2014. március 7., péntek

A kor nem számít Negyvenkilencedik rész

Cor

   A telefonom csörgésére ébredek. Morcosan nyúlok érte és meg sem nézve a hívó felet, veszem fel.
 - Halló - nyögök bele fáradtan.
 - Hola Bebě - hallom meg barátom gusztustalanul friss és vidám hangját. - Jól alakult az éjszaka? - kérdezi meg, mire nekem kipattannak a szemeim. Honnan tudja?
 - Honnan tudod? - ülök fel az ágyban. Mozdulatomra a mellettem fekvő védő morcosan bújik hozzám közelebb. Akaratlanul is elmosolyodom. Kócos hajával, kipirult arcával olyan, mint egy kisgyerek. Egy rohadt szexi kisgyerek. Ujjaimmal cirógatni kezdem a tetoválásait, mire doromboláshoz hasonló hangokat ad ki magából.
 - Szerinted? - szólal meg a vonal másik végén a barátom és én ijedten térek vissza a valóságba. - Muszáj volt valakinek tisztába tenni Sergiot az érzéseivel, de ahogy hallom, meggyőző voltam - a telefonon keresztül is hallom, hogy vigyorog. Elönt a hála iránta, mert ha ő nincs, mi soha nem valljuk be egymásnak, hogy mit érzünk.
 - Kösz Niňo - suttogom a telefonba, mire Sese felemeli a fejét és elkéri tőlem a mobilt.
 - Hola Nando - köszön bele rekedt hangon. Nem hallom a csatár mit mond, de Sergio arcára széles mosoly ül ki.
 - Igen, mától csak az enyém - néz a szemeimbe és a testem már ettől megborzong. - Köszi Nando - mondja, majd még hozzá teszi - tudom, ez az utolsó dobásom - elköszön és visszaadja a készüléket. Míg én a barátommal beszélgetek, ő a hátam mögé kerül és csókolgatni kezdi a nyakam és a vállam. Muszáj vagyok gyorsan elbúcsúzni Niňotól, ha nem szeretném, hogy fültanuja legyen a következő negyed órának. (Még jó, hogy valaki kilopta Angiet a kiságyból, míg mi aludtunk.) Pihegve omlunk egymás karjába.
 - Ezt soha nem fogom megunni - simít végig az arcomon. Mellkasára teszem a fejem és szórakozottan simogatni kezdem a mellkasát.
 - Kérdezhetek valamit? - nézek rá félőn, mert úgy érzem, hogy itt az idő, hogy megosszam vele a titkomat.
 - Nyugodtan - mosolyodik el.
 - Hány gyereket szeretnél? 
  Látom az arcán az értetlenséget, látom, hogy nem erre számított, de aztán egy kis gondolkodás után válaszol.
 - Minimum hármat. Mi is nagy családba nőttünk fel, így alap, hogy nekem is az lesz. Miért? 
  Rá nézek és próbálok megszólalni, de nem kell, mert a szemei elkerekednek és látom bennük, hogy rájött.
 - Terhes vagy? - suttogja, és én bólintok. - De hát... mi... - dadog aztán leesik neki. - Pilar - ejti ki a nő nevét, majd felnevet. Döbbenten nézek rá, míg ő már a könnyeit törölgeti a nevetéstől. Aztán megkapom a magyarázatot.
 - Ha megtudná, hogy neki köszönhetően Angienak kistestvére lesz, szerintem idegbajt kapna. 
  Már én is mosolygok.Hirtelen már csak azt érzem, hogy Sergio csókol és csókol mindenhol, majd a kezét a hasamra csúsztatja.
 - Kisbabánk lesz megint - mondja boldogan, de kijavítom.
 - Kisbabáink.
  A döbbenettől megszólalni sem tud, én pedig lesütöm a szemem.
 - Ikrek - suttogja áhítattal. - Két kisbaba egyszerre - mosolyog rám, mire kénytelen vagyok ismét kijavítani.
 - Három - harapom be a szám és tudom, hogy mennyire lesokkolja a hír, hisz én is így jártam, mikor az orvos közölte velem, hogy három kicsi élet növekszik bennem egyszerre. A védő csak mered maga elé. A félelem átjárja a testem, hogy talán túl sok ez így neki és mindjárt közli velem, hogy ezt ő nem tudja vállalni. Felnéz rám és a szemei könnyesek.
 - Rina - szorít magához - nálad csodálatosabb nővel még nem találkoztam. Szeretlek.

                                                     ~ o ~ o ~ o ~ o ~ o ~

Két hónap múlva

   Almazöld ruhában vonulok végig a sorok között.  Szememet le sem tudom venni a férfiról, aki a végén vár engem. Nagyon jól néz ki szmokingban és csokornyakkendőben. Niňo vezet, így biztos lehetek benne, hogy nem esek orra, mert ő mindig vigyáz rám. Sergio elé érve vigyorogva teszi a kezem a védőébe.
 - Vigyázz rá te mázlista - suttogja, majd ellép tőlünk.
 - Gyönyörű vagy - csillognak Sese szemei ahogy rám néz.Még mindig elpirulok a bókjaitól. 
  Az anyakönyvvezető szövegére alig figyelek, mert elveszek Sergio szemeiben. Már csak azt hallom, mikor kimondja, hogy "akarom" és én szárnyalni tudnék a boldogságtól. Az én esküm jön és végre én is kimondom "akarom". 
  " A rám ruházott hatalomnál fogva házastársnak nyilvánítom magukat. Megcsókolhatja a feleségét." - halljuk mind a ketten és örömmel teszünk eleget a kérésének. Füttyszó, kiabálás hallatszik mindenhonnan, de minket nem zavar, mert belefeledkezünk egymásba. Egyszer csak Sergio felkapja a fejét.
 - Ez az volt? - néz rám kérdőn, mire bólintok. Óvatosan csúsztatja kezét a már gömbölyödő pocakomra és mikor újra megérzi a rúgást, elvigyorodik.
 - Éreztem - néz rám elolvadva. A vendégek még nagyobb éljenzésbe kezdenek. Paqui lép oda hozzánk kezében a gyönyörűen felöltöztetett lányunkkal, aki most tényleg úgy néz ki, mint egy hercegnő.
 - Most már hivatalosan is egy család vagytok - puszil meg mindkettőnket. Ennél boldogabbak már nem is lehetnénk. Mosolyogva fogadjuk a család és a barátok jókívánságait.

                                                       ~ o ~ o ~ o ~ o ~ o ~

Négy hónappal később

 - Nem azt mondtad, hogy van még hátra két hét? - néz rám idegesen a védő, miközben a kórház felé száguldunk.
 - Sergio, hármas ikrek - nyöszörgöm a fájdalomtól. - A doki is megmondta, hogy bármikor beindulhat a szülés.
  Megérkezünk a kórházba, ahol azonnal a szülőszobába visznek. Sergio egy tapodtat sem mozdul mellőlem. Próbál erőt sugározni belém, hiszen egy szülés nem sétagalopp, főleg ha egyszerre három pöttöm igyekszik kijutni a nagyvilágba. Minden zökkenő mentesen zajlik. Először egy kisfiú, majd egy kislány és még egy kisfiú látja meg a napvilágot. Sergio szeméből szüntelenül potyognak a könnyek a boldogságtól.
 - Szeretlek és az egész életem nem elég, hogy megköszönjem neked ezt a csodát - simít végig az arcomon és megcsókol. Halványan elmosolyodom, majd a fáradtságtól mély álomba zuhanok.

   Szemem kinyitva egy nagyon szép szobában találom magam, ami tele van lufikkal és virágokkal. Az ágy mellett a férjem alszik, ráborulva a kezemre amit megpróbálok óvatosan elhúzni, de mocorgásomra felébred.
 - Jó reggelt - mosolyog rám álmosan és nyújtózik egyet.
 - Neked is. Hol vannak? - kérdezem halkan, mert sehol sem látom a gyerekeket.
 - Mivel ritka a hármas iker és korábban is jöttek, még megfigyelik őket - tájékoztat. - De ha minden igaz, nem sokára hozzák őket enni.
  Alighogy kimondja, nyílik az ajtó és egy nővér tolja be őket. Ijedten nézem a gyerek dömpinget. Sergio meglátja rémült arcomat és nyugtatni kezd.
 - Nyugi. Felveszünk egy babysittert és anya is segít majd. Na meg ahogy a fiúkat ismerem - húzza el a száját - ott fog lebzselni mind nálunk.
  Elmosolyodom, hiszen tudom, hogy igaza van. Etetés után még beszélgetünk, mikor kopognak az ajtón.
 - Bejöhetünk? - pislog rám egy bongyor fej, majd mikor bólintok, szépen sorban bemasíroznak rajta Saraval, Ikerrel és Crissel.
 - Hol vannak? - néz körül érdeklődve a portugál és én elnevetem magam.
 - Nem sokára visszakapjuk őket - mosolygok rá.
 - Hogy vagy? - simít végig a karomon Sara. - Fájt? - teszi fel a kérdést és látom a félelmet a szemeiben.
 - Nyugi - fogom meg a kezét - túl éled - simítok végig a pocakján. - Amikor már a kezedben tartod, elfelejted a fájdalmad.
  Elmosolyodik, sikerült kicsit megnyugtatnom.. Iker boldogan öleli magához.
 - Tudjátok, hogy kedvet csináltok az embernek utánozni titeket? - pislogott ránk Marcelo, de csak én értettem meg a kérdést és vigyorogva nézek rá. A többiek csak értetlenül bámulnak.
 - Enzonak kistestvére lesz - nyögi ki, mire mindenki gratulál. 
  Nyílik az ajtó és már hozzák is a babáinkat.
 - Hát Sergio - vihog Cris - lassan egy egész csapatot össze tudsz hozni a gyerekeidből.
 - Ne irigykedj, inkább fogd meg őt - nyomja a kezébe Sese az egyik babát. - Ő itt Cristopher Sergio Ramos.
  Ronaldo először ledöbben, majd vigyorogva néz a kezében tartott csomagra.
 - Ő is Cris - suttogja, miközben a békésen alvó kisfiúnk arcát cirógatja.
 - Igen, mint a keresztapja - nézek rá és egy élmény őt figyelni, mikor felfogja, hogy mit mondtam.
 - Én? - pislog ránk elhomályosodott tekintettel. - Köszi srácok - ringatja tovább a kicsi Crist.
 - Ő itt Esperanza Tesoro Ramos - nyúl a lányunkért Sergio, és megáll vele Marcelo előtt. - Leszel a keresztapja?
  Bongyi szája elé kapja a kezét majd óvatosan nyúl a piciért.
 - Nekem is lesz hercegnőm - puszilja meg a babát és bólint. - Meg is sértődtem volna, ha csak a nyálgépet kéritek fel - int a fejével Cris felé, aki még mindig csillogó szemekkel gügyög a kezében tartott babának.
  Iker és Sara már tudja, hogy mit szeretnénk, őket már kérdezni sem kell.
 - Igen, igen, igen - tapsikol a nő és már nyúl is a másik kisfiúért. - Őt hogy neveztétek el?
  Sergio rám néz és megforgatja a szemeit mielőtt válaszolnék.
 - Fernando Juan Ramos - mondom, mire mindenki vigyorogva néz a védőre.
 - Ne nézzetek! Ő szülte őket és egy gyenge pillanatomban beleegyeztem, hogy ő adjon nevet nekik - morgolódik, de látom rajta, hogy nagyon is büszke a gyerekeire.
 - Álljatok egymás mellé - kérem őket, majd a fiókomban kutatok a mobilomért. Csinálok róluk pár képet, amiket azonnal elküldök egy üdvözlő szöveggel együtt.
   " Cristopher Sergio, Esperanza Tesoro és Fernando Juan Ramos tegnap este megérkeztek.
      Üdvözletüket küldik az oroszlánoknak és üzenik, hogy jól érzik magukat a keresztszüleikkel."
  Néhány pillanat múlva már csörög is a mobilom. Mosolyogva veszem a fülemhez, hogy utána jó messzire eltartsam onnan.
 - Gratulálunk! - üvölti egy egész csapat a háttérből, majd hallom ahogy Niňo csendre inti őket. Kihangosítom a készüléket.
 - Ügyes vagy Bebě! Gratula. Mond meg Sergionak, hogy majd iszunk.
 - Mikor? - kotyog közbe a védő vigyorogva.
 - Amint leszáll a gépünk nálatok - hangzik a válasz és mi kérdőn nézünk egymásra, de hamar megoldódik a rejtély, mikor Niňo folytatja. - Hétvégén az Atleticoval csapunk össze.
 - Akkor eljöttök hozzánk is? - érdeklődöm izgatottan.
 - Ki nem hagynánk, ugye fiúk? - mire egy óriási csatakiáltás a válasz. - Meglátjuk, hogy ki a jobb piálásban. Chelsea vs. Real Madrid - vihog a Kölyök a telóba. - Most mennünk kell, de majd egyeztetünk.
  Mire észbe kapok, a szobában mind a négy pasi  félkézzel a telefonját nyomkodja.
 - Most mi van? - nézek Sarára.
 - Semmi - sóhajt fel. - Csak izzítják a Reál forró vonalát a piálás miatt.
  Nevetve nézek végig rajtuk. Mindegyikük kezében egy babával szervezkedik, hogy sikerüljön leinni a másik csapatot a sárgaföldig.
  Sergio becsúsztatja a készüléket a zsebébe, majd önelégült fejjel rám néz. Megfogja a kezem és hozzám hajol.
 - Én vagyok a világ legszerencsésebb és legboldogabb férfija és te teszel azzá - néz a szemembe. - Szeretlek Corina Ramos - csókol meg hevesen, amit azonnal viszonzok, majd mikor vége szakad, levegőért kapkodva súgom az ajkai közé:
 - Én is téged Sergio Ramos.




                                                     The End.

13 megjegyzés:

  1. Ez volt a kedvenc sztorim,nagyon nagyon sajnálom h vége szivesen olvastam volna hogyan boldogulnak a hétköznapokban:/ még csak most találtam rá a blogra de komolyan mondom ez az egyik legjobb,vagy is nekem biztosan:DD

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Köszönöm a kedves szavaidat. Én is sajnáltam elengedni Corinát és Sergiot. Sokan kérték már, hogy legyen folytatás. :D Most egyenlőre leköt a többi történet írása, de nem zárkózom el a folytatástól. Majd még meglátom. Addig is csak remélni tudom, hogy a másik történeteim is elnyerik a tetszésedet. :D Látogass el a többi blogomra is. Még egyszer köszönöm, hogy megtiszteltél a soraiddal. Pusszancs: Dolores

    VálaszTörlés
  3. Szia! :)
    Jelentem ezzel is végeztem :) Szuper történet volt! :) Eddig is tudtam hogy hihetetlenül csodásan írsz, ez most ismét bebizonyosodott. Ismét egy nem megszokott alapsztorival jöttél. :) Imádtam! :) Nagyon nagyon tetszett. :) Természetesen Sergionak örülök a legjobban, nekem Ő a kedvenc. :) Szerintem ma ismét kivégezek egy történetet :)
    Majd írok még :)
    Puszi: Lina

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Eszméletlenül örülök, hogy ennyire tetszenek a sztorijaim. :D Nekem is Sergio a kedvencem, de van mikor mást követel meg a történet.
      Köszönöm, hogy írtál. További jó olvasást. :)
      Puszi: Dolores <3

      Törlés
  4. Nagyon jó volt ez az egèsz törtènet csak olyan hamar vège lett a többi törtènetet mindig hosszabbban írod. De ettől függetlenül így volt tökèletes. Olvastam volna mèg tovább hát de az èlet nem kívánságműsor. Sergio a kedvencem, bár az elejèn ès a vège felè is nèha nèztem hogy mi a jó büdös francot csinálsz! Túl hamar egymás karjaiba estek állandóan.... De utólag jó. Elvègre erre volt felèpítve.
    Puszika várunk vissza. :)

    VálaszTörlés
  5. Mellesleg nap aludtam este mert végig olvastam az egèsz estèt. Nagyon jó volt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Bocsi, még csak most vettem észre, hogy ide is írtál.
      Örülök, hogy ez a történet is tetszett. Ez volt az első befejezett sztorim és tudom, hogy nem tökéletes, de nem érdekel. Néha bele-bele olvasok és jó érzés látni, hogy mennyit fejlődtem azóta, hogy ezt írtam. Sőt, ahogy a többit is lezárom, rájövök, hogy minden történettel egyre többet és többet tanulok a hozzászólásaitokból, a kritikáitokból. Köszönet nektek, hogy ilyen kitartóak vagytok. Timi téged meg egyenesen imádlak, mert szeretem a szertelen énedet, amivel mindig megnevettetsz. Puszi: Dolores <3 <3 <3

      Törlés
    2. Köszi, puszi egyebek. ♡

      Törlés
  6. Szia!
    Huhh, végigolvastam, imádtam, hiányzik. Az összes történetedet elolvastam, de soha nem jutottam el odáig, hogy annyit írjak jó volt, tetszett. :) Az összes közül talán ez a történet áll a szívemhez a legközelebb és örülök, hogy rátaláltam a blogodra. Csak így tovább, és sietek, hogy mindenhova tudjak írni ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Doresz!
      Nagyon örülök, hogy tetszett. Köszönöm, hogy hagytál magad után néhány sort. :D Remélem ezután is olvasni fogsz.
      Puszi: Dolores <3

      Törlés
  7. Helló :)
    Most olvastam el az egészet és imádtam <3
    Bár nekem kicsit sok volt ez a várakozás,annyit szenvedett Corina és Ramos egymás nélkül.Közben teljesen bedepiztem,mikor a 46.fejezetnél még mindig nincs semmi és kerülik egymást...azt hittem a végéig nem lesz jobb a helyzet...De szerencsére az lett és most lebegek a rózsaszín vattacukor-felhőkben és szivárványt köpködök,mert egyszerűen annyira csodálatos a vége <3 Szívecske szemekkel olvadozok,mindjárt szétfolyok...megyek,megkeresem a felmosót és felmosom magam.
    Egyszóval imádtam az összes focistával,gyerekekkel és Corinával együtt <3
    Nem hiszem,hogy így éjjel 3 körül sikerült egy értelmes kommentet összehoznom...mindegy.Lényeg,hogy tudd,hogy imádtam és sietek, elolvasom a többi történetet is (de most inkább alszom :D) és igyekszem kommentelni mindhez.
    Puszillak

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Greenfire!
      Üdvözöllek köztünk. :)
      Nagyon szépen köszönöm. Örülök, hogy írtál, de annak jobban, hogy tetszett is amit olvastál. :D
      Ide tudok neked írni, de a Házasság extrákhoz sajnos nem. :( Nehogy azt hidd, hogy bunkó vagyok és nem válaszolok, megmagyarázom, hogy miért is van ez így. Az egyik írásomhoz jött egy kritika, ami teljesen jogos és elfogadható volt. Kulturált módon leírta azokat a dolgokat amik nem tetszettek az olvasómnak. Megrágtam, végig gondoltam és rájöttem, hogy igaza volt, de ... Volt egy kedvesnek éppen nem nevezhető olvasóm, aki vérszemet kapott és azonnal pocskondiázni kezdett. Sajnos rájött, hogy egy faluban lakunk és onnantól kezdve nem volt megállás. A mai napig kapom a zaklató hozzászólásait, amik hidd el csöpögnek a gusztustalan megnyilvánulásaitól. :( Ha bárki is csak egy aprócska kritikát intéz felém, legyen az : "miért nem hoztad időben a részt?" azonnal nekem támad, úgyhogy inkább kerülöm ezeket a helyzeteket. :( Ezért került le a chatfal is.
      Remélem ezek után megérted, hogy miért csak itt válaszolok. Hidd el, elolvasom és mindig átgondolom azt amit írtok nekem. Én is tudom, hogy az építő kritikákból lehet csak igazán tanulni. :)
      Még egyszer nagyon köszönöm, hogy olvasol és remélem a többi történetem is elnyeri a tetszésedet. :)
      További szép nyarat neked és a családodnak.
      Puszi: Dolores <3

      Törlés
    2. Ui: Ha bármi kérdésed vagy észrevételed van hozzám, szívesen válaszolok rá. doloresfaria0407@gmail.com
      Szia. :D

      Törlés