2014. január 21., kedd

10/10 Huszonötödik rész

Sergio

 - Ezt jól megcsináltad! - nézett rám Arbeloa mérgesen.
 - Nem direkt volt - kezdtem mentegetőzni, de hiába, mert nekem esett.
 - Hogy a picsába lehetsz ennyire béna? Megint favágót játszottál. Úgy kaszáltad el Lolát, mint egy tank. Eszedbe se jutott, hogy ő egy törékeny nő? - emelte meg a hangját és sajnos mindenben igazat kellett neki adnom.
 - Állj már le! - fogta meg a vállát Iker. - Ő is tudja, hogy hülyeséget csinált, nem kell még neked is az orra alá dörgölni. Amúgy meg Lola mondta, hogy kezeljük úgy, mint egy férfit. Ha nem így tettünk volna, már rég a büntető köröket futnánk. Igaz, hogy Sesének nem ez volt a legjobb megmozdulása, de nem direkt csinálta.
 Ránéztem a barátomra, akinek együttérzés csillogott a szemeiben. Az indulatokat kellőképp lehiggasztotta, ahogy egy igazi csapatkapitányhoz illik.
 - Mi lehet bent? - kérdezte Marcelo. - Elég régen bent vannak már - nyugtalankodott.
 - Kopogjunk be - jött az ötlet Benzemától és mielőtt meggondolhattuk volna, már kopogott is. Kinyitottuk az ajtót és óvatosan bekémleltünk. Lola a vizsgálóasztalon ült, míg Pirri a lábát gipszelte.Ránk nézett és hangos nevetésben tört ki. Zidane belépett mellettünk, hogy újfent egymást heccelhessék. Lola már az Osasuna elleni meccsre is jönni akart, de a doki nem tartotta jó ötletnek. Innen látszik, hogy még nem ismeri a lányt. Ha a fejébe vette, hogy ott lesz, akkor az úgy is lesz. Zavarba jött, mikor a doki elmagyarázta, hogy kéne valaki, aki segít neki. Tényleg ennyire nem lennének barátai? Megdöbbenésemre Xabi felajánlotta, hogy holnap vele lesz és segít neki. Elöntötte a szar az agyamat. Hogy jön ő ahhoz, hogy kettesben legyen egész nap a lánnyal? Lola azonnal nemet mondott, aminek én nagyon örültem, egészen addig, míg a doki fel nem világosította, hogy nem csinálhat semmit, ezért kell a segítség. Ráadásul még Perez is megfenyegette, hogy vagy elfogadja Alonso segítségét vagy felhívja az apját. Ez hatott. Nehezen, de beleegyezett, hogy a baszk vele legyen. Az a mocsok vigyorogva jegyezte meg, hogy jól fognak szórakozni és én már fuldokoltam a visszanyelt szitkozódástól. Míg mi "szemmel ölök"-öt játszottunk, Lola leakart mászni az asztalról, de Zizu nem hagyta. Idegesen magyarázta, hogy izzadt és szeretne zuhanyozni. Xabi önelégült vigyorral hallgatta, hogy Pirri szerint nem jó ötlet egyedül hagyni a lányt zuhanyzás közben, de leolvadt a képéről, mikor Lola megtagadta a segítségét. Marcelo ötlete megnyugtatott, hiszen Clarisse mégiscsak nő, így nem gáz, ha segít Lolának a fürdőszobában. Kapva kaptam az alkalmon, mikor közölte, hogy ő már most is zuhanyozni akar. Szinte könyörögtem neki, mert baromi nagy lelkiismeret furdalásom volt a történtek miatt. Nehezen, de belement és most itt ülök, várom, hogy elkészüljön. Hallom, ahogy folyik a víz, amitől képek jelennek meg a szemeim előtt, ahogy meztelen testén végig folynak a cseppek. Nagyot nyelve rázom meg a fejem, eltűntetve belőle a pajzán képeket. Elhallgat a zuhany és én lélegzet visszafolytva várom, hogy meghallom-e, ha baj van. Percekig csak a szöszmötölését hallottam, majd egyszer csak a nevem hallatszódott bentről. Idegesen robbantam be az ajtón, majd kiszakítva azt a helyéről.
 - Itt vagyok! Mi a baj? - néztem a lányra, aki a kád szélén ült egy pólóban és egy törölközőben? Elvörösödve nézett rám, majd felém nyújtott egy fekete csipkés francia bugyit.
 - Nem tudok lehajolni a gipsztől - magyarázta szégyenlősen, mintha nem is az a lány lenne, akit meglestem Ronaldoval a zuhanyzóban. Szemeim elkerekedtek, de elvettem tőle a fehérneműt és eléguggolva próbáltam nem arra gondolni, hogy a törölköző alatt nincs semmi. Óvatosan segítettem fel rá a térdéig, majd kérdőn a szemébe néztem.
 - Fordulj el! Innen már sikerül nekem is - suttogta és én engedelmeskedtem. Hallottam, ahogy a törölköző a padlóra zuhan, majd a csipke súrlódását a bőrén. Eszeveszett vágyat éreztem, hogy megforduljak és neki essek, de uralkodtam magamon.
 - A rövidgatyát is segítenél? - kérte halkan.
Megfordultam és a szememet végig járattam a testén. Istenem, Michelangelo nem faraghatott volna szebb testet, mint az előttem álló. Még így, hogy egyik lába gipszben volt, még így is sütött belőle a szexualitás. Nagyot nyeltem és a nadrágot kézbe véve, megint végigcsináltam azt, amit az előbb. Ahogy felfelé húztam az apró ruhadarabot, akaratlanul is hozzáértem a lábához. Selymes bőrén borzongás futott végig, ami megelégedéssel töltött el. Képes vagyok testi reakciót kiváltani belőle egy kósza  érintéssel. Szám sarka felfelé kúszott és elégedett vigyorként ült ki az arcomra.
 - Innen már megoldom - hallottam meg Lola rekedt hangját és megadón vettem tudomásul, hogy a segítségem itt véget ért. - Köszönöm - suttogta, majd várakozva nézett rám. Feleszméltem, kilépve a fürdőből, vigyorogva gondoltam vissza az elmúlt percekre. Így belegondolva, talán valami jót is ki tudnék hozni ebből a helyzetből - morfondíroztam magamban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése