2014. január 26., vasárnap

10/10 Huszonhetedik rész

Lola

 - Lola! - hallottam meg újra a portugál hangját, aminek örültem is meg nem is. Elléptem a védőtől és hátra sem nézve indultam el a kapuhoz.
 - Jövök! - jeleztem neki rekedt hangon. Kinyitottam a kaput és Cris vigyorgó képével találtam szembe magam. Meglátott és azonnal elkomorult.
 - Mi történt? - lépett beljebb.
 - Edzésen volt egy rossz becsúszás és tropára ment a bokám - vázoltam a történteket.
 - Melyik marha volt? - csattant fel, nem sejtve, hogy az a marha a garázsomban van.
 - Én - lépett ki Sergio a kocsim mellől, majd kezembe nyomta a slusszkulcsot.
 - Gondolhattam volna - csóválta meg a fejét Roni és akkor esett le, hogy mit adott a kezembe Sese. - Te vezettél? - kerekedtek el a szemei, de aztán válaszolt is a saját kérdésére. - Megengedted neki, hogy vezesse.
 - Amint látod - mutattam a gipszemre -, én nem igen tehetem meg mostanában.
 - Mi lesz a meccsekkel?
 - A holnapit ki kell hagynom, de az Osasunán már ott leszek - jelentettem ki magabiztosan. - Apropó - néztem Ramosra -, neked tipli van, mert holnap a kezdőben vagy és szeretném, ha kipihennéd magad. Mennyire fekszik a műfüves talaj?
 - Utálom - válaszolt őszintén. - Kurva szar, mert a labda nem úgy pattan rajta, ahogy kéne, ráadásul az esések is fájdalmasabbak. Aki kitalálta, azt vasvillával kergetném körbe egy ilyenen. Cipőben sem mindegy, hogy milyet veszek fel - sóhajtott.
 - Valahogy éljétek túl. Zidane veletek lesz, fogadjatok szót neki - vigyorogtam és játékosan megfenyegettem  az ujjammal. Próbáltam úgy tenni, mintha a garázsbeli eset meg sem történt volna.
 - Mit fogsz csinálni holnap? - nézett vigyorogva rám a csatár. - Bele fogsz őrülni, hogy nem lehetsz ott.
  Sergio elröhögte magát.
 - Ne aggódj, lesz társaságom - hűtöttem le rögtön. - Xabi elválalta, hogy átjön holnap és hogy őt idézzem "jól fogunk szórakozni."
  Cris és Sergio érdekes pillantást váltottak egymással. Férfiak!
 - Akkor én megyek - szólalt meg Ramos, de nem néztem rá. Testem még mindig az érintése után sóvárgott. - Holnapután én leszek a babicsőszöd - hallottam a hangján, hogy vigyorog.
 - Holnap ügyesnek lenni! Telefonon tartom a kapcsolatot Zidaneval, tehát mindenről tudni fogok. Ésszel legyetek, mert a pálya nem nagyon fekszik egyikteknek sem.
 - Értettem Főnök - vigyorgott továbbra is pimaszul, aztán végre lelépett.
  Néhány pillanatig szótlanul néztem a védő után, majd figyelmemet a portugál felé irányítottam.
 - Miért jöttél?
 - Ja, igen - tért észhez ő is -, szólni akartam, hogy mivel holnap nem játszhatok az eltiltás miatt, ezért hazautaznék, mert lenne pár elintéznivalóm a múzeummal kapcsolatban.
 - Te tényleg nem vagy kispályás - ingattam meg a fejemet és szép óvatosan elindultam az ajtó felé, hogy végre leülhessek. Egyre jobban lüktetett a lábam és a fájdalom már kezdett elviselhetetlenné válni.
 - Segítsek? - toporgott mögöttem a csatár.
 - Csak maradj csendben - sziszegtem a fogaim közül, mert már nagyon szenvedtem.
  Beérve a házba, azonnal a konyha felé vettem az irányt, hogy az egyik fiókot kihúzva, elővegyem a jól ismert fájdalomcsillapítót. Hazafelé nem mentünk be a gyógyszertárba kiváltani a recepteket, mert tudtam, hogy a felírt bogyókból mind van itthon.
 - Ez nagyon erős gyógyszer - forgatta meg a kezei közt a dobozt, miközben elolvasta a benne lévő hatóanyagokat.
 - Nem is tudtam, hogy másodállásban gyógyszerész vagy - gúnyolódtam vele és kivettem a kezéből.
 - Én is voltam már sérült - vigyorgott rám. - Tudom, hogy mi mire való. Ez pedig egy lórúgással felér. Tehát mi történt? Pirri miért nyúlt a legerősebb fájdalomcsillapítóhoz? - komolyodott el.
 - Mielőtt összeesküvés elméleteket gyártanál, elmondom, hogy azért kaptam ezt, mert nem az első eset, hogy megsérült a bokám. Ha olyan jártas vagy benne, akkor tudnod kell, hogy ami már egyszer eltört, az nehezebben gyógyul és fájdalmasabb is.
 - Istenem, hogy lehetett Ramos ilyen béna - nyögött fel lemondóan. - Tud róla, hogy mekkora kárt okozott?
 - Nem - ráztam meg a fejem -, és nem is szeretném, ha tudná - néztem rá szigorúan. - Nem akarom, hogy a bűntudata miatt ne tudjon a focira koncentrálni.
 - Lola, baszd meg! Miért kell neked mindig másokra gondolni? Te miért nem számítasz magadnak?
 - Cris, ezt inkább ne feszegessük - mordultam fel. - Most pedig szeretnék lepihenni - tereltem az ajtó felé, hogy minél hamarabb egyedül lehessek.
 - Megyek már - zsörtölődött, mint egy vénember. - Ha bármire szükséged lenne, csak hívj - nézett rám aggódva.
 - Köszi, de megbírkózom a helyzettel.
 - Ja, persze, jön Xabi - csattant fel élesen.
 - Ne kezd el, mert nem vagyok jó hangulatban - ripakodtam rá, elveszítve a maradék türelmemet is.
 - Bocs - pislogott rám hatalmas szemekkel -, de nehéz így itthagyni - mutatott a lábamra.
 - Nem halálos beteg vagyok, csak eltört a bokám, de azért kösz, hogy aggódsz. Most pedig, tényleg menj, mert érzem a bogyó mellékhatását, ami azt jelenti, hogy rohadtul elálmosodtam.
  Végre vette a lapot és lelépett. Visszabicegtem a nappaliba, elfeküdtem a kanapén és lehunytam a szemem. Azonnal elém kúsztak a garázsbeli képek. Az ajkam bizseregni kezdett, mikor Sergio csókjára gondoltam. Ösztönösen simítottam végig a számon. Egyetlen egyszer éreztem ilyet életemben, de abba majdnem belehaltam, mikor vége lett. Hatalmas sóhaj szakadt fel a mellkasomból. Próbáltam relaxálással kiüríteni fejemből a gondolatokat, ami a gyógyszernek köszönhetően sikerült is. Pár perc múlva, már az álmok birodalmában jártam, minden gondomtól megszabadulva.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése