogy milyen könnyen szólítják őt mamának, míg én még mindig Kimi vagyok nekik. Gondolataimból a csengő éles hangja szakított ki.
 - Hagyd, majd én megnézem ki az - intettem le anyámat és a bejárathoz siettem. Ahogy kinyitottam az ajtót, a szám széles vigyorba szaladt.
 - Hei Kims! - nézett vissza rám egy szintén nagyon jókedvű férfi és mögötte ott állt még két barátom.
 - Sziasztok.
 - Na mi van, már be sem engedsz? - veregetett vállba Toni. Oldalra lépve engedtem a szolid erőszaknak.
 - Jó reggelt Paula néni - soroltak be a konyhába, majd a gyerekek láttán értetlenül elhallgattak. Mély levegőt vettem és a kicsik mögé léptem. Tudtam, hogy eljött az ideje, hogy színt valljak nekik.
- Kimi, ha nem tudnám, hogy lehetetlen, azt mondanám, hogy olyanok, mint te kicsiben - nyögte ki Toni elkerekedett szemekkel. - Bár a pici lány azért sokkal szebb nálad - mosolygott a lányomra, aki szégyenlősen lehajtotta a fejét és a tányérjára meredt. Most tűnt csak fel, hogy mennyire hasonlít az anyukájához, akit szintén könnyű zavarba hozni.
 - Miért lenne lehetetlen? - emeltem fel a szemöldökömet és kíváncsian vártam a reakciójukat. Uffe-nak esett le legelőször.
 - Ők a te...? - pislogott meglepetten.
 - Igen - somolyogtam rájuk. - Nico és Lina az én gyerekeim.
A döbbenetet szinte tapintani lehetett a konyhában. Anya volt az aki megpróbálta feloldani.
 - Kimi, miért nem mentek a nappaliba? Ott beszéljétek meg. Hagyjátok a gyerekeket enni - nézett rám mérgesen.
 - Oké - tereltem ki a barátaimat a konyhából. Ahogy beértünk a másik szobába, leültek egymás mellé a kanapéra és a tekintetükkel szinte lyukat égettek a bőrömbe. - Most mi van? - mordultam fel.
 - Hogy mi van? - vette át a szót Toni. - Az drága barátom, hogy erről a kis titkodról elfelejtettél minket tájékoztatni - mutatott ki a konyha felé idegesen. -  Miért is nem tudtunk mi róla, hogy a szenilis Jégember örökítette a génjeit? - fűzte össze bosszúsan a karjait a mellkasa előtt.
 - Mert én is csak nem régóta tudom - válaszoltam a valóságnak megfelelően.
 - Baszki - meredt rám Jukka. - Nekem most esik csak le, hogy nem vicceltél és az a két kis szöszi tényleg a tiéd.
 - Gratulálok, gyors a felfogásod - ültem le az egyik fotelba.
 - De mégis hogyan? Mármint oké, hogy tudom, hogyan készül a gyerek, nem kell elmagyaráznotok - vigyorodott el Uffe -, de ők már elég nagynak tűnnek.
 - Mert azok is - húztam el a számat, mikor eszembe jutott az a rengeteg idő, amit kihagytam az életükből.
 - Akkor mégis hogyan? - értetlenkedtek még mindig.
 - Évekkel ezelőtt volt egy pár hetes kilengésem és ők lettek az eredményei - hadartam el gyorsan.
 - Hoppá! - nézett rám Toni áthatóan. - Csak nem nős voltál még?
 - De igen. Sajnos Ana is akkor tudta meg és így lelépett.
 - Várj, várj, várj! - állított meg Uffe. - Azt akarod beadni, hogy a csaj csak úgy otthagyott? Nem is kért lóvét meg ilyenek?
 - Mondom, hogy nem régóta tudok csak róluk - csattantam fel.
 Néhány percig néma csend telepedett ránk. Láttam rajtuk, hogy a gondolataik egymást kergetik.
 - Hogy jöttél rá? - szólalt meg Toni nagy sokára.
 - Nem semmi történet az biztos - vigyorodtam el, majd részletesen elmeséltem nekik, hogyan találkoztam Anával, hogyan követtem le és hogy mennyire meglepődtem mikor megláttam az ikreket.
 - Azta, mint egy idióta filmben - röhögött fel Jukka.
 - Ugye szívatsz minket? - nézett rám döbbenten Toni. - Anabelle vagy hogy is hívják a csajt, nem akar tőled semmit?
 - Azt mondja, de én teszek róla, hogy meggondolja magát - húztam gúnyos mosolyra a számat.
 - Miből gondolod, hogy sikerülni fog?
 - Mert akarom őt - jelentettem ki. - Semmit nem akartam még ennyire.
 - Fiúk, ez nem tréfál - meredt rám Uffe komolyan.
 - Haver neked jól elkapták a töködet - röhögött fel Jukka. - Mondjuk ha az a csaj az, akivel láttalak, akkor nem csodálom. Tényleg, ő az? - nézett rám kérdőn.
 - Igen - bólintottam. - Ő Ana.
 - Jó kis lúvnya - bólogatott elismerően, amitől valami furcsa keserű íz keletkezett a számban.
 - Ne hívd így! - szóltam rá idegesen, mire mind a hárman rám kapták a tekintetüket.
 - Ohohó - meredt rám döbbentem Toni. - Csak nem megolvadt a jégszív?
 - Nem, csak... - fordultam el és ekkor megláttam Anát, ahogy az ajtóból figyelt minket. Nem tudtam mióta állhatott ott, de hálát adtam az égnek, hogy finnül társalogtunk. A fiúk követték a tekintetemet.
 - Aztakurvapicsába - hallottam meg Toni elragadtatott suttogását, amitől a vér elöntötte az agyamat. Végig néztem a három barátomon, akik szinte nyálcsorgatva bámulták, és ettől a lány zavartan nézett rám.
 - Fiúk, ő itt Anabelle - váltottam angolra, hogy vegyék az adást. Toni ugrott fel elsőként és szinte félre lökve engem, elkapta Ana kezét.
 - Hódolatom szép hölgy - csókolt kezet ripacs módjára. - Toni Vilander szolgálatára.
 - Anabelle Montgomery - húzódott el tőle a lány.
 - Ők pedig Uffe és Jukka - vettem át a bemutatást és szikrázó szemekkel néztem a másik kettőre, hogy eszükbe se jusson leutánozni idióta barátjuk tettét.
 - Örvendek - mosolygott rájuk Ana kedvesen. Féltékenyen figyeltem ahogy mind a hárman szinte elfolynak a látványtól. - Csak szólni akartam, hogy elmegyünk sétálni a kicsikkel - fordult aztán felém.
 - Meddig? Hova? Minek? - törtek fel belőlem a kérdések.
 - Paula mesélte, hogy van a közelben egy játszótér és oda - nézett rám Ana szigorúan. - És azért, mert nem lehet a gyerekeket egész napra bezárni egy lakásba. Ja és, hogy meddig? - kérdezte hangját megemelve. - Ameddig kedvünk van - vágta oda majd faképnél hagyott.
 - Mindig ilyen tüzes a kicsike? - kérdezte Jukka röhögve.
 - Mi van Kims? Papucs lettél? - gúnyolódott Toni is. Egyedül Uffe nézett rám elgondolkodva.
 - Kuss! - reccsentem rájuk, majd vissza ültem a fotelba, ahonnan Ana érkezésekor álltam fel.
 - Miért van olyan érzésem, hogy valamit még nem mondtál el vele kapcsolatban? - szegezte nekem a kérdését Uffe. - Miért érzem úgy, hogy valami még van itt a háttérben? - nézett rám áthatóan.
 - Csak nem leszbikus? - nevetett fel gúnyosan Toni.
 - Rosszabb - temettem a kezeim közé az arcomat.
 - Férjnél van?
 - Nem, de van barátja - nyögtem ki és lemondó sóhajjal dőltem hátra a fotelben kezeimet a tarkómra kulcsolva.
 - Kimi, baszd meg! Az hol érdekelt téged valaha is? - rázta értetlenkedve a fejét Toni. - Megmutatod a kiscsajnak, hogy a pénz igenis boldogít és már sínen is vagy. Nem hiszem, hogy bárki is versenyezni tudna veled.
 - Belle-t nem érdekli a pénz - húztam el a számat szomorúan. - De ha érdekelné is, akkor sem rúghatnék labdába a csávója mellett.
 - Miért, ki a tököm az a gyökér? - kíváncsiskodott Toni amitől hálásan néztem rá, mert tudtam, hogy csak engem akart vigasztalni.
 - Biztosan tudni akarjátok? - sóhajtottam fel keserűen.
 - Naná - vágták rá szinte egyszerre. - Hagy utáljuk már mi is azért, mert megkaparintott egy ilyen nőt.
 - Anabelle pasija nem más, mint a portugál nagyágyú, Cristiano Ronaldo - ejtettem ki gúnyosan a focista nevét majd nem kis elégtétellel figyeltem a barátaim döbbent arcát.

14 megjegyzés:

  1. EEEEEZZZ AZ!!!!!!! (folytatás mindjárt)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó de jót érzek most, hogy valószínűleg én vagyok a fejezet első olvasója, mert az első pipálója és kommentelője az biztos. Ajj de virul a fejem :D :)))))
      Bocs jó kedvem van és beteg vagyok. A kettő eredményez egy szokásosnál is őrültebb Renit :D

      Törlés
    2. Gyógyulj meg Drága!
      Pénteken hozok neked egy gyógyító Házasság Extrákkalt. :DDDDD
      Puszi <3
      És továbbla is lajong!

      Törlés
  2. szóóóóval.
    EEEEZ AAAZ!
    Istenem milyen régóta várok erre!
    IMÁDÁS VAN CSAJSZI
    Pont így képzeltem el. Tökéletes lett. wáááá. Rohadt jó volt. Egyszerűen szuper. Minden ott volt a helyén, egy mondatba se tudtam volna belekötni, még ha nagyon próbálkozom sem.
    Kivéve, hogy még a dupla ennyit is kevésnek éreztem volna ebből a fantasztikus részből.
    Már megint megmutattad, hogy kell ezt csinálni. Megérte kivárni <3.
    Jaj annyira szeretlek te <3.
    Nagyon jó fejezet lett. Csak így tovább. A hétfői a mai... egyszerűen szárnyalsz. Nem tudom mi lett veled, de csak ülj és folytasd tovább az írást mert ezek most nagyon a csúcson vannak. :*
    <3 <3 <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Komolyan elgondolkodtam, hogy erre mit tudok neked írni. Az hagyján, hogy majdnem elsírtam magam az olvasása közben, de aztán meg fülig ért a szám. Olyan érzelmeket váltasz ki belőlem néhány mondattal, mintha egy hormon túltengéses kismama lennék.(pedig nem vagyok) :D
      Végül is arra jutottam, hogy teljes szívemből megköszönöm azt a mérhetetlen szeretetet, amit a soraiddal sugárzol felém. Soha nem hittem volna, hogy valaki ennyire ösztönzően tud rám hatni a kritikáival. És igen, nem felejtettem el azt sem, hogy voltak az elején negatív soraid, amikkel nem bántani akartál és én azokat is megköszönöm, mert nagyon sokat tanultam belőlük.
      Remélem te is kitudod hámozni ebből az összevisszaságból a lényeget, bár jobb, ha külön leírom. :D
      ÉN IS SZERETLEK! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

      Törlés
  3. és az az utolsó mondat :D harmadjára olvasom vissza, de hát az az utolsó bejelentése Kiminek mindent visz. <3 nagyon várom a fiúk reakcióját, ha megtudják milyen kis csapattal rendelkezik Ana. Muhahaha Kimi azt sem tudja ki a gyerekei keresztapja . Na az is szép lessz *-* alig várom a folytatást. legalább dupla ennyi rész legyen mint eddig a történet végéig, ha nem tripla :)))
    Ui: Hiányoznak a focisták. Skype? Telefon? Annyira hiányoznak! :(
    :* :* :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. IMÁDLAK, TE ŐRÜLT NŐSZEMÉLY!!!!!!!!
      Puszi. <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

      Törlés
    2. Muszáj a tiéd legyen az utolsó szó? :D
      most az egyszer elegem van és nem hagyom :P bibibi.
      Szóval: <3

      Törlés
    3. Elhitted, hogy így lesz? :DDDDD <3

      Törlés
  4. Oo végre itt a várva-várt rész!:)
    Annyira vártam már. És nagyon szépen fogalmazol:) Már valami nagyon izgalmas részt várok a történetedtől és valamiért úgy érzem ez hamarosan meg fog érkezni:):D
    Szóval nagyon várom a következő részt!:) és őszintén, én inkább már Crist várom, nagyon nem szeretném hogy Ana odaadja magát Kiminek:) *Cris gyere vissza, es tiéd a pálya*
    Puszi: Virág:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen Virág!
      Örülök, hogy megint írtál.
      Puszi: Dolores <3

      Törlés
  5. Ki végzel de komolyan egyszerűen TÖKÉLETES lett :D
    Nagyon siess a következő résszel <3 :D

    VálaszTörlés