2014. november 10., hétfő

10/10. 80.rész

Lola

   Ahogy visszatértünk Bilbaoból, újabb kemény edzéseket iktattunk be, hogy legyőzhessük a városi riválist. Cris és köztem még mindig hatalmas volt a feszültség és erre még az is rátett, hogy mostanában Sergio is egyre gondterheltebb arccal jelent meg köztünk. Február ötödikén a feszültség a tetőfokára hágott. A Bernabeaut elfoglalták a "matracosok" szurkolói.
 - Lolita - nézett rám szigorúan a bácsikám. - Remélem mára nem tervezel semmi botrányosat.
 - Én? - néztem a legártatlanabb tekintetemmel rá, de aztán elvigyorodtam. - Amíg Cholo nem basztat, befogom a számat, de ha megint piszkál akkor nem fogom vissza fogni magamat.
 - Ettől féltem - sóhajtott fel Flo bácsi. - Kérlek, kicsim - nézett rám szinte könyörögve - legalább a klub hírnevére gondolj.
 - Megpróbálok, de nem ígérhetek semmit.
 - Nekem ennyi is elég - mosolyodott el megkönnyebbülten mikor kiléptünk az irodájából és elindultunk a pályára. - Bale jobban van? - kérdezte hivatalos hangon, amit mindig elővett, ha más is volt a környezetünkben.
 - Még nem - ráncoltam össze gondterhelten a homlokom. - Idegesítő, hogy megint kiújult a sérülése, pont most amikor már kezdett beilleszkedni a csapatba.
 - Reméljük hamar rendbe jön - nézett rám, majd kezet fogott velem a rengeteg újságíró előtt, akik nem győzték kattogtatni a gépüket. Erőltetett mosollyal az arcomon néztem a kamerákba. Megkönnyebbülve lélegeztem fel, mikor végre kimehettem a kispadhoz. A fiúk már felsorakoztak és elhangzott a Madrid himnusza is. Amíg a csapatom lekezelt az ellenféllel, addig én jó vendéglátó módjára, a kamerák kereszttüzében, széles mosollyal az arcomon ellépdeltem a másik kispadhoz.
 - No nézd csak - pislogott rám rosszindulatúan Simeone - milyen szemetet fújt ide a szél?
 - Elég nagyot - vigyorogtam rá töretlenül - és ahogy elnézem zsírosat - utaltam a lenyalt frizurájára.
 - Kicsinállak te szuka... - borult el a tekintete és én nem is akartam mást, minthogy premier plánba lássa mindenki, hogy nem én kezdem az ellenségeskedést, mégha nem egészen így is van.
 - Nono Cholo - mosolyogtam rá fogaimat kivillantva - vigyázz, hogy viselkedsz mert minden kamera téged vesz. Szóval sok szerencsét - húztam vissza a kezemet, amit még mindig nem fogadott el majd hátat fordítva neki visszasétáltam az enyémekhez.
 - Ügyes húzás volt - dicsért meg Zizu majd lepacsiztunk.
  Megszólalt a síp és onnantól már csak a meccsnek éltünk.
 - Remélem nem most szakad meg a szériánk - mormogta maga elé a francia miután a tizenharmadik percben Ikernek óriásit kellett védenie.
 - Miről beszélsz? - fordultam felé értetlenkedve.
 - Már huszonegy meccs óta veretlenek vagyunk.
 - Honnan tudsz te ilyeneket? - ráztam meg nevetve a fejemet.
 - Internet, édes Lola, internet - nevetett fel, de aztán fel is ugrottunk, mert Pepe megszerezte nekünk a vezetést.
 - Ez az! - boxoltam a levegőbe örömömben. Mindig szerettem nyerni, de az Atlético ellen külön öröm volt.
  Innentől kezdve a játék jobban hasonlított egy pankrációra, mint focimeccsre. A sárga lapok egymást követve villantak fel a bíró kezében, minket sem kímélve. A szünetre 1-0-val mentünk le, de ez is elég volt ahhoz, hogy jobban érezzük magunkat, mint az Atletisek. Az öltözőben megdicsértem a csapatomat és megkértem őket, hogy próbálják visszafogni magukat, hogy ne kelljen senkinek se idő előtt zuhanyoznia. Magabiztosságot sugározva mentünk ki a folytatásra. Ellenfeleink arcán is elszántság tükröződött, ami csak még jobban feltüzelte a fiúkat. Amíg a focisták a pályán vívtak kemény harcot, addig én az oldalvonal mellett állva ordítottam ki a tüdőmet, taktikai tanácsokat osztogatva.
  A hetvenharmadik percben lecseréltem a fáradtnak tűnő Benzemát Moratára ami szinte azonnal meghozta a gyümölcsét, mert az ő asszisztjából Di Maria 2-0-ra növelte az előnyünket. Mi örültünk, de innentől fogva az ellenfél elvesztette a fejét. Simeone megpróbált kihozni a sodromból, de ezt egy apró trükkel megakadályoztam. Hallgattam a nagybátyámra és csak mosolyogva figyeltem, ahogy az argentin sárgalapot kap. A játék végét jelentő sípszó után jókedvűen indultunk az öltözőbe, de út közben belebotlottunk Flo bácsiba.
 - Büszke vagyok rád - veregette meg a hátamat kedvesen, majd le is lépett.
 - Szerintem is le a kalappal előtted - karolta át a vállamat Zizu. - Nem gondoltam volna, hogy ennyire higgadt tudsz maradni.
 - Miért? - néztem rá meglepettséget színlelve.
 - Mert Diego nem túl kedves szavakkal illetett - nézett rám elbizonytalanodva .  - Vagy te nem is hallottad?
 - Nem - nevettem fel, majd benyúltam a zsebembe és elővettem a headsettemet. - Muszáj volt bedugnom a fülemet, hogy kibírjam balhé nélkül - vigyorodtam el.
 - Aj, te lány - röhögött fel Zidane - ha nem volnál ki kéne találni.
  Hangosan nevetve léptünk be az öltözőbe ahol megköszöntem a srácoknak a mai teljesítményüket.
 - Lola! - szaladt utánam Benzema a folyosón.
 - Igen? - néztem rá kíváncsian.
 - Ha nem gond, akkor kihagynám a holnapi edzést...
 - Miért is?
 - Chloé most hívott, már a kórházban van és...
 - Karim! - vágtam a szavába. - Miért nem ezzel kezdted?
 - Akkor nem gond?
 - Nem, de mit keresel még itt? - néztem rá szigorúan. - Nyomás, segíts az asszonynak, ha már bevállalta, hogy szül neked egy gyereket.
 - Köszi - vigyorodott el majd már ott sem volt. Futólépésben tűnt el a szemem elől, az arcomról pedig leolvadt az eddig ott ülő mosoly. Persze, hogy örültem a boldogságának, de belül irigykedtem. Először Iker most Benzema. Lassan mindenkinek összejön a gyerek, csak én maradok egyedül, örökre. Az irodámba érve felkaptam a táskámat és az autómhoz siettem. Ahogy beültem, csengeni kezdett a mobilom. A kijelzőn Pepe neve villogott.
 - Mondd! - szóltam bele a készülékbe miközben elindítottam az autóm.
 - Lola, drága, egyetlen, édes, aranyos edzőnk - kezdte a hízelgést.
 - Hűha, valamit nagyon szeretnél - nevettem fel. - Na, gyorsan nyögd ki!
 - Szóval a fiúkkal szeretnénk elmenni bulizni és eszünkbe jutott, hogy mi lenne, ha te is velünk tartanál.
 - Ez rendes tőletek - mosolyodtam el -, de most inkább kihagynám.
 - Biztos? - kámpicsorodott el a hangja.
 - Teljesen. Fáradt vagyok és nem vágyom másra, csak az ágyamra.
 - Értettem - sóhajtott fel a védő -, de az nem baj, ha mi...?
 - Nem, megérdemlitek - nevettem fel miközben úgy éreztem magam, mint egy tanárnéni, akitől a kisdiákok engedélyt kérnek a bulizásra. - Csak kérlek szépen titeket, hogy ésszel legyetek, mert egyiktek seggét sem szeretném mentegetni a média előtt.
 - Megígérem, hogy jók leszünk - jött a válasz. - Jó pihenést főnök!
 - Nektek is - nyomtam ki nevetve a telómat.
 Ahogy hazaértem, lezuhanyoztam és bezuhantam az ágyba, hogy kipihenjem az elmúlt időszak fáradalmait.

2 megjegyzés:

  1. Szívem, továbbra is nagyon tetszik amit írsz. De őszintén mondom, kezdenek rövidülni a fejezeteid és úgy veszem észre, hogy az életed nagyon hatással van az írásodra, kicsit mintha erőltetnéd, hogy írj. Sajnálom de ez az észrevételem. DE LEHET, HOGY TÉVEDEK.
    Ez nem kritika volt, csak megjegyzés, lehet csak nekem tűnt így.
    Mindenesetre nagyon szeretem amiket írsz <3

    VálaszTörlés
  2. Kedves RenatEa!
    Sajnos megint jók a meglátásaid. :( Nagyon zűrös héten vagyok túl, amiben a kórházak és az orvosok főszerepet játszottak. Ha felsorolnám, hogy mennyi szarság történt velem és a családommal az elmúlt héten, senki nem hinné el. De nem baj, mert hogy is szól a mondás? "Ami nem öl meg, az megerősít." (kivéve a medve, mert az megöl. )
    Próbálom összekapni magam, hogy újra a régi legyek. Furcsa, de valahol jó is, hogy te a soraimból is kiérzed, ha valami nem stimmel velem. :)
    Köszönöm, hogy írtál. Megígérem, hogy igyekezni fogok, hogy megint tökéletes illetve majdnem tökéletes részeket hozzak nektek. :D
    Puszi: Dolores <3

    VálaszTörlés