2014. április 4., péntek

10/10 40. rész

Lola

 - Dolores Faria? - lépett hozzám egy fess férfi, aki tipikus francia volt. Furán ejtette a nevemet, de azért megértettem és bólintottam. - Laurent Blanc - mutatkozott be ő is és nekem ekkor esett le, hogy ő a másik csapat edzője.
 - Nagyon örülök, hogy megismerhetem - mondtam neki angolul és rámosolyogtam.
 - Dame,cous étes belle - csókolt kezet, mire én kérdőn néztem Zidanera.
 - Laurent úgy gondolja, hogy gyönyörű vagy - fordított vigyorogva.
 - Merci - vetettem be az összes francia tudásomat.
  Zizu és a férfi élénk beszélgetésbe kezdtek, amiből én egy mukkot sem értettem. Érdeklődve sétáltam körbe, hogy mindent megcsodálhassak. Impozáns volt az egész építmény. Látszott, hogy sok pénzt invesztáltak bele.
 - Salut, bébé chaton! - hallottam meg egy férfi hangot a hátam mögül. Megfordultam és csodálkozva néztem fel a magas svédre.
 - Hola - köszöntem neki, bár sejtelmem sem volt, mit mondott az előbb.
 - A Realhoz tartozol? - váltott át angolra. - Csak nem te vagy Roni baba új ágyasa? - vigyorgott rám gúnyosan.
 - Ezt benézted Ibra! - jelent meg mellettem a portugál. - Ő a...
 Nem engedtem, hogy ő lője le a poént, így kinyújtottam a kezem a férfi felé és bemutatkoztam.
 - Dolores Faria, a Real edzője - élvezet volt nézni, ahogy leolvadt a vigyor az arcáról. Crisre nézett, aki egy gúnyos mosoly kíséretében bólintott, hogy igazolja az állításomat.
 - Ne haragudj - kért azonnal elnézést.
 - Nem történt semmi. Sok mindennek néztek már, de ágyasnak még nem - vigyorogtam rá, jelezve, hogy tényleg nem haragszom.
 - Öregem - fordult Cris felé - ti aztán piszok mázlisták vagytok. Ilyen edző mellett mi is tepernénk, mint az atom.
 - Elcsodálkoznál, ha tudnád, hogy milyen kemény csaj - eresztett meg felém Roni egy ezer wattos mosolyt. - Szerintem simán lemosna téged a pályáról.
 - Focizni is tudsz? - kérdezte elhűlve.
 - Szerinted Romárió lányának nincs a vérében a foci? - állt meg mellettünk Benzema is. - Salut, Ibra - ölelték meg egymást.
 - Te Romárió lánya vagy?
 - Igen, de te nem sok újságot olvashatsz - nevettem rá, mert minden infóra úgy csodálkozott rá, mintha először hallaná.
 - Leszarom a firkászokat - vonta meg a vállát. - Engem a foci és a családom érdekel csak. A sok szarságot meg meghagyom a többieknek.
  Mosolyogva hallgattam a svéd hanyag stílusát. Egyre szimpatikusabb lett.
 - Egész nap esni fog? - nyögött fel mellettünk Jese.
 - Csak nem a hajadat félted? - kérdeztem tőle gúnyosan.
 - Nem, csak utálok csurom vizesen rohangálni - morogta.
 - Képzeld azt, hogy a Copacabanan vagy és félmeztelen csajok után szaladgálsz a tengerben - veregettem vállba.
 - Szép is, a focihoz is ért, és még humora is van - sóhajtott fel Ibra, majd elém térdelt. - Gyere hozzám feleségül!
 Hangos kacagásban törtem ki, mire mindenki felénk nézett.
 - Bolond vagy - törölgettem a könnyeimet, amit a svéd röhögve nézett.
 - Már megint nem bírsz a véreddel? - kérdezte nevetve két srác, akik akkor értek mellénk.
 - Úgy tudtam, hogy a svédek halvérűek? - néztem incselkedve Ibrára.
 - Úúúú! - hallatszott az újonnan érkezők szájából.
 - Megmutassam, hogy mennyire nem igaz ez a feltételezés? - ölelte át a vállamat, amit Cris összehúzott szemekkel nézett.
 - Kösz, de maradok a tüzes spanyol, vagy forró vérű brazil férfiaknál.
 - Akkor nekem, még van esélyem - vigyorodott el a PSG csapatkapitánya.
 - Ugyan már Thiego - szólt közbe Roni - Lola nem foglalkozik kisfiúkkal.
 - Te azt honnan tudod? - néztem rá mérgesen. Mostanában egyre többször veszem észre rajta a féltékenység apró jeleit. Nem lesz ez így jó.
 - Indulnunk kell - érkezett meg Zizu. - Látom, hamar megtaláltátok a közös hangot - nézett végig a vegyes csoporton.
 - Ez egy barátságos mérkőzés - vontam meg a vállam. - Minek gerjesztenénk a feszkót?
 - Nekünk is szerezzetek egy ilyen csajt - sóhajtott fel Cavani. - Isten bizony lecserélném Blanct.
 - Ezt megjegyeztem - szólalt meg mögüle az edző, aki azért megengedett magának egy halvány mosolyt.
 Az uruguayi fülét, farkát behúzva nézett hátra.
 - Elnézést Mester.
 - Plusz két kör - veregette meg a vállát.
 - Nézd a jó oldalát - vigyorgott rá Benzema -, Lolát ismerve ő ötnél kevesebbet nem adott volna.
  Felhúztam a szemöldököm, majd gonoszul elvigyorodtam.
 - Karim, nyugodtan csatlakozhatsz majd hozzá a futásnál, és hogy igazad legyen, plusz öt kör neked.
  Megszeppenve néztek rám. Egyedül Ibra nevetett fel.
 - Azt hiszem, mégiscsak maradunk nálad főnök - nézett Laurentre, aki csak megcsóválta a fejét és összeszedte a csapatát.
  Legközelebb már csak a pályán találkoztunk.
 - Buena suerte!
 - Bonne chance! - kívántunk egymásnak sok sikert az anyanyelvünkön.
  Az eső még mindig szakadt, így az első tíz perc a két csapat egymást feltérképező játékával telt. Aztán a 17. percben Morata gólt lőtt, de les miatt nem adták meg. Viszont rá két percre Jese is betalált, ami már érvényes volt.
 - Jók a félmeztelen csajok! - kiabált ki nekem vigyorogva.
 Ujjamat a homlokomhoz emeltem és nevetve elmutogattam neki, hogy mit gondolok róla. A továbbiakban hiába hajtott mind a két csapat, nem jutottak dűlőre. A második félidőben lecseréltem az összes játékost, hogy a fiatalok és a rutintalanabbak is esélyt kapjanak a játékra. A lefújás után mosolyogva fogtunk kezet mindenkivel, majd elindultunk a sajtótájékoztatóra. Cris és Ibra egymást cukkolva vitték a prímet, így nekünk nem sok dolgunk maradt. A kötelező formaságok után bulizni hívtak minket a franciák, de én fáradtságra hivatkozva inkább kihagytam. Élénken éltek még az emlékeimben a szilveszteri buli képei. Inkább lezuhanyoztam és fáradtan dőltem be az ágyba, ahol azonnal el is aludtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése